Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104
Очікувана вартість
150 500,00 UAH
UA-2021-07-12-004894-c 950d9dba50d44deeb1a482377db7f722
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Брунченко

+380512552005 anna_brunchenko.gudpssmk@rambler.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40327023
Вебсайт: http://dpssmk.gov.ua/
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 288
Контактна особа: Анна Брунченко
+380512552005
anna_brunchenko.gudpssmk@rambler.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2021 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2021 13:00
Початок аукціону: 22 липня 2021 11:40
Очікувана вартість: 150 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 752,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою:
смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надання послуги здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з моменту підписання замовником акту прийому надання/виконання послуги/робіт без зауважень. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ", Код ЄДРПОУ:41759205
Дата подання: 26 липня 2021 12:29
оскарження протоколу
Шановний Замовник, згідно з протокольним рішенням № 8 2 пот ремонт даху згідно Вашим даним 1.П. 3 «Витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку» - документ відсутній. Документ був надан у тендерній пропозиції "Витяг з реєстру" - на якій підставі ви вказуєте що його немає?
2.П. 5 «Копії аналогічного договору (аналогічний договір – поточний ремонт покрівлі » ) – аналогічний договір на поточний ремонт відсутній. З нашої сторони було надано 2 аналогічних договора на ремонт покрівлі з усіма додатками, актами виконаних робіт, та надан відгук від замовника. Просимо розібратися і дати аргументовану відповідь на ваше рішення чому немає документів які завантажені на майданчику?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 16:55
Шановний учасник! Відповідно до вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно вимог Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, а саме: п.3 допущена технічна помилка. Щодо п.5 «Копія аналогічного договору…(аналогічний договір – це договір предметом якого є поточний ремонт покрівлі», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015). Учасник ТОВ «Стройсервіс «УЖЕ» у складі своєї пропозиції надав договір від 08.04.2019 р. № 232/4545 предмет договору: капітальний ремонт шиферної покрівлі за адресою м. Чорноморськ, вул. Корабельна, 4 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») та договір від 16.08.2019 р. № 587/4545 предмет договору: капітальний ремонт покрівлі багатоповерхового житлового будинку за адресою м. Чорноморськ, пр. Миру, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не відповідає вищезазначеним нормам законодавства та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ", Код ЄДРПОУ:41759205
Дата подання: 27 липня 2021 23:20
технічна помилка
Шановний Замовнику! п.3 допущена технічна помилка. Яка помилка технічна? Обгрунтуйте?! Ви не побачили документ на майданчику який потрібен був згідно Додатку 2?
У телефоній розмові Ви самі озвучили що недодивилися ретельно усі документи, но що є запис розмови, зараз ви зсулаєтеся на те що десь технічна помилка?
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2021 09:11
Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. Під час повторної перевірки документів Вашої пропозиції було виявлено, що рішення прийняте згідно п.3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (протокол від 23.07.2021 року № 8) щодо відсутності витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку, не відповідає дійсності, тому зі сторони Замовника була допущена технічна помилка.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2786315961
Дата подання: 29 липня 2021 18:22
оскарження протоколу
ДСТУ Б.Д. 2.4-3:2012 - РН3-18-2
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2021 16:56
Шановний Учасник! Посилання на ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 який втратив чинність є не правомірним, наразі чинними є Кошториcні норми України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи Збірник 3 «СТІНИ»» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі – Кошторисні норми України).
Згідно із пунктом 2 частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Також, згідно із абзацом 2 частин третьої та частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, вказаний перелік необхідних робіт для виконання поточного ремонту покрівлі частини будівлі (складу) Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: смт. Єланець, вул. 1 Травня, 104, з дотриманням вищевказаних чинних Кошториcних норм України.
Відповідно до вимог Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, пропозиція учасника складається з наступних документів, а саме: П. 8 «кошторисна документація з програмного комплексу (бажано АВК-5), яка повинна містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку 1 «Технічне завдання» (документи розраховані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»): форма №5 Зведений кошторисний розрахунок; форма №4 Об’єктний кошторис; форма №1 Локальний кошторис; форма №1а Відомість ресурсів до локального кошторису; форма № 5а Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва; договірна ціна; пояснювальна записка».
Учасник ФОП «ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» надала завірений додаток 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, про що у вимогах Замовника не зазначено.
Учасником надана форма №1 «Локальний кошторис» із зазначенням найменування однієї з робіт, а саме «Ремонт непоштукатурених карнизів» замість «Ремонт цегляної кладки непоштукатурених карнизів» як визначено у Додатку 1 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, невиконання вимоги Замовника в даному питанні являється суттєвим, адже в пункті 1.2. розділу 1 «Предмет договору» проекту договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі) зазначено, що послуга надається згідно проектно-кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною Договору.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004894-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2786315961
Дата подання: 29 липня 2021 18:19
оскарження протоколу
Щодо вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі
Додаток 2 "Зміст і спосіб подання пропозиції та перелік необхідних документів"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2021 16:39
Шановний Учаник! Згідно із пунктом 2 частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 року № 755-IV (зі змінами) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Водночас повідомляємо, що посилання на наказ Міністерство юстиції України від 31.03.2015 року № 466/5 який втратив чинність є не правомірним.
Відповідно до частини 3 розділу IV чинного наказу Міністерство юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» надання витягу з Єдиного державного реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів шляхом формування такого витягу, який розміщується на порталі електронних сервісів для доступу до нього користувача з метою перегляду, копіювання та друку.
Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ наданий витяг сформований електронно в безкоштовному запиті шляхом копіювання та друку та завізований Учасником із зазначенням дати, тому даний документ не є копією оригіналу, а також відповідно до п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі Замовником не була встановлена вимога щодо форми в якому мав бути поданий документ що підтверджує державну реєстрацію ФОП.
Отже, оскільки актуальну та достовірну інформацію можна перевірити в режимі реального часу, а саме: на сайті Міністерства Юстиції України usr.minjust.gov.ua, Замовник під час такої перевірки не виявив розбіжностей між наданим Учасником ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНОЮ ВАСИЛІВНОЮ документом та даними що містяться у Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до п. 3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі «витяг або копія свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копія довідки про взяття на облік платника податків» ФОП Клименко О.В. надала копію з копії оригіналу також завірена та завізована підписом та печаткою, Замовником не вимагалося надання даного документу тільки копії з оригіналу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

29 липня 2021 18:22
Протокол 77.pdf

Документи подані скаржником

29 липня 2021 18:19
Протокол 78.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-07-26-000007 • b45183a808744628b65ec0cb475fece4
Автор звернення: Недєлько Максим Володимирович
Дата створення звернення: 2021-07-26 12:30
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Шановний Замовник, згідно з протокольним рішенням № 8 2 пот ремонт даху згідно Вашим даним 1.П. 3 «Витягу або копії свідоцтва платника ПДВ та/або єдиного податку, або копії довідки про взяття на облік платника податку» - документ відсутній. Документ був надан у тендерній пропозиції "Витяг з реєстру" - на якій підставі ви вказуєте що його немає? 2.П. 5 «Копії аналогічного договору (аналогічний договір – поточний ремонт покрівлі » ) – аналогічний договір на поточний ремонт відсутній. З нашої сторони було надано 2 аналогічних договора на ремонт покрівлі з усіма додатками, актами виконаних робіт, та надан відгук від замовника. Просимо розібратися і дати аргументовану відповідь на ваше рішення чому немає документів які завантажені на майданчику?
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2021 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ" 135 004,55
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Орлов В Ю 120 074,00
UAH з ПДВ
99 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 129 867,00
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА 134 652,00
UAH з ПДВ
123 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄЛАНЦЕВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ 134 919,84
UAH з ПДВ
134 919,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2021 20:13
Електронний підпис
19 липня 2021 20:10
договір 232 4545.PDF
19 липня 2021 20:10
84.imd
19 липня 2021 20:10
опис док..pdf
19 липня 2021 20:10
витяг з реєстру.pdf
19 липня 2021 20:10
9статут.PDF
19 липня 2021 20:10
Статут.pdf
19 липня 2021 20:10
проєкт договору.PDF
19 липня 2021 20:10
зведений кошторис.PDF
19 липня 2021 20:10
дефектний акт.PDF
19 липня 2021 20:10
обектний кошторис.PDF
19 липня 2021 20:10
акти 232 4545.PDF
19 липня 2021 20:10
Наказ 2 підпис.pdf
19 липня 2021 20:10
запит єдрпоу.pdf
19 липня 2021 20:10
6згода з договором.PDF
19 липня 2021 20:10
витяг.PDF
19 липня 2021 20:10
ліцензія додаток.pdf
19 липня 2021 20:10
локальний кошторис.PDF
19 липня 2021 20:10
виписка.pdf
19 липня 2021 20:10
8довкілля.PDF
19 липня 2021 20:10
паспорт ІПН.pdf
19 липня 2021 20:10
3мат-тех.PDF
19 липня 2021 20:10
протокол.pdf
19 липня 2021 20:10
договірна ціна.PDF
19 липня 2021 20:10
договір 587 4545.PDF
19 липня 2021 20:10
акти 587 4545.PDF
19 липня 2021 20:10
4техзадание.PDF
19 липня 2021 20:10
ліцензія.pdf
19 липня 2021 20:10
2працівники.PDF
19 липня 2021 20:10
1догов..PDF

Публічні документи

21 липня 2021 12:26
Електронний підпис
21 липня 2021 12:23
Паспорт.pdf
21 липня 2021 12:23
Лист відгук _1418.pdf
21 липня 2021 12:23
Договір.pdf
21 липня 2021 12:23
Довідки.PDF
21 липня 2021 12:23
ВІДГУК СТАРВОЙТ.pdf
21 липня 2021 12:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2021 12:23
Акт виконаних робіт 5.jpg
21 липня 2021 12:23
Акт виконаних робіт 4.jpg
21 липня 2021 12:23
Акт виконаних робіт 3.jpg
21 липня 2021 12:23
Акт виконаних робіт 2.jpg
21 липня 2021 12:23
Акт виконаних робіт 1.jpg
21 липня 2021 12:23
Акт _ 01 08.pdf

Публічні документи

20 липня 2021 15:25
Електронний підпис
20 липня 2021 15:23
Н2.pdf
20 липня 2021 15:23
Н1.pdf
20 липня 2021 15:23
КБ-3.pdf
20 липня 2021 15:23
ед.pdf
20 липня 2021 15:23
Договор.pdf
20 липня 2021 15:23
Відгук.jpeg
20 липня 2021 15:23
Витяг.pdf
20 липня 2021 15:23
№190.pdf
20 липня 2021 15:23
№189.pdf
20 липня 2021 15:23
№188.pdf
20 липня 2021 15:23
№187.pdf
20 липня 2021 15:23
№186.pdf
20 липня 2021 15:23
№185.pdf
20 липня 2021 15:23
№184.pdf
20 липня 2021 15:23
№183.pdf
20 липня 2021 15:23
№182.pdf
20 липня 2021 15:23
№181.pdf
20 липня 2021 15:23
№180.pdf
20 липня 2021 15:23
ПЗ.pdf
20 липня 2021 15:23
ОК.pdf
20 липня 2021 15:23
ЛК.pdf
20 липня 2021 15:23
ЗКР.pdf
20 липня 2021 15:23
ДЦ.pdf
20 липня 2021 15:23
ВР.pdf
20 липня 2021 15:23
ВР (2).pdf

Публічні документи

20 липня 2021 13:30
Електронний підпис
20 липня 2021 13:28
8-1 Договірна цйіна.jpg
20 липня 2021 13:28
5 Цінова пропозиція.jpg
20 липня 2021 13:28
8-4-2.jpg
20 липня 2021 13:28
6 Лист-відгук.jpg
20 липня 2021 13:28
8-1-2.jpg
20 липня 2021 13:28
8-2-2.jpg
20 липня 2021 13:28
8-6-2.jpg
20 липня 2021 13:28
8-7-2.jpg
20 липня 2021 13:28
8-6-3.jpg
20 липня 2021 13:28
Договір-аналог.PDF

Публічні документи

19 липня 2021 12:40
Електронний підпис
19 липня 2021 12:39
Свідоцтво ДР.pdf
19 липня 2021 12:39
КОШТОРИС.pdf
19 липня 2021 12:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Стройсервис "УЖЕ"

ФОП Орлов В Ю

ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА

ФОП ЄЛАНЦЕВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ"
#41759205
Відхилено 75 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2021 13:55
ФОП Орлов В Ю
#3198918433
Відхилено 99 245,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 16:04
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2786315961
Відхилено 99 999,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 16:09
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА
#1890310620
Переможець 123 994,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2021 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КЛИМЕНКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА
#1890310620
123 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 16:59
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 11:55
Договір поточний ремонт покрівлі Єланець.pdf укладений
06 серпня 2021 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 123 994,00
UAH