Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв'язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-42 Лубни-Миргород- Опішня - /Н-12/ на ділянці км 66+235, Полтавська область (завершення будівництва об’єкта)
Очікувана вартість
27 227 087,00 UAH
UA-2021-07-09-010005-c ● 361e525bdce741cb96c4756294f758a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 27 227 087,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 135,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 136135.43 грн. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 136135.43 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю за результатами проведених торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro UA-2021-___________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв'язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-42 Лубни-Миргород- Опішня - /Н-12/ на ділянці км 66+235, Полтавська область (завершення будівництва об’єкта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ – 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ – 3). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2021 17:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 17:45 |
(ЗМІНИ) ТД №9 кільце середнього діам. (Р-42 Лубни-Миргород-Опішня км 66+235 Полтав.обл.).docx | |
16 липня 2021 17:44 |
Протокол №9-2 від 16.07.2021 UA-2021-07-09-010005-c Перелік змін.docx |
16 липня 2021 17:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2021 17:45 |
(ЗМІНИ) ТД №9 кільце середнього діам. (Р-42 Лубни-Миргород-Опішня км 66+235 Полтав.обл.).docx
|
|||
16 липня 2021 17:44 |
Протокол №9-2 від 16.07.2021 UA-2021-07-09-010005-c Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимоги по аналогічному договору
Дата подання: 12 липня 2021 15:24
Дата відповіді: 13 липня 2021 12:53
Частиною 3 Додатку 3 Тендерної документації передбачена вмиога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) автомобільних доріг загального користування, вулиць та доріг населених пунктів беручи до уваги склад і обсяги основних видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації.
Надайте конкретну відповідь щодо визначення, що Замовник має на увазі під визначенням «склад і обсяги основних видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації»?
Які склад і обсяги видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації Замовник вважає основними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
В даній частині тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
В даній частині тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо наявності в вимогах тендерної документації дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 липня 2021 15:49
Дата відповіді: 13 липня 2021 12:53
Відповідно до частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно до вимог технічного завдання (Додаток № 5), зокрема, передбачено Навантаження ґрунту в транспортні засоби екскаватором одноківшевим Volvo EC 240 BLC, Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2100 DC, Влаштування корита під дорожній одяг та зрізання існуючого земляного полотна до низу дорожнього одягу бульдозером CAT D5 H, Ущільнення грунту підошви земляного полотна дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу Bomag ВW 24 R масою 24,0, Розробка ґрунту у котлованах екскаватором Komatsu PW 170 ES-6, Засипання траншей і котлованів бульдозером Б-100, Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером ДЗ-122А, Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною шару 18 см асфальтоукладачем TITAN 423, Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см з гарячої крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 на бітумі БНД 60/90 марки І асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим Hamm HD 130 масою 14,2 т, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним комбінованої дії Hamm HD 110K масою 9, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим Hamm HD 110 масою 10,6 т, Навантаження грунту в транспортні засоби екскаватором одноківшевим Volvo EC 240 BLC, Ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним на пневмоколісному ходу Hamm HD 150 ТТ масою 14,33 т, Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком маркірувальною машиною Hofmann TS 290 TE, тип лінії 1.7, Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення по трафарету маркірувальною машиною Hoffmann H18- 2K, тип лінії 1.13, Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.3, фарбою по трафарету маркірувальною машиною Hofmann 33- НС-1, тобто вказані види робіт повинні бути виконані виключно із застосуванням вказаного технологічного обладнання, будівельних та дорожніх машин, що є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників закупівлі, які мають у власності чи користуванні іншого за найменування (маркою, моделлю) технологічного обладнання, будівельних та дорожніх машин, із ідентичними функціональним характеристиками.
З метою забезпечення можливості участі у даній процедурі закупівель, більшої кількості потенційних учасників, а також виключення дискримінаційних умов з тендерної документації, просимо Замовника виключити із переліку найменувань видів робіт конкретних найменувань, марок і моделей технологічного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно абзацу 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено:
«У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".»
Це також зазначено в примітках до тендерної документації в пункті 5:
«5. У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».»
Для участі у даній процедурі закупівлі вказані види робіт можуть бути виконані учасниками із застосуванням технологічного обладнання, яке мають у власності чи користуванні іншого за найменуванням (маркою, моделлю) із ідентичними функціональним характеристиками.
Згідно абзацу 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено:
«У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".»
Це також зазначено в примітках до тендерної документації в пункті 5:
«5. У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».»
Для участі у даній процедурі закупівлі вказані види робіт можуть бути виконані учасниками із застосуванням технологічного обладнання, яке мають у власності чи користуванні іншого за найменуванням (маркою, моделлю) із ідентичними функціональним характеристиками.
"Заточки" внесені змінами в ТД від 16.07.2021
Дата подання: 18 липня 2021 23:50
Дата відповіді: 21 липня 2021 17:00
Шановний Замовнику! Початкова редакція ТД містила конкурентні умови для учасників. Через функціонал системи закупівель Вам було поставлене запитання стосовно уточнення вимог по досвіду, на яке Ви відповіли, що "Шановний учаснику! В даній частині тендерної документації будуть внесені відповідні зміни". Проте замість того щоб уточнити вимогу для уникнення розбіжності в тлумаченні визначення "склад і обсяги основних видів робіт" Ви вдались до корумпованого підходу притаманному більшості мілких замовників, а саме не публікуючи чіткий перелік змін, Ви координально міняєте вимоги тендерної документації додаючи пачку "заточок". Навіщо було звужувати коло потенційних учасників зазначаючи, що аналогічним досвідом буде виконання робіт на дорогах загального користування? В початковій редакції Шановного Замовника все ж таки влаштовуваш інший досвід, що сталося, що змінилося в намірах? Чи відомо Вам, що навіть структури Укравтодору слідують Рекомендаціям (17.08.2020 № 1572) та дозволяють підтверджувати досвід на магістральних дорах в населених пунктах? Навіщо втулили заточку по лабораторії? Ви цю заточку взяли з тендерів сільських та селищних громад? Посоромтесь. Ціми змінами ви як Замовник втрачаєте довіру у учасників. У разі неповернення вимог в початковий вигляд, зазначені факти будуть розписані детально та оприлюденні в ДОЗОРРО
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
вимоги до розрахунку договірної ціни на роботи з поточного ремонту замість капітального ремонту
Дата подання: 19 липня 2021 23:03
Дата відповіді: 22 липня 2021 15:28
Добрий день! В підпункті 3.6 пункту 3 розділу 6 ТД встановлені ряд вимог до розрахунку договірної ціни на роботи з поточного ремонту.
Проте згідно оголошення про проведення відкритих торгів передбачається закупівля робіт з капітального ремонту.
Розясніть дану невідповідність
Відповідь: Шановний учаснику!
Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами). Шифри розцінок зазначені в технічному завданні згідно проєктно-кошторисної документації.
Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами). Шифри розцінок зазначені в технічному завданні згідно проєктно-кошторисної документації.
вимоги до досвіду не враховують методичні рекомендації згідно з наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 р. №1572
Дата подання: 19 липня 2021 23:15
Дата відповіді: 22 липня 2021 15:29
Добрий день! Відповідно до розділу 3 додатку 3 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також зазначено, що «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту або поточного середнього ремонту або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі».
На нашу думку зазначена умова є дискримінаційною, оскільки виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту/послуг з поточного середнього ремонту на дорогах інших видів, зокрема на магістральних дорогах і вулицях в населених пунктах, передбачає застосування ідентичної технології, використання аналогічних будівельних машин та аналогічного трудового ресурсу. Вказана теза знаходить своє підтвердження у законодавстві України. Наприклад, наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 р. №1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» визначено, що:
«При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.»
Без внесення відповідних змін до тендерної документації, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Цей висновок узгоджується з позицією Постійно діючої адміністративної колегії, викладеною у рішеннях від 21.07.2020 р. №14034-р/пк-пз, від 23.04.2020 р. № 7823-р/пк-пз, від 03.04.2020р. №6403-р/пк-пз, від 22.04.2020 р. №7688-р/пк-пз, від 12.03.2020 р. № 4773-р/пк-пз, від 25.03.2020 р. № 5735-р/пк-пз. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації і зазначити, що
«аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного, або місцевого значення, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
транспорта схема на перевезення зворотніх матеріалів
Дата подання: 19 липня 2021 23:24
Дата відповіді: 22 липня 2021 15:30
Добрий день! В додатку №3 до ТД є вимога: "У складі пропозиції учасник також повенен надати транспортну схему вивезення сміття та перевезення зворотніх матеріалів, яка обов’язково повинна містити інформацію щодо найменування, місця доставки та відстань в км."
Вкажіть адресу доставки зворотніх матеріалів.
Відповідь: Шановний учаснику!
Перевезення зворотних матеріалів здійснюється на відстань не більше 30 км. Місце доставки визначає балансоутримувач, а саме: служба автомобільних доріг в Полтавській області.
Перевезення зворотних матеріалів здійснюється на відстань не більше 30 км. Місце доставки визначає балансоутримувач, а саме: служба автомобільних доріг в Полтавській області.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-09-010005-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ВАТ "АКЕЛІК ГРУП", Код ЄДРПОУ:1501817351
Дата подання: 20 серпня 2021 16:33
Дата подання: 20 серпня 2021 16:33
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ВАТ «АКЕЛІК ГРУП» звертається до АМКУ з проханням:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині відхилення Замовником пропозиції ВАТ «АКЕЛІК ГРУП».
- Зобов’язати тендерний комітет Замовника відмінити рішення (протокол від 13 серпня 2021 №9-8) про відхилення пропозиції ВАТ «АКЕЛІК ГРУП».
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2021 11:51
рішення від 26.08.2021 № 19264.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2021 11:51
інформація про резолютивну частину рішення від 01.09.2021 № 19930.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2021 17:12
рішення від 01.09.2021 № 19930.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2021 16:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" |
23 415 295,00
UAH з ПДВ
|
22 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" |
25 573 899,58
UAH з ПДВ
|
22 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
23 944 226,20
UAH з ПДВ
|
23 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
25 320 000,00
UAH з ПДВ
|
25 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" #34047002 |
Відхилено |
22 400 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 15:08
|
|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" #1501817351 |
Відхилено |
22 950 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2021 15:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" #38260976 |
Переможець |
23 399 999,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 11:36
|
ДУ-1 до БДР-37-09-21.pdf | укладений |
17 листопада 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 18:07
|
БДР-37-09-21.pdf | укладений |
14 вересня 2021 18:04
|