Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Римська штора).
Очікувана вартість
44 500,00 UAH
UA-2021-07-12-007206-c ● 6b4511f5ea684c539438e1efa4532dc0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗК ДНІМ ім.Д.І.Яворницького ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 02215992 |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, буд. 18 |
Контактна особа: |
Інна Щукіна +380951919647 prozorro.dnim@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 44 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 222,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Римська штора).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49027, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Д Яворницького,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 14:42 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
12 липня 2021 15:15 |
Договір (Додаток №2).docx | |
12 липня 2021 15:14 |
Цінова пропозиція (Додаток №1).docx |
14 липня 2021 14:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2021 14:42 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||
12 липня 2021 15:15 |
Договір (Додаток №2).docx
|
|||
12 липня 2021 15:14 |
Цінова пропозиція (Додаток №1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні умови
Дата подання: 14 липня 2021 14:23
Дата відповіді: 14 липня 2021 14:46
Шановний Замовник, в технічних умовах вказані параметри "обтяжуюча планка алюміній, вагою не менше 214 г/м2". Чи не є ці параметри помилкою тому, що вага алюмінієвої планки не вимірюється в таких одиницях.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником внесені зміни до тендерної документації ( в зв'язку з технічною помилкою в технічних умовах).
Технічні вимоги
Дата подання: 14 липня 2021 15:22
Дата відповіді: 14 липня 2021 15:50
Шановний Замовник, Ви впевнені що на вказаний розмір планка повина важити майже 0,5 кг ваги ?
Відповідь: Щановний Учасник! Замовником вказані вірні технічні умови в тендерній документації,ознайомтеся з ними більш детальніше.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-12-007206-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЦИБУЛІН БОГДАН ТАРАСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3161724252
Дата подання: 29 липня 2021 13:56
Замовником порушено Закон!
28.07.2021 року Замовником винесено рішення про дискваліфікацію ФОП Цибулін Б.Т. у зв'язку з ненаданням Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, нагалошую найбільш економічно вигідної пропозиції, яка повністю 100% відповідає товару який закуповується з усіма технічними та якісними вимогам, висновку державної санітарно-епідеміологічної служби! Але ФОП Цибулін надано Сертифікат відповідності на товар - РИМСЬКІ ШТОРИ (який не прийнято до уваги) також надано в складі тендерної пропозиції лист -роз'яснення №35/07 що відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обовязковій сертифікації на території України. Замовником не тільки порушено законодавство а й свої ж вимоги викладені в оголошенні у п. 3.7!!! Тому виникає питання чи потрібне замовнику найбільш економічні пропозиції за бюджетні кошти, чи в нього є конфлікт інтересів!? ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації ФОП Цибуліна Б.Т. 2.звернутися до Учасника за наданням відповідних документів. 3. Скасувати Закупівлю!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2021 12:20
Шановний Учасник! Надаємо відповідь на Вашу вимогу від 29.07.2021р., а саме :
- Учасник наполягає в вимогі , що ФОП Цибуліном Богданом Тарасовичем у складі своєї тендерної пропозиції було надано Сертифікат відповідності на товар Римські штори , але цей Сертифікат відповідності № UA OC-01.01.44-20 від 09.10.2020р. виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ПЛЮС КОМФОРТ »(код ЄДРПОУ 38155587), а не ФОП Цибуліну Богдану Тарасовичу ( ІПН 3161724232).
- Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу.
- Висновок СЕС є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища.
- Відсутнє документальне підтвердження , що до запропонованого товару ( Римська штора Coulisse 162*216) Учасником , а саме надійності такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища, який пропонується Учасником в тендерній пропозиції .
Відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України і саме тому, для підтвердження відповідності продукції гігієнічним і санітарним нормам, Замовником вимагається саме Висновок СЕС.
Висновок державної санітарної –епідеміологічної експертизи не надано Учасником відповідно вимог п.7.12 Тендерної документації Замовника , отже пропозиція ФОП Цибуліна Богдана Тарасовича ( ІПН 3161724232). не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , керуючись ст.14 п.13 ЗУ « Про публічні закупівлі».
- Учасник наполягає в вимогі , що ФОП Цибуліном Богданом Тарасовичем у складі своєї тендерної пропозиції було надано Сертифікат відповідності на товар Римські штори , але цей Сертифікат відповідності № UA OC-01.01.44-20 від 09.10.2020р. виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ПЛЮС КОМФОРТ »(код ЄДРПОУ 38155587), а не ФОП Цибуліну Богдану Тарасовичу ( ІПН 3161724232).
- Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу.
- Висновок СЕС є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища.
- Відсутнє документальне підтвердження , що до запропонованого товару ( Римська штора Coulisse 162*216) Учасником , а саме надійності такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища, який пропонується Учасником в тендерній пропозиції .
Відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України і саме тому, для підтвердження відповідності продукції гігієнічним і санітарним нормам, Замовником вимагається саме Висновок СЕС.
Висновок державної санітарної –епідеміологічної експертизи не надано Учасником відповідно вимог п.7.12 Тендерної документації Замовника , отже пропозиція ФОП Цибуліна Богдана Тарасовича ( ІПН 3161724232). не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , керуючись ст.14 п.13 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-12-007206-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЦИБУЛІН БОГДАН ТАРАСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3161724252
Дата подання: 30 липня 2021 17:24
неправомірність відхилення пропоциції учасника
Шановний замовнику! У тендерній документації п. 7.12 вказано надати завірену учасником копію висновку ДСЕС але не поточнено висновку ДСЕС виданий виробникові чи постачальнику, бо ми і є постачальники, представники, офіційні представники виробника! Але все ж такими просимо з посиланнями на конкретні законодавчі акти, обгрунтувати вимоги (надання висновку ДСЕС), Замовнику, Ви розумієте що, ваші вимоги незаконні та дискваліфікація незаконна та не огрунтована, ваші вимоги суперечать положенням євроінтеграційного закону № 4179а “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів”. Документ був прийнятий Верховною Радою України з метою гармонізації законодавства України до законодавства ЄС в сфері безпеки і якості харчових продуктів. З набранням чинності зазначених норм для всієї харчової продукції, крім дитячого харчування, було скасовано обов’язкове оформлення висновків СЕС, враховуючи вищевикладане надання Учасником листа, щодо сертиффікації є обгрунтованою підставою відсутності в складі тендерної пропозиції висновку ДСЕС. Також зазначаю, що мною наданий сертифікат відповідності (належним чином завірена копія) видана виробникові, та зазначаю, що ФОП Цибулін Богдан Тарасович є офіційним дилером ТОВ "Інтер'єр плюс комфорт" тим паче в тендерній документації Замовника вказано у п. 8.7 надання інших документів, які можуть буть необхідні для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог, отже в тендерній документації Замовника не вказано (уточнено), що якщо у складі тендерної пропозиції надається сертифікат відповідності, висновок ДСЕС то він має бути наданий не виробникові, а саме на ім'я Учасника (який не зобовязаний бути виробником)! Але ж Замовником не враховано найбільш економічно вигідну пропозицію для витрачання бюджетних коштів та не витребувано додаткових документів від Учасника - підтвердження наданого сертифікату, (наголошую, що враховуючи надання сертифікату виробника у складі своєї пропозиції ФОП Цибулін Б.Т. несе повну законну відповідальність, щодо правомірного користування документами виробника на відповідних підставах - диллерстві).Вимагаю 1. скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Цибулін Б.Т. 2.Обгрунтувати вимоги Замовника ненадання учасником ФОП Цибулін Б.Т. висновків ДСЕС на предмет закупівлі що складається відповідно до Технічних, якісних та кількисних характеристик з системи Coulisse 162*216 та на тканину New York та роз'яснити з конкретним посиланням на Закони, щодо надання сертифікату на вищезазначене.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2021 11:43
Шановний Учасник! Надаємо відповідь на Вашу вимогу від 30.07.2021р., а саме :
- Товар , що пропонується Учасником ( Римська штора Coulisse 162*216) буде розміщуватися в виставкових залах , в яких при проведені виставок буде знаходитися більше 50 людей , Замовник повинен бути впевнений , що даний товар відповідає гігієнічним і санітарним нормам України , та дана продукція надійна для здоров'я та життя людей.
Згідно вимог п.7 в Тендерній документації Замовника:
- «Учасник повинен розмістити (завантажити) документи в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій.
- Документи завантажені учасниками після кінцевого строку подання пропозицій Замовником не розглядаються та не приймаються до уваги.».
Учасником разом з вимогою від 30.07.2021р наданий лист від 30.07.2021рю вих.№ 25 від ТОВ «ІНТЕР’ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» , який датований датою пізніше чим дата прийому позицій (кінцевий термін до 26.07.2021 10.00) та для підтвердження такого листа Учасник не надав копію Дилерського договору, який повинен бути заключений не пізніше дати оголошення закупівлі «UA-2021-07-12-007206-c».
Висновок СЕС є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища.
У складі поданої (завантаженої на майданчик) Вами пропозиції були відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що до запропонованого товару (Римська штора Coulisse 162*216) , а саме надійності такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища, який пропонується Учасником в тендерній пропозиції .
Відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України і саме тому, для підтвердження відповідності продукції гігієнічним і санітарним нормам, Замовником вимагається саме Висновок СЕС.
Висновок державної санітарної –епідеміологічної експертизи не надано Учасником відповідно вимог п.7.12 Тендерної документації Замовника , отже пропозиція ФОП Цибуліна Богдана Тарасовича ( ІПН 3161724232). не відповідає умовам, визначеним в п.8.8. Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , керуючись ст.14 п.13 ЗУ « Про публічні закупівлі».
- Товар , що пропонується Учасником ( Римська штора Coulisse 162*216) буде розміщуватися в виставкових залах , в яких при проведені виставок буде знаходитися більше 50 людей , Замовник повинен бути впевнений , що даний товар відповідає гігієнічним і санітарним нормам України , та дана продукція надійна для здоров'я та життя людей.
Згідно вимог п.7 в Тендерній документації Замовника:
- «Учасник повинен розмістити (завантажити) документи в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій.
- Документи завантажені учасниками після кінцевого строку подання пропозицій Замовником не розглядаються та не приймаються до уваги.».
Учасником разом з вимогою від 30.07.2021р наданий лист від 30.07.2021рю вих.№ 25 від ТОВ «ІНТЕР’ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» , який датований датою пізніше чим дата прийому позицій (кінцевий термін до 26.07.2021 10.00) та для підтвердження такого листа Учасник не надав копію Дилерського договору, який повинен бути заключений не пізніше дати оголошення закупівлі «UA-2021-07-12-007206-c».
Висновок СЕС є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища.
У складі поданої (завантаженої на майданчик) Вами пропозиції були відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що до запропонованого товару (Римська штора Coulisse 162*216) , а саме надійності такої продукції для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища, який пропонується Учасником в тендерній пропозиції .
Відповідно законодавства вказаний товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України і саме тому, для підтвердження відповідності продукції гігієнічним і санітарним нормам, Замовником вимагається саме Висновок СЕС.
Висновок державної санітарної –епідеміологічної експертизи не надано Учасником відповідно вимог п.7.12 Тендерної документації Замовника , отже пропозиція ФОП Цибуліна Богдана Тарасовича ( ІПН 3161724232). не відповідає умовам, визначеним в п.8.8. Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , керуючись ст.14 п.13 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЦИБУЛІН БОГДАН ТАРАСОВИЧ" |
27 800,00
UAH з ПДВ
|
27 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
38 500,00
UAH з ПДВ
|
37 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП Геліос" |
39 800,00
UAH з ПДВ
|
37 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА |
42 900,00
UAH з ПДВ
|
42 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЦИБУЛІН БОГДАН ТАРАСОВИЧ" #3161724252 |
Відхилено |
27 800,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 14:43
|
ФОП "ЧМИХУН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2626713093 |
Переможець |
37 550,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 10:34
|
Договір №1008.pdf | укладений |
10 серпня 2021 10:33
|