Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
587 233,00 UAH
UA-2021-07-12-004677-a ● 42ae56f7c2e9448baaa770d8cd513dba
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Мамедова Альона Валеріївна 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 587 233,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 936,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03045, Україна, м. Київ, м. Київ, заклад дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 18:13 |
Загальні вимоги (покрівля, зміни).docx | |
12 липня 2021 16:57 |
Договір підряду_К.Р. 2021.docx | |
12 липня 2021 16:53 |
т.з покрівля 596.PDF |
14 липня 2021 18:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2021 18:13 |
Загальні вимоги (покрівля, зміни).docx
|
|||
12 липня 2021 16:57 |
Договір підряду_К.Р. 2021.docx
|
|||
12 липня 2021 16:53 |
т.з покрівля 596.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ремонту м'якої покрівлі за допомогою установки інфрачервоного відновлення
Дата подання: 13 липня 2021 13:46
Дата відповіді: 14 липня 2021 18:15
Пунктом 15 Тендерної документації визначено, що учасник повинен надати Довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі (ремонт м'якої покрівлі за допомогою установки інфрачервоного відновлення).
Звертаємось до замовника з проханням внести змінти до тендерної документації та усунути вимогу щодо наявності досвіду виконання договору на виконання аналогічних робіт (ремонт м'якої покрівлі за допомогою установки інфрачервоного відновлення), оскільки технічним завданням до предмету закупівлі не передбачені роботи «ремонт м'якої покрівлі за допомогою установки інфрачервоного відновлення» та дана вимога суперечить принципам здійснення публічних закупівель і недискримінації учасників визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, зміни внесено
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 23 липня 2021 16:24
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до «Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» у зв’язку з: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, дефектний акт не відповідає технічному завданню. Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції дефектний акт відповідно до технічного завдання викладеного у додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та технічному завданню та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 26 липня 2021 15:38
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 15:36
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 23 липня 2021 16:35
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до пункту 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Лист-згода на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.».
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Відповідно до пункту 4 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника. Та довідку згода на обробку та використання персональних даних.».
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку згода на обробку та використання персональних даних.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо надання додаткових довідок/листів-згод на обробку персональних даних, також відсутні вимоги щодо особи на яку має бути надана така довідка, також відсутні вимоги щодо кількості осіб, які мають дати згоду на обробку персональних даних.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Відповідно до пункту 4 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника. Та довідку згода на обробку та використання персональних даних.».
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку згода на обробку та використання персональних даних.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо надання додаткових довідок/листів-згод на обробку персональних даних, також відсутні вимоги щодо особи на яку має бути надана така довідка, також відсутні вимоги щодо кількості осіб, які мають дати згоду на обробку персональних даних.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Скасована
Дата: 26 липня 2021 15:38
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 15:36
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 23 липня 2021 16:46
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозщиції Учасника закупівлі
Відповідно до «Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» у зв’язку з: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, в довідці про виконання аналогічного договору відсутня інформація про перелік та обсяги робіт».
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
*Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/реставрації/нового будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.
Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)».
Учаснисник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів), разом з завіреною належним чином копією такого договору (ів) протягом останніх двох років до початку аукціону та документально підтвердив їх виконання копіями актів виконаних робіт та листами-відгуками згідно кожної копії договору з зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо зазначення у довідці інформації про перелік та обсяги робіт.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
*Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/реставрації/нового будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.
Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)».
Учаснисник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів), разом з завіреною належним чином копією такого договору (ів) протягом останніх двох років до початку аукціону та документально підтвердив їх виконання копіями актів виконаних робіт та листами-відгуками згідно кожної копії договору з зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо зазначення у довідці інформації про перелік та обсяги робіт.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Скасована
Дата: 26 липня 2021 15:38
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 15:35
Шановний Учасник, Дефектний акт наданий Вами у закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» - не відповідає опублікованому технічному завданню, а саме пункт 7 дефектного акту в частині кількості робіт зазначений з позначкою «-» (мінус), технічне ж завдання такої позначки не містить.
Також пунктом 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Тендерною документацією до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено надання завірених належним чином копій дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини.
Таким чином Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копії дипломів, медичних книжок працівників а також документів підтверджуючих трудові відносини, які містять персональні дані працівників, але не було надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Також пунктом 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Тендерною документацією до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено надання завірених належним чином копій дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини.
Таким чином Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копії дипломів, медичних книжок працівників а також документів підтверджуючих трудові відносини, які містять персональні дані працівників, але не було надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 23 липня 2021 16:54
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерної пропозиції (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Відповідно до пункту 6 частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону».
У оприлюдненому в електронній системі закупівель протоколі розгляду тендерної пропозиції (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.) відсутня інформація про підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам п. 6 ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 6 частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону».
У оприлюдненому в електронній системі закупівель протоколі розгляду тендерної пропозиції (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.) відсутня інформація про підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам п. 6 ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Скасована
Дата: 26 липня 2021 15:38
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 15:35
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 26 липня 2021 18:02
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до «Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» у зв’язку з: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, дефектний акт не відповідає технічному завданню. Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції дефектний акт відповідно до технічного завдання викладеного у додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та технічному завданню та скасувати Рішення Замовника про відхилення Учасника закупівлі («Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.» оприлюднене 26.07.2021 без протоколу розгляду).
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 26 липня 2021 18:03
Причина: Помилково подана
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 26 липня 2021 18:05
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до «Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» у зв’язку з: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, дефектний акт не відповідає технічному завданню. Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції дефектний акт відповідно до технічного завдання викладеного у додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та технічному завданню та скасувати Рішення Замовника про відхилення Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2021 11:47
Шановний Учасник, проведення процедури спрощених закупівель регламентуються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі ч. 14 ст. 14 З.У. «Про публічні закупівлі» Вашу пропозицію було відкликано з огляду на наступне.
Дефектний акт наданий Вами у закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» - не відповідає опублікованому технічному завданню, а саме пункт 7 дефектного акту в частині кількості робіт зазначений з позначкою «-» (мінус), технічне ж завдання такої позначки не містить.
Дефектний акт наданий Вами у закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» - не відповідає опублікованому технічному завданню, а саме пункт 7 дефектного акту в частині кількості робіт зазначений з позначкою «-» (мінус), технічне ж завдання такої позначки не містить.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 26 липня 2021 18:05
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до «Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» у зв’язку з: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, лист-згоду надано лише на директора».
Відповідно до пункту 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Лист-згода на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.».
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Відповідно до пункту 4 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника. Та довідку згода на обробку та використання персональних даних.».
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку згода на обробку та використання персональних даних.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо надання додаткових довідок/листів-згод на обробку персональних даних, також відсутні вимоги щодо особи на яку має бути надана така довідка, також відсутні вимоги щодо кількості осіб, які мають дати згоду на обробку персональних даних.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Лист-згода на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.».
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Відповідно до пункту 4 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника. Та довідку згода на обробку та використання персональних даних.».
Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку згода на обробку та використання персональних даних.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо надання додаткових довідок/листів-згод на обробку персональних даних, також відсутні вимоги щодо особи на яку має бути надана така довідка, також відсутні вимоги щодо кількості осіб, які мають дати згоду на обробку персональних даних.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2021 11:48
Шановний Учасник, проведення процедури спрощених закупівель регламентуються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі ч. 14 ст. 14 З.У. «Про публічні закупівлі» Вашу пропозицію було відкликано з огляду на наступне.
Пунктом 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Тендерною документацією до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено надання завірених належним чином копій дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини.
Таким чином Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копії дипломів, медичних книжок працівників а також документів підтверджуючих трудові відносини, які містять персональні дані працівників, але не було надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
Пунктом 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Тендерною документацією до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено надання завірених належним чином копій дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини.
Таким чином Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копії дипломів, медичних книжок працівників а також документів підтверджуючих трудові відносини, які містять персональні дані працівників, але не було надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 26 липня 2021 18:06
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Відповідно до «Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» у зв’язку з: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, в довідці про виконання аналогічного договору відсутня інформація про перелік та обсяги робіт».
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
*Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/реставрації/нового будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.
Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)».
Учаснисник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів), разом з завіреною належним чином копією такого договору (ів) протягом останніх двох років до початку аукціону та документально підтвердив їх виконання копіями актів виконаних робіт та листами-відгуками згідно кожної копії договору з зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо зазначення у довідці інформації про перелік та обсяги робіт.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
*Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/реставрації/нового будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.
Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)».
Учаснисник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів), разом з завіреною належним чином копією такого договору (ів) протягом останніх двох років до початку аукціону та документально підтвердив їх виконання копіями актів виконаних робіт та листами-відгуками згідно кожної копії договору з зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У складі тендерної документації відсутні вимоги щодо зазначення у довідці інформації про перелік та обсяги робіт.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2021 11:49
Шановний Учасник, проведення процедури спрощених закупівель регламентуються статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі ч. 14 ст. 14 З.У. «Про публічні закупівлі» Вашу пропозицію було відкликано з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.c9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 26 липня 2021 18:06
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерної пропозиції (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.).
Відповідно до пункту 6 частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону».
У оприлюдненому в електронній системі закупівель протоколі розгляду тендерної пропозиції (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.) відсутня інформація про підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам п. 6 ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 6 частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону».
У оприлюдненому в електронній системі закупівель протоколі розгляду тендерної пропозиції (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 23-07-2 від 23.07.2021р.) відсутня інформація про підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам п. 6 ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2021 11:52
Шановний Учасник, Дефектний акт наданий Вами у закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» - не відповідає опублікованому технічному завданню, а саме пункт 7 дефектного акту в частині кількості робіт зазначений з позначкою «-» (мінус), технічне ж завдання такої позначки не містить.
Також пунктом 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Тендерною документацією до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено надання завірених належним чином копій дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини.
Таким чином Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копії дипломів, медичних книжок працівників а також документів підтверджуючих трудові відносини, які містять персональні дані працівників, але не було надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Також пунктом 9 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.
Тендерною документацією до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено надання завірених належним чином копій дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини.
Таким чином Учасником у складі тендерної пропозиції було надано копії дипломів, медичних книжок працівників а також документів підтверджуючих трудові відносини, які містять персональні дані працівників, але не було надано листи-згоди працівників на обробку персональних даних.
Відповідно до пункту 15 Вимог до даної закупівлі визначено, що учасник повинен надати довідку за встановленою формою, про виконання аналогічного* договору (-ів), а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі, разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
У таблиці встановленої форми Учасник повинен був зазначити перелік та обсяги робіт що виконуються. Замість того, Вами у відповідній колонці було зазначено лише назву об’єкту.
Таким чином, учасником не було в повному обсязі виконано вимоги п. 15 Вимог до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти № 596 по вул. Новопирогівська,31 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a11
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:00
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Шановний Замовник! Повідомляємо, що позначка «-» (мінус) у дефектному акті не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та технічному завданню та скасувати Рішення Замовника про відхилення Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a12
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:08
Вимога скасувати Рішення Замовникапро відхилення пропозиції Учасника закупівлі
Шановний Замовник! Повідомляємо, що у складі оголошення про проведення закупівлі, в тому числі у п.9 вимог, відсутні вимоги щодо надання листів-згод від працівників підприємства. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a13
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:11
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Шановний Замовник! Повідомляємо, що у складі оголошення про проведення закупівлі, відсутні вимоги щодо змісту довідки про виконання аналогічного договору. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати себе Учасником, що відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнати свою тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a19
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:46
Вимога відмінити закупівлю у зв'язку з виявленими порушеннями Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;». Замовник не оприлюднив оголошення про проведення спрощеної закупівлі, чим порушив вимоги частини другої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає відмінити закупівлі відповідно до пункту 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a20
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:52
Вимога про скасування Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Відповідно до Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника закупівлі («Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.») пропозиція Учасника відхиляється у зв’язку з: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, дефектний акт не відповідає технічному завданню, лист-згоду надано лише на директора, в довідці про виконання аналогічного договору відсутня інформація про перелік та обсяги робіт».
Відповідно до інформації наведеної в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив файл «Загальні вимоги (покрівля, зміни)», в якому зазначений перелік документів, в той же час ні в зазначеному файлі ні в інших оприлюднених файлах відсутні вимоги щодо надання будь яких документів. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації наведеної в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив файл «Загальні вимоги (покрівля, зміни)», в якому зазначений перелік документів, в той же час ні в зазначеному файлі ні в інших оприлюднених файлах відсутні вимоги щодо надання будь яких документів. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати свою пропозицію такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі (Рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата (спрощена закупівля) № 26-07-2 від 26.07.2021р.).
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a10
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 11:48
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 9 Вимог Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: «Лист-згода на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.». Учасник ТОВ "Грін Трейдінг" надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до Законів України «Про захист персональних даних» та «Про публічні закупівлі». В той же час Учасник ТОВ "Грін Трейдінг" не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку іншої інформації, чим порушив вимоги п. 9 Вимог Замовника. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону Країни «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та визнати тендерну пропозицію Учасника такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі («Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) №26-07-3 від 26.07.2021 р.»).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a14
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:24
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 13 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати: «Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150». Перелік осіб, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору зазначений у довідці про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації наданій Учасником ТОВ "Грін Трейдінг" у складі тендерної документації. Учасник ТОВ "Грін Трейдінг" не надав у складі пропозиції Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» на Довбиша Є. І., Отрішко О. Ф., Борисенко І. Ю., Гаркавий А. А., чим порушив вимоги п. 13 Вимог. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі («Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) №26-07-3 від 26.07.2021 р.»).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a15
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:29
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 13 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати: «Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників.». Учасник ТОВ "Грін Трейдінг" не підтвердив наявність необхідних знань стосовно охорони праці у Табачка Ю. М., Литвина А. І., Котенко В. О., Даценко М. М., чим порушив вимоги п. 13 Вимог. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі («Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) №26-07-3 від 26.07.2021 р.»).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a16
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:35
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 13 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати: «Документально підтверджена Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини).». Учасник ТОВ "Грін Трейдінг" надав у складі пропозиції Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той же час у складі пропозиції Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" відсутні завірені належним чином копії дипломів працівників ТОВ "Грін Трейдінг" Табачка Ю. М., Литвина А. І., Котенко В. О., Даценко М. М.. що не відповідає п. 13 Вимог. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі («Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) №26-07-3 від 26.07.2021 р.»).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a17
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:38
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 13 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати: «Документально підтверджена Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини).». Учасник ТОВ "Грін Трейдінг" надав у складі пропозиції Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той же час у складі пропозиції Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" відсутні завірені належним чином дійсних посвідчень на виконання робіт на працівників Довбиша Є. І., Отрішко О. Ф., Борисенко І. Ю., Гаркавого А. А., Рожкова Д. О., що не відповідає п. 13 Вимог. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі («Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) №26-07-3 від 26.07.2021 р.»).
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-07-12-004677-a.a18
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 27 липня 2021 12:40
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 13 Вимог до даної закупівлі Замовником вимагається надати: «Документально підтверджена Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини).». Учасник ТОВ "Грін Трейдінг" надав у складі пропозиції Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той же час у складі пропозиції Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" відсутні завірені належним чином інші документи на всіх працівників відповідно до довідки, що не відповідає п. 13 Вимог. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати пропозицію Учасника ТОВ "Грін Трейдінг" такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі («Рішення Замовника про визначення Переможця (спрощена закупівля) №26-07-3 від 26.07.2021 р.»).
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПБТ" #39363972 |
Рішення скасоване |
497 829,60
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 15:38
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Рішення скасоване |
583 979,15
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 15:38
|
ПП "СПБТ" #39363972 |
Відхилено |
497 829,60
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 16:14
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Переможець |
583 979,15
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 20:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:17
|
Д.у. №2 від 30.11.21 до договору підряду №91 від 09.08.21.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 14:57
|
Д.у. №1 від 10.08.2021 до договору підряду №91 від 09.08.2021.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 14:20
|
Договір підряду №91 від 09.08.2021.pdf | укладений |
10 серпня 2021 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи ціна зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування дефектного акту та зменшення ціни договору в результаті проходження експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |