Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою:
смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104
Очікувана вартість
150 500,00 UAH
UA-2021-07-12-004894-c ● 950d9dba50d44deeb1a482377db7f722
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40327023 |
Вебсайт: | http://dpssmk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 288 |
Контактна особа: |
Анна Брунченко +380512552005 anna_brunchenko.gudpssmk@rambler.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 150 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 752,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою:
смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104
смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надання послуги здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з моменту підписання замовником акту прийому надання/виконання послуги/робіт без зауважень. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 13:20 |
Додаток № 1 Технічне завдання (2).docx | |
12 липня 2021 13:20 |
Додаток № 2 Зміст і спосіб подання пропозиції (3).docx | |
12 липня 2021 13:20 |
Додаток № 3 Проєкт договору (1).doc | |
12 липня 2021 13:20 |
Додаток № 4 Відомості про учасника (1).docx | |
12 липня 2021 13:20 |
Додаток № 5 Письмове погодження учасника із проєктом договору (2).docx | |
12 липня 2021 13:19 |
Додаток № 6 Лист згода на обробку персональних даних (1).docx | |
12 липня 2021 13:19 |
Додаток № 7 Довідка про наявність працівників (1).docx | |
12 липня 2021 13:19 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ", Код ЄДРПОУ:41759205
Дата подання: 26 липня 2021 12:29
оскарження протоколу
Шановний Замовник, згідно з протокольним рішенням № 8 2 пот ремонт даху згідно Вашим даним 1.П. 3 «Витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку» - документ відсутній. Документ був надан у тендерній пропозиції "Витяг з реєстру" - на якій підставі ви вказуєте що його немає?
2.П. 5 «Копії аналогічного договору (аналогічний договір – поточний ремонт покрівлі » ) – аналогічний договір на поточний ремонт відсутній. З нашої сторони було надано 2 аналогічних договора на ремонт покрівлі з усіма додатками, актами виконаних робіт, та надан відгук від замовника. Просимо розібратися і дати аргументовану відповідь на ваше рішення чому немає документів які завантажені на майданчику?
Розгорнути
Згорнути
2.П. 5 «Копії аналогічного договору (аналогічний договір – поточний ремонт покрівлі » ) – аналогічний договір на поточний ремонт відсутній. З нашої сторони було надано 2 аналогічних договора на ремонт покрівлі з усіма додатками, актами виконаних робіт, та надан відгук від замовника. Просимо розібратися і дати аргументовану відповідь на ваше рішення чому немає документів які завантажені на майданчику?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 16:55
Шановний учасник! Відповідно до вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно вимог Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, а саме: п.3 допущена технічна помилка. Щодо п.5 «Копія аналогічного договору…(аналогічний договір – це договір предметом якого є поточний ремонт покрівлі», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015). Учасник ТОВ «Стройсервіс «УЖЕ» у складі своєї пропозиції надав договір від 08.04.2019 р. № 232/4545 предмет договору: капітальний ремонт шиферної покрівлі за адресою м. Чорноморськ, вул. Корабельна, 4 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») та договір від 16.08.2019 р. № 587/4545 предмет договору: капітальний ремонт покрівлі багатоповерхового житлового будинку за адресою м. Чорноморськ, пр. Миру, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не відповідає вищезазначеним нормам законодавства та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ", Код ЄДРПОУ:41759205
Дата подання: 27 липня 2021 23:20
технічна помилка
Шановний Замовнику! п.3 допущена технічна помилка. Яка помилка технічна? Обгрунтуйте?! Ви не побачили документ на майданчику який потрібен був згідно Додатку 2?
У телефоній розмові Ви самі озвучили що недодивилися ретельно усі документи, но що є запис розмови, зараз ви зсулаєтеся на те що десь технічна помилка?
У телефоній розмові Ви самі озвучили що недодивилися ретельно усі документи, но що є запис розмови, зараз ви зсулаєтеся на те що десь технічна помилка?
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2021 09:11
Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. Під час повторної перевірки документів Вашої пропозиції було виявлено, що рішення прийняте згідно п.3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (протокол від 23.07.2021 року № 8) щодо відсутності витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку, не відповідає дійсності, тому зі сторони Замовника була допущена технічна помилка.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2786315961
Дата подання: 29 липня 2021 18:22
оскарження протоколу
ДСТУ Б.Д. 2.4-3:2012 - РН3-18-2
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2021 16:56
Шановний Учасник! Посилання на ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 який втратив чинність є не правомірним, наразі чинними є Кошториcні норми України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Збірник 3 «СТІНИ»» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі – Кошторисні норми України).
Згідно із пунктом 2 частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Також, згідно із абзацом 2 частин третьої та частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, вказаний перелік необхідних робіт для виконання поточного ремонту покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104, з дотриманням вищевказаних чинних Кошториcних норм України.
Відповідно до вимог Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, пропозиція учасника складається з наступних документів, а саме: П. 8 «кошторисна документація з програмного комплексу (бажано АВК-5), яка повинна містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку 1 «Технічне завдання» (документи розраховані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»): форма №5 Зведений кошторисний розрахунок; форма №4 Об’єктний кошторис; форма №1 Локальний кошторис; форма №1а Відомість ресурсів до локального кошторису; форма № 5а Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва; договірна ціна; пояснювальна записка».
Учасник ФОП «ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» надала завірений додаток 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, про що у вимогах Замовника не зазначено.
Учасником надана форма №1 «Локальний кошторис» із зазначенням найменування однієї з робіт, а саме «Ремонт непоштукатурених карнизів» замість «Ремонт цегляної кладки непоштукатурених карнизів» як визначено у Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, невиконання вимоги Замовника в даному питанні являється суттєвим, адже в пункті 1.2. розділу 1 «Предмет договору» проекту договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі) зазначено, що послуга надається згідно проектно-кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною Договору.
Згідно із пунктом 2 частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Також, згідно із абзацом 2 частин третьої та частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, вказаний перелік необхідних робіт для виконання поточного ремонту покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104, з дотриманням вищевказаних чинних Кошториcних норм України.
Відповідно до вимог Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, пропозиція учасника складається з наступних документів, а саме: П. 8 «кошторисна документація з програмного комплексу (бажано АВК-5), яка повинна містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку 1 «Технічне завдання» (документи розраховані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»): форма №5 Зведений кошторисний розрахунок; форма №4 Об’єктний кошторис; форма №1 Локальний кошторис; форма №1а Відомість ресурсів до локального кошторису; форма № 5а Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва; договірна ціна; пояснювальна записка».
Учасник ФОП «ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» надала завірений додаток 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, про що у вимогах Замовника не зазначено.
Учасником надана форма №1 «Локальний кошторис» із зазначенням найменування однієї з робіт, а саме «Ремонт непоштукатурених карнизів» замість «Ремонт цегляної кладки непоштукатурених карнизів» як визначено у Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, невиконання вимоги Замовника в даному питанні являється суттєвим, адже в пункті 1.2. розділу 1 «Предмет договору» проекту договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі) зазначено, що послуга надається згідно проектно-кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною Договору.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2786315961
Дата подання: 29 липня 2021 18:19
оскарження протоколу
Щодо вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі
Додаток 2 "Зміст і спосіб подання пропозиції та перелік необхідних документів"
Додаток 2 "Зміст і спосіб подання пропозиції та перелік необхідних документів"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2021 16:39
Шановний Учаник! Згідно із пунктом 2 частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 року № 755-IV (зі змінами) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Водночас повідомляємо, що посилання на наказ Міністерство юстиції України від 31.03.2015 року № 466/5 який втратив чинність є не правомірним.
Відповідно до частини 3 розділу IV чинного наказу Міністерство юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» надання витягу з Єдиного державного реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів шляхом формування такого витягу, який розміщується на порталі електронних сервісів для доступу до нього користувача з метою перегляду, копіювання та друку.
Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ наданий витяг сформований електронно в безкоштовному запиті шляхом копіювання та друку та завізований Учасником із зазначенням дати, тому даний документ не є копією оригіналу, а також відповідно до п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі Замовником не була встановлена вимога щодо форми в якому мав бути поданий документ що підтверджує державну реєстрацію ФОП.
Отже, оскільки актуальну та достовірну інформацію можна перевірити в режимі реального часу, а саме: на сайті Міністерства Юстиції України usr.minjust.gov.ua, Замовник під час такої перевірки не виявив розбіжностей між наданим Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ документом та даними що містяться у Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до п. 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі «витяг або копія свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копія довідки про взяття на облік платника податків» ФОП Клименко О.В. надала копію з копії оригіналу також завірена та завізована підписом та печаткою, Замовником не вимагалося надання даного документу тільки копії з оригіналу.
Водночас повідомляємо, що посилання на наказ Міністерство юстиції України від 31.03.2015 року № 466/5 який втратив чинність є не правомірним.
Відповідно до частини 3 розділу IV чинного наказу Міністерство юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» надання витягу з Єдиного державного реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів шляхом формування такого витягу, який розміщується на порталі електронних сервісів для доступу до нього користувача з метою перегляду, копіювання та друку.
Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ наданий витяг сформований електронно в безкоштовному запиті шляхом копіювання та друку та завізований Учасником із зазначенням дати, тому даний документ не є копією оригіналу, а також відповідно до п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі Замовником не була встановлена вимога щодо форми в якому мав бути поданий документ що підтверджує державну реєстрацію ФОП.
Отже, оскільки актуальну та достовірну інформацію можна перевірити в режимі реального часу, а саме: на сайті Міністерства Юстиції України usr.minjust.gov.ua, Замовник під час такої перевірки не виявив розбіжностей між наданим Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ документом та даними що містяться у Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до п. 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі «витяг або копія свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копія довідки про взяття на облік платника податків» ФОП Клименко О.В. надала копію з копії оригіналу також завірена та завізована підписом та печаткою, Замовником не вимагалося надання даного документу тільки копії з оригіналу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-07-26-000007 • b45183a808744628b65ec0cb475fece4
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-07-26
•
12:30
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Шановний Замовник, згідно з протокольним рішенням № 8 2 пот ремонт даху згідно Вашим даним 1.П. 3 «Витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку» - документ відсутній. Документ був надан у тендерній пропозиції "Витяг з реєстру" - на якій підставі ви вказуєте що його немає?
2.П. 5 «Копії аналогічного договору (аналогічний договір – поточний ремонт покрівлі » ) – аналогічний договір на поточний ремонт відсутній. З нашої сторони було надано 2 аналогічних договора на ремонт покрівлі з усіма додатками, актами виконаних робіт, та надан відгук від замовника. Просимо розібратися і дати аргументовану відповідь на ваше рішення чому немає документів які завантажені на майданчику?
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ" |
135 004,55
UAH з ПДВ
|
75 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Орлов В Ю |
120 074,00
UAH з ПДВ
|
99 245,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
129 867,00
UAH з ПДВ
|
99 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА |
134 652,00
UAH з ПДВ
|
123 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЄЛАНЦЕВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ |
134 919,84
UAH з ПДВ
|
134 919,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ" #41759205 |
Відхилено |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 13:55
|
ФОП Орлов В Ю #3198918433 |
Відхилено |
99 245,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 16:04
|
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" #2786315961 |
Відхилено |
99 999,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 16:09
|
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА #1890310620 |
Переможець |
123 994,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 11:55
|
Договір поточний ремонт покрівлі Єланець.pdf | укладений |
06 серпня 2021 11:52
|