Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування ПКД «Реконструкція шляхопроводів по шосе Київському в м.Житомирі»
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2021-07-12-006517-c 4c0986ee7b1f4073a7da144b13dc478f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Стельмащук

+380939930847 kpshtuchni_sporydu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ШТУЧНИХ СПОРУД" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01473717
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 24
Контактна особа: Михайло Стельмащук
+380939930847
kpshtuchni_sporydu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
У зв’язку зі зміною технічних умов виробничого підрозділу Коростенської дирекції залізничних перевезень на проектування реконструкції шляхопроводу у м. Житомирі, а саме пункт 3.8 відстань від рівня головки рейки до нижньої частини прогонової будови шляхопроводу не менше 6750 мм відповідно до ДСТУ Б В.2.3-29:2011. виникла необхідність у коригуванні проектно-кошторисної документації. Виключні майнові та авторські права на проектно-кошторисну документацію у повному складі належать ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ». Переговорна процедура закупівлі здійснюється відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з необхідністю захисту прав інтелектуальної власності. З огляду на вищевикладене, керуючись п. 2 частини 2 стаття 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом прийнято рішення здійснити закупівлю робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2021 16:09
Оскарження наміру укласти договір: 23 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування ПКД «Реконструкція шляхопроводів по шосе Київському в м.Житомирі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, шосе Київське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після підписання Договору та отримання від Підрядника рахунку на оплату, та за наявності відповідного фінансування, Замовник може надавати Підряднику аванс на виконання робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019. Розмір авансу не може перевищувати 30 % вартості від річного обсягу робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів після отримання Акту виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата виконаних робіт буде здійснена протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

12 липня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ"
#37355642
Переможець 2 698 842,05
UAH з ПДВ
12 липня 2021 16:09

Документи

12 липня 2021 16:09
Електронний підпис
12 липня 2021 16:07
протокол 10.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ"
#37355642
2 698 842,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2021 16:09
Електронний підпис
12 липня 2021 16:07
протокол 10.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 10:45
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2022 09:14
IMG_0001.pdf зміни до договору
20 жовтня 2022 09:12
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 08:52
ДУ.PDF зміни до договору
01 лютого 2022 08:51
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 08:07
укрдорпроект.PDF укладений
29 липня 2021 08:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: UA-ZT-02/Д2-С.П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: UA-ZT-02/Д2-С.П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 683 525,00
UAH (в тому числі ПДВ 447 254,17 UAH)