Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бонове загородження та супутнє обладнання
Booms and related equipment
Booms and related equipment
Очікувана вартість
6 910 577,78 UAH
UA-2021-07-12-003579-c ● 8bbb99e9378c427fa61fd2735e77e42f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Тинкован Тетяна Вікторівна 048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мошун Наталія Володимирівна (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Поперногло Володимир Володимирович (048)738-17-33 Volodymyr.Popernohlo@pf.uspa.gov.ua Спірідонова Анна Сергіївна (048)738-18-76 Anna.Spiridonova@pf.uspa.gov.ua Тинкован Тетяна Вікторівна (048) 738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Vladimirovna 048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Nataliia Volodumurivna Moshun (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Popernohlo Volodymyr Volodumurovuch (048)738-17-33 Volodymyr.Popernohlo@pf.uspa.gov.ua Spiridonova Anna Sergiivna (048)738-18-76 Anna.Spiridonova@pf.uspa.gov.ua Tynkovan Tetiana Viktorivna (048) 738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 12:07 |
Очікувана вартість: | 6 910 577,78 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 552,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія банківської установи. У реквізитах Гарантії зазначається номер оголошення процедури закупівлі у форматі UA-XXXX-XX-XX-ХХХХХХ-Х, присвоєний електронною системою закупівель, та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «Прозорро» (www.prozorro.gov.ua). Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства та в обов’язковому порядку у тексті містити наступні положення: - умови Гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія надається переможцем торгів Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія виконання Договору повинна вступати в дію з дати її видачі. Гарантія діє до останнього дня календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому спливає термін дії Договору (Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між Сторонами до укладання Договору). До Гарантії, виданої банком-резидентом, переможцем додаються копії наступних банківських документів – ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала Гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана Гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Гарантія надається переможцем тендеру Замовнику у вигляді оригіналу паперового документу. Гарантія, надана переможцем тендеру через банк – нерезидент, має бути авізована через один з зазначених банків Замовника: ПАТ «Державний ощадний банк України» Філія-Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (більш детальна інформація наведена у тендерній документації). |
Publication date: | 12 липня 2021 11:58 |
Enquiries until: | 10 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 6 910 578 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 34 553 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34510000-5: Судна
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Судна за кодом ДК 021:2015 – 34510000-5. Бонове загородження та супутнє обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 м., 16 компл., 5 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 910 577,78 грн. без ПДВ / 8 292 693,34 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.08.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: протягом 25 банківських днів з дати надання Заявки на підставі виставленого рахунку від Постачальника проводить авансування Постачальнику в сумі 15 % від загальної вартості Товару за умови наявності в затвердженому фінансовому плані Покупця на відповідний календарний рік витрат на закупівлю Товару, що є предметом закупівлі. Остаточна оплата за фактично поставлений Товар, змонтований та встановлений на визначене місце здійснюється прямим банківським переведенням грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідних Актів та на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної за умови наявності в затвердженому фінансовому плані Покупця на відповідний календарний рік витрат на закупівлю Товару, що є предметом закупівлі. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 20.08.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management. 5. Type of procurement: Goods. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Ships under code DK021:2015 - 34510000-5. Booms and related equipment. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 800 meters, 16 sets, 5 pcs. 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, warehouse Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2021. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 6 910 577,78 without VAT / UAH 8 292 693,34 with VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 20.08.2021 at 3:00 p.m. 12. Payment term: within 25 banking days from the date of submitting the application based on the invoice issued by the Supplier, it makes an advance payment to the Supplier in the amount of 15% of the total cost of goods, provided that the Buyer's approved financial plan for the corresponding calendar year contains expenses for the purchase of goods that are the subject of the purchase. Final payment for the goods actually delivered, mounted and installed in a certain place is made by direct bank transfer of funds to the Supplier's account within 15 banking days from the date of signing the relevant Acts and based on the original of duly executed invoice received from the Supplier and the signed delivery note, provided that the Buyer's approved financial plan for the corresponding calendar year contains expenses for the purchase of goods that are the subject of the purchase. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 20.08.2021 at 3:00 p.m. 18. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%. 19. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 м
Бонове загородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11 склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 34515000-0 — Плавучі конструкції
Booms
CPV: 34515000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
16 комп.
Якірна система до бонових загороджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11 склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 34515000-0 — Плавучі конструкції
Anchor system for booms
CPV: 34515000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4 шт.
Котушка з гідравлічним приводом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11 склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 34515000-0 — Плавучі конструкції
Hydraulically driven coil
CPV: 34515000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 шт.
Повітродувка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11 склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 34515000-0 — Плавучі конструкції
Air blower
CPV: 34515000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | протягом 25 банківських днів з дати надання Заявки на підставі виставленого рахунку від Постачальника проводить авансування Постачальнику в сумі 15 % від загальної вартості Товару за умови наявності в затвердженому фінансовому плані Покупця на відповідний календарний рік витрат на закупівлю Товару, що є предметом закупівлі | Аванс | 25 | Банківські | 15 |
Iнша подія | Остаточна оплата за фактично поставлений Товар, змонтований та встановлений на визначене місце здійснюється прямим банківським переведенням грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідних Актів та на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної за умови наявності в затвердженому фінансовому плані Покупця на відповідний календарний рік витрат на закупівлю Товару, що є предметом закупівлі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 85 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 15:10 |
перелік змін від 12 08 2021 (бонове загородження та супутнє обладнання).docx | |
12 серпня 2021 15:10 |
ТД Бонове загородження та супутнє обладнання (Редакція 2).docx | |
12 серпня 2021 15:10 |
Оголошення (бонове загородження та супутнє обладнання)(із змінами).docx | |
12 серпня 2021 15:10 |
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding (with changes).docx | |
12 липня 2021 11:55 |
Проект договору.docx |
12 серпня 2021 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2021 15:10 |
перелік змін від 12 08 2021 (бонове загородження та супутнє обладнання).docx
|
|||
12 серпня 2021 15:10 |
ТД Бонове загородження та супутнє обладнання (Редакція 2).docx
|
|||
12 серпня 2021 15:10 |
Оголошення (бонове загородження та супутнє обладнання)(із змінами).docx
|
|||
12 серпня 2021 15:10 |
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding (with changes).docx
|
|||
12 липня 2021 11:55 |
Проект договору.docx
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 вересня 2021
Найменування закупівельника: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОНАД ТЕХНОЛОДЖИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " Е К О Т Е Х Н І К А " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОНАД ТЕХНОЛОДЖИ" |
6 896 410,00
UAH
|
6 896 410,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Е К О Т Е Х Н І К А " |
6 908 000,00
UAH
|
6 908 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОНАД ТЕХНОЛОДЖИ" #43455626 |
Переможець |
6 896 410,00
UAH
|
16 вересня 2021 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:50
|
звіт про виконання договору про закупівлю.docx | укладений |
30 грудня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 09:34
|
ду 1 від 27.10.20214 к 266-В-ПВФ-21 від 04.10.2021 ТОВ ЕКОНАД ТЕХНОЛОДЖИ.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 09:34
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.docx | зміни до договору |
29 жовтня 2021 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 11:08
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
06 жовтня 2021 11:08
|
266-В-ПВФ-21 від 04.10.2021 ТОВ ЕКОНАД ТЕХНОЛОДЖИ.pdf | укладений |
06 жовтня 2021 11:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бонове загородження | 800 | м |
8 160,96
UAH з ПДВ
|
Якірна система до бонових загороджень | 16 | комп. |
19 258,32
UAH з ПДВ
|
Котушка з гідравлічним приводом | 4 | шт. |
317 496,00
UAH з ПДВ
|
Повітродувка | 1 | шт. |
168 806,88
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: зміни до істотних умов договору не вносяться. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміни до істотних умов договору не вносяться. Опис змін, які не відносяться до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 14.7. цього Договору, Сторони домовились пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Товар, що поставляється за цим Договором, повинен бути новим, якісним, таким, що раніше не використовувався, не мати зовнішніх та внутрішніх пошкоджень, поставлятися в новій упаковці, в перевіреному і готовому до використання за призначенням стані, з технічними характеристиками та у комплектації, передбаченими Специфікацією. Рік виготовлення Товару повинен бути не раніше 2020 року.». 2. Відповідно до пункту 14.7. цього Договору, Сторони домовились виключити пункт 8.4.3. Договору. 3. Відповідно до пункту 14.7. цього Договору, Сторони домовились Додаток № 2 – «Технічні характеристики товару» вважати таким, що втратив чинність. 4. Відповідно до пункту 14.7. цього Договору, Сторони домовились розділ 15. «Додатки» викласти в наступній редакції: «15. ДОДАТКИ 15.1. Додаток № 1 – «Специфікація».». 5. Усі інші умови цього Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним.». |
Номер договору про закупівлю: | 266-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Котушка з гідравлічним приводом | 4 | штуки |
317 496,00
UAH з ПДВ
|
Якірна система до бонових загороджень | 16 | комплект |
19 258,32
UAH з ПДВ
|
Бонове загородження | 800 | метры |
8 160,96
UAH з ПДВ
|
Повітродувка | 1 | штуки |
168 806,88
UAH з ПДВ
|