Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Очікувана вартість
2 517 500,00 UAH
UA-2021-07-09-006479-c 655fa582a0d74ccbaf620da790c72f6d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Євсютіна

+380954220783 evsutina892@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 35549138
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Богдана Ліщини, буд. 13
Контактна особа: Тетяна Євсютіна
+380954220783
evsutina892@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2021 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 08:00
Початок аукціону: 03 серпня 2021 15:52
Очікувана вартість: 2 517 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Продавець забезпечує виконання Договору в розмірі 3 % від його вартості шляхом надання Покупцю не пізніше дня підписання Договору банківської гарантії (Банківська гарантія від __________________ №____________ на суму ___________________________ гривень). Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Покупець повертає забезпечення виконання Договору: - після виконання Продавцем Договору; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України “Про публічні закупівлі”. Способи повернення Продавцю забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається Продавцю за його письмовим зверненням або з ініціативи Покупця (особисто в руки уповноваженому представнику Продавця або поштою). Покупець не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання Продавцем умов Договору. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення виконання договору не повертається), Покупець особисто вирішує питання перерахування коштів з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію, в т. ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, Продавець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на тих самих умовах.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач SDLG B877F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Богдана Ліщини, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 20 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Продавець забезпечує виконання Договору в розмірі 3 % від його вартості шляхом надання Покупцю не пізніше дня підписання Договору банківської гарантії (Банківська гарантія від __________________ №____________ на суму ___________________________ гривень). Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Покупець повертає забезпечення виконання Договору: - після виконання Продавцем Договору; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України “Про публічні закупівлі”. Способи повернення Продавцю забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається Продавцю за його письмовим зверненням або з ініціативи Покупця (особисто в руки уповноваженому представнику Продавця або поштою). Покупець не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання Продавцем умов Договору. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення виконання договору не повертається), Покупець особисто вирішує питання перерахування коштів з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію, в т. ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, Продавець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на тих самих умовах.
14 липня 2021 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 16:45
Оголошення екскаватор зі змінами повторно.pdf
14 липня 2021 11:39
Проект договору екскаватор зі змінами.doc
14 липня 2021 11:39
Оголошення екскаватор зі змінами.pdf
09 липня 2021 14:13
Проект Договору екскаватор-навантажувач.doc
09 липня 2021 14:13
Оголошення екскаватор навантажувач.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо форми проведення закупівлі
Дата подання: 13 липня 2021 10:44
Дата відповіді: 14 липня 2021 14:36
Шановний Замовник! Вами встановлена форма проведення закупівлі - спрощена/допорогова закупівля Дана форма не відповідає Закону про Публічні закупівлі, а саме: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; Звертаємо Вашу увагу на те що бюджет закупівлі встановлює 2 517 500,00 грн. з ПДВ , що не відповідає вимогам для проведення спрощенної /допорогової процедури закупівлі. Просимо усунути порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Наше підприємство відноситься до категорії замовників, що використовуються у цьому Законі, як суб`єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Встановлена нами форма проведення закупівлі відповідає Закону України “Про Публічні закупівлі”. Будь ласка, перегляньте Закон “Про Публічні закупівлі.
Рік виробництва
Дата подання: 13 липня 2021 12:59
Дата відповіді: 13 липня 2021 14:25
Доброго дня. Будь ласка конкретизуйте, Вам потрібен екскаватор-навантажувач новий, розмитненний 2021 року виготовлення або 2020, 2019 2018 ? Встановіть в тендерні документації чітку вимогу, задля того, що б не було маніпулювання цим пунктом. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Нам потрібен екскаватор-навантажувач новий, розмитнений 2021 року виготовлення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-09-006479-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 12 липня 2021 10:43
Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки
Найменування рішення Замовника, дії або бездіяльність якого оскаржуються вимогою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ"
ЄДРПОУ: 35549138
Місцезнаходження: 93404 Україна Луганська область м. Сєвєродонецьк вул. Богдана Ліщини, буд. 13
тел.: +380954220783
е-mail: evsutina892@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-09-006479-c

ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)

09.07.2021р. Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКВОДОКАНАЛ" (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-09-006479-c) «ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Екскаватор-навантажувач SDLG B877F» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 2, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний екскаватор-навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
Додаток 2

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Екскаватор-навантажувач SDLG B877F (новий, розмитнений)
Технічні вимоги
Паливний бак, л 10 видалити
Паливний бак, л 120 видалити
Паливний бак, л 135 Не менше 135
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 5 897х2 350х3 608 Не менше 5740х2350х3 608
Модель YC4B105Z-T20 YC4B105Z-T20 або еквівалент
Обєм двигуна, л Не менше 4837 Не менше 4400
Модель SDLG B877F SDLG B877F або еквівалент
Гідравлічна система, л Не менше 165 Не менше 145
Габаритна ширина (без ковша), мм Не менш 2 265 Не менше 2250
Мінімальний кліренс, мм Не менш 346 Не менше 338
Максимальний обертаючий момент, Нм Не менше 420 Не менше 408
Екологічний стандарт China Phase II China Phase II або еквівалент


Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Наше підприємство є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення оптової торгівлі машинами й устаткуванням для добувної промисловості та будівництва, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як нашого підприємства, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО ЗАМОВНИКА:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2021 14:14
Доброго дня. Ми приймемо до відома Ваші зауваження і зробимо зміни у технічних вимогах до предмету закупівлі. Ці зміни будуть максимально відповідати нашим вимогам, щодо вибору даної моделі, яка повинна підходити для виконання земельних робіт на всіх видів грунту на мережах каналізації, глибиною понад 5 метрів.
Номер вимоги: UA-2021-07-09-006479-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:37696993
Дата подання: 12 липня 2021 16:50
Описки у Додатку №2 до Оголошення
Доброго дня. Наше підприємство є офіційним дилером заводу-виробника екскаватора-навантажувача SDLG B877F. Дякуємо за інтерес саме до цієї техніки. При вивчені Додатку №2 до Оголошення, нами було знайдено помилки та описки, які необхідно виправити. Просимо ознайомитися з ними у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2021 14:21
Доброго дня. Ми приймемо до відома Ваші зауваження і зробимо зміни у технічних вимогах до предмету закупівлі. Ці зміни будуть максимально відповідати нашим вимогам, щодо вибору даної моделі, яка повинна підходити для виконання земельних робіт на всіх видів грунту на мережах каналізації, глибиною понад 5 метрів
Номер вимоги: UA-2021-07-09-006479-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:37696993
Дата подання: 14 липня 2021 14:22
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Шановний Покуцець, просимо Вас уважно ознайомитись з запропонованими змінами та власними вимогами до необхідної вам техніки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2021 16:33
Доброго дня. Ми приймемо до відома Ваші зауваження і зробимо зміни у технічних вимогах до предмету закупівлі. Ці зміни будуть максимально відповідати нашим вимогам, щодо вибору даної моделі, яка повинна підходити для виконання земельних робіт на всіх видів грунту на мережах каналізації, глибиною понад 5 метрів.
Номер вимоги: UA-2021-07-09-006479-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЕЦЗАПЧАСТЬ", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 14 липня 2021 20:09
Зміна технічних вимог
Шановний Замовник, запропоновані зміни у вкладенні. Просимо розглянути та прийняти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2021 16:49
Доброго дня. Ваша вимога була надіслана 14 липня 2021 року у неробочий час, а саме о 20 годині 9 хвилин. З 15 липня 2021 року з 8 години 00 хвилин по даній закупівлі розпочався період прийому пропозицій, тому запропоновані Вами зміни ми розглянути та прийняти не зможемо.

Документи подані скаржником

Документи

13 липня 2021 14:14
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

13 липня 2021 14:21
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 2 200 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕК-ТРАНС" 2 517 000,00
UAH з ПДВ
2 517 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 липня 2021 12:14
Електронний підпис
30 липня 2021 12:13
Статут_20.07.2021.pdf
30 липня 2021 12:13
ст.17_повна.pdf
30 липня 2021 12:13
ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf
30 липня 2021 12:13
Лист-роз_ліцензув.pdf
30 липня 2021 12:13
Додаток 2_ТЗ_відпов..pdf
30 липня 2021 12:13
Довідка_погодж.Дод2.pdf
30 липня 2021 12:13
Довідка_відомості.pdf
30 липня 2021 12:13
Витяг ПДВ_20.07.2021.pdf
30 липня 2021 12:13
Виписка ЄДРПОУ_26.07.2021.pdf

Публічні документи

20 липня 2021 09:52
Електронний підпис
20 липня 2021 09:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТЕК-ТРАНС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2021 11:41
ТОВ "ТЕК-ТРАНС"
#33897028
Переможець 2 517 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 15:21

Документи

06 серпня 2021 11:41
Електронний підпис

Документи

09 серпня 2021 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕК-ТРАНС"
#33897028
2 517 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2021 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 13:32
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:10
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:07
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 09:35
Договір 218.pdf укладений
18 серпня 2021 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору купівлі-продажу від 17 серпня 2021 року 218
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML