Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі (С1) за ДК 021:2015 код CPV 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2021-07-12-005146-c 3aaaedd425b1444ab2c49b27815305cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Яремчук

+380522321484 ekdol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 01994921
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
Контактна особа: Надія Яремчук
+380522321484
ekdol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2021 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2021 17:00
Початок аукціону: 26 липня 2021 11:28
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 штуки
Яйця курячі (С1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35 (продуктовий склад закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, з відстрочкою платежу не більше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які збитки або витрати, завдані Постачальника такою затримкою, Замовником не відшкодовуються/ ПРИМІТКИ: 1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає державним стандартам; якість товару та умови його транспортування повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженими у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР (зі змінами), тощо; залишковий термін зберігання отриманого товару, що є предметом даної закупівлі має бути не менше 80% загального терміну придатності встановленого виробником продукції; неякісний Товар підлягає заміні Постачальником відповідно до вимог чинного законодавства України та цього Договору. 2. Перелік критеріїв та методтка оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є «Ціна» пропозиції учасника з урахуванням усіх податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ). Питомою вагою критерію «Ціна» - 100%. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2021 14:35
ЗМІНИ ДО ОГОЛОШЕННЯ.docx
12 липня 2021 14:35
ОГОЛОШЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
12 липня 2021 14:35
ДОДАТОК № 2 ДОГОВОР ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
12 липня 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2021 14:35
ЗМІНИ ДО ОГОЛОШЕННЯ.docx
12 липня 2021 14:35
ОГОЛОШЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
12 липня 2021 13:35
ОГОЛОШЕННЯ.docx
12 липня 2021 14:35
ДОДАТОК № 2 ДОГОВОР ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
12 липня 2021 13:35
ДОДАТОК № 2 ДОГОВОР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2021 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" 34 500,00
UAH з ПДВ
29 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк О.О. 37 350,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жадан Валентина Григорівна 41 250,00
UAH з ПДВ
41 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2021 15:09
Електронний підпис
23 липня 2021 15:07
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2021 23:40
Електронний підпис
19 липня 2021 23:39
яйця липень.rar

Публічні документи

23 липня 2021 09:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"

ФОП Гребенюк О.О.

ФОП Жадан Валентина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2020304752
Переможець 29 700,00
UAH з ПДВ
26 липня 2021 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2021 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2020304752
29 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:58
ДОД. УГОДА № 1 ФОП БОРИСЕНКО Ю.П. ЯЙЦЯ КУРЯЧІ.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 15:27
ДОГОВІР ЯЙЦЯ ФОП БОРИСЕНКО Ю.П..pdf укладений
02 серпня 2021 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту додаткової угоди № 1 від 24.12.2021р (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника). Сума договору після відповідних змін зменшилася на 9 028,80 грн. та становить 20 671,20 грн. Кількість зменшилася на 4 560 шт. та становить 10 440 шт.
Номер договору про закупівлю: 34/С/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 671,20
UAH