Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Laptops
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Контактна особа: |
Марина Ігорівна Гришко +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Марина Ігорівна Гришко +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education and Science of Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 25927519 |
Contact point: |
Maryna Ihorivna Hryshko +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Additional contacts: |
Марина Ігорівна Гришко +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 105 920 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 липня 2021 15:55 |
Enquiries until: | 20 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 105 920 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
27 липня 2021 11:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 11:08 |
ТД зміни.doc | |
27 липня 2021 11:08 |
Перелік змін.doc | |
12 липня 2021 15:56 |
Announcement of open bidding.docx | |
12 липня 2021 15:55 |
Проект договору.doc |
27 липня 2021 11:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2021 11:08 |
ТД зміни.doc
|
|||
27 липня 2021 11:08 |
Перелік змін.doc
|
|||
12 липня 2021 15:56 |
Announcement of open bidding.docx
|
|||
12 липня 2021 15:55 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При цьому зазначеним наказом встановлені мінімальні технічні характеристики комп’ютерного обладнання, про це свідчить допис «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками.
Зазначене свідчить про те, що цим наказом не встановлюються вичерпні вимоги до обладнання, а замовникам надаються дискреційні повноваження визначати вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі самостійно з урахуванням положень чинного законодавства.
На підставі вищенаведеного вимогам тендерної документації будуть відповідати ноутбуки з тактовою частотою - не менше ніж 2,0 GHz.
Крім того, проектом договору передбачено, що Постачальник разом з товаром надає документацію згідно з вимогами діючого законодавства, у тому числі щодо підтвердження якості товару.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
На підставі вищенаведеного замовником обрано предмет закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
При цьому, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, зокрема, щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
На виконання вищезазначеного замовником обрано код Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015 – 30213100-6 Портативні комп’ютери, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції – ноутбук.
Підстави для внесення змін до тендерної документації на закупівлю ноутбуків, а тим паче відміни торгів, відсутні.
Таким чином, цінова пропозиція учасника зазначається ним в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідного поля під час подання тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-06-000038 ● 702cc5b311fb4c45b3826775d78a6f0a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.10.2021 № 515
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 515
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-12-008170-c 12.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-08 15:44:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Ноутбуки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-12-008170-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 14:46:16
Пояснення на запит
Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – департамент) надає пояснення на запит щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами) департаментом забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та здійснено оприлюднення цієї інформації у відповідні строки за посиланням: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zakupivli-osvita (дата опублікування 13.07.2021).
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-12-008170-c).
Придбання здійснюється для забезпечення потреби у ноутбуках для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 № 403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти».
Очікувана вартість предмета закупівлі: 105 920 000,00 грн., у тому числі:
- 80 468 000,00 грн. – за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID- 19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти;
- 25 452 000,00 грн. – за рахунок обласного бюджету та міжбюджетних трансфертів, які передаються з місцевого бюджету обласному бюджету.
Загальна кількість 5296 шт.
Очікувана вартість ноутбуку складає 20 000,00 грн. та встановлена з урахуванням рекомендацій, які викладені в спільному листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10.06.2021 № 1/11-4216/1/06-1-6282 «Про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти (в частині придбання ноутбуків)», а також за результатами моніторингу цін та аналізу комерційних пропозицій учасників ринку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерної обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-08 15:46:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Ноутбуки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-12-008170-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Чому Вами за результатом проведення торгів не укладено договір з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі по двом лотам, а саме, з товариством з обмеженою відповідальністю виробнича фірма «СЕРВІС» у строк не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 07.09.2021, чим не дотримано вимоги частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 14:57:53
Пояснення на запит
Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – департамент) надає пояснення на запит щодо не укладання договору з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі по двом лотам.
13.07.2021 департамент відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України направив до Міністерства цифрової трансформації України для погодження і отримання експертного висновку проект інформатизації: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) для забезпечення потреби у ноутбуках для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 № 403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти».
Міністерство цифрової трансформації України листом від 29.07.2021 № 1/06-2-8385 погодило зазначений проект інформатизації.
07.09.2021 переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) по Лоту 1 та Лоту 2 було визначено ТОВ ВФ «Сервіс».
Однак, після визначення переможця департаментом був отриманий лист Міністерства цифрової трансформації України від 07.09.2021 № 1/06-2-9885 «Про повторну експертизу проектів інформатизації» (зі змінами, внесеними листом від 08.09.2021 № 1/06-2-9948 «Про заміну додатку в листі № 1/06-2-9885 від 07.09.2021»), яким був відкликаний лист в частині погодження проектів інформатизації та було запрошено подання додаткових документів для повторної експертизи проекту інформатизації.
09.09.2021 департамент направив до Міністерства цифрової трансформації України пакет документів для отримання повторного експертного висновку проекту інформатизації, зокрема, проект договору, заповнений за результатами процедури закупівлі.
24.09.2021, не отримавши від Міністерства цифрової трансформації України повторного експертного висновку проекту інформатизації, тендерним комітетом департаменту було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю до 05.11.2021 включно на підставі частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.
Крім того, Міністерство цифрової трансформації України листом від 29.09.2021 № 1/06-9-10812 «Про надання додаткових матеріалів щодо проектів інформатизації» додатково запросило надати інформацію щодо планової калькуляції запланованих витрат та їх локальних кошторисів щодо реалізації відповідних проектів інформатизації за рекомендованою формою.
05.10.2021 департамент звернувся до ТОВ ВФ «Сервіс» для отримання зазначеної інформації. Станом на 11.10.2021 відповіді не отримано.
На підставі вищенаведеного, через не залежні від департаменту обставини, договір на закупівлю ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) по Лоту 1 та Лоту 2 на теперішній час не укладений.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Ноутбуки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 31 620 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення – електронна банківська гарантія (електронний документ, скріплений кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта відповідно до вимог діючого законодавства). Розмір забезпечення: Лот 2 – 300 000,00 грн. Строк дії забезпечення – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Більш детально в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
31 550 436,00
UAH з ПДВ
|
31 350 281,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» |
31 451 781,60
UAH з ПДВ
|
31 250 678,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641 |
Переможець |
31 250 678,40
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 16:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 17:50
|
Дод.угода 1 Лот 2.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 17:38
|
Договір Лот 2.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 17:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пунктів 3.2 та 11.2. Договору Сторони погодили зменшення ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1910-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |