Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000000000 обл., 0000000000000000000000, 0000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 11:03 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 11:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
29 липня 2021 17:30 |
00000000 |
29 липня 2021 17:08 |
00000000000 |
29 липня 2021 17:08 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
15 липня 2021 19:08 |
00000000000000000 |
15 липня 2021 19:08 |
0000000000 |
12 липня 2021 14:42 |
0000000000000000000000000000000000000 |
06 серпня 2021 11:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
29 липня 2021 17:30 |
00000000
|
||||
29 липня 2021 17:08 |
00000000000
|
||||
29 липня 2021 17:08 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
15 липня 2021 19:08 |
00000000000000000
|
||||
15 липня 2021 19:08 |
0000000000
|
||||
12 липня 2021 14:42 |
0000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-27-000021 ● 31cc6245248244e0b4a4be9862c4ddde
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
27.08.2021
№ 524
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 27.08.2021 № 524
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-07-12-006467-c 12.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державною аудиторською службою України Західний офіс Держаудитслужби було проведено моніторинг закупівель Івано-Франківської КЕЧ району. За результатами моніторингу виявлено наступні порушення: 1. Встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону Замовником в ТД не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що під час підготовки тендерної документації замовником зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок у розділі 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 1. Встановлено, що у Додатку 3 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Замовник зазначив: «Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття тендерної пропозиції», що не відповідає пункту 4 Розділу ІІІ ТД, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 29.07.2021 року зміни до тендерної документації, зокрема: пункт 2 Додатку 3 до Тендерної документації: «2. Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну» викласти в наступній редакції: «2.Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну.» 2. У частині 3 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону» зазначено, що: - Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що не відповідає вимогам, встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктом 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Замовником у частині 3 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону» встановлено вимогу: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Крім того, замовником вимагається в порядку ст. 17 Закону, в підтвердження відсутності підстав переможець торгів повинен надати: довідку у вигляді електронного документу із ЕЦП/КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Зазначені вимоги цілком відповідають вимогам , встановленим п 5,6 частини першої статті 17 Закону. Крім того, вищевказана довідка з МВС України від 20.08.2021 року була завантажена переможцем та оприлюднена в електронній системі закупівель. Виходячи з наведеного, повідомляємо, що виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель не підлягають усуненню.
2021-09-20 16:27:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 15:09
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
25 лютого 2022 11:33
|
0000000000000000000 | зміни до договору |
25 лютого 2022 11:30
|
00000000 | укладений |
23 грудня 2021 18:00
|
0000000000000000000 | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:59
|
00000000 | укладений |
06 вересня 2021 15:17
|
0000000 | укладений |
06 вересня 2021 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |