Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, м. Сватове)
Diesel fuel and gasoline A-92 (Luhansk region, Svatove)
Diesel fuel and gasoline A-92 (Luhansk region, Svatove)
Очікувана вартість
910 740,00 UAH
UA-2021-07-09-006433-c ● 549face4d580437198d143153c147f3b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 21796581 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 93402, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3 |
Контактна особа: |
Олена Анисимова +380501600230,+380674564592 anysymova-ov@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Валентин Золотар +380665641591 zolotar-va@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" v osobi luganskoi dyrektsii |
National ID: | 21796581 |
Contact point: |
Olena Anysymova +380501600230,+380674564592 anysymova-ov@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Валентин Золотар +380665641591 zolotar-va@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 910 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 липня 2021 14:11 |
Enquiries until: | 30 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 910 740 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,99 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Товар. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Луганської дирекції, Україна, 93402, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 21796581. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути
Згорнути
Dear bidders, do not submit as part of the bids documents that may contain prices for the Goods. Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta", 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Code according to the USREOU of the customer: 21560045, category: legal entity operating in certain areas of management. Name of the buyer: Joint-stock company "Ukrposhta" represented by the Luhansk directorate, Ukraine, 93402, Luhansk region, Severodonetsk, street Vilesova, 3. Code according to the USREOU of the procuring entity: 21796581. The tender security is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. When submitting tender proposals and creating data, the person authorized to sign the tender documents must pass electronic identification in the electronic procurement system with a qualified/improved electronic signature (authentication) (ie, the QES/IES of the authorized person must be imposed on the proposal, including electronic information entered in the fields in the electronic procurement system).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Луганська область, власні або партнерські, АЗС Учасника
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Diesel fuel
CPV: 09134200-9
Період постачання:
по 31 серпня 2022
17000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Луганська область, власні або партнерські, АЗС Учасника
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Gasoline A-92
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 серпня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання партії Товару (якщо інше не визначено Договором), за умови надання Постачальником Супровідних документів, рахунку на оплату та належно оформлених Первинних документів, а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. The language of the tender proposal is Ukrainian. The all documents that are prepared by the bidder should be submitted in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers is specified in the announcement. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 14:11 |
Обґрунтування технічних та якісних хар-к предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях (ПКМУ №710 11.10.201.pdf | |
09 липня 2021 14:11 |
Tenderna dokumentatsiia.zip | |
09 липня 2021 14:11 |
Proekt dohovoru.zip |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-09-006433-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 14 липня 2021 13:02
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Уповноваженій особі
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У додатку 4 до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за паливними талонами та/або паливними карткаами власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України, у т.ч. на території Луганської області.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз).
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У додатку 4 до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за паливними талонами та/або паливними карткаами власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України, у т.ч. на території Луганської області.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз).
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2021 18:21
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду питань, які зазначені у вимозі з’ясовано наступне: Вимога п.п. 3.2. додатку 4 до тендерної документації щодо надання копії талонів та/або паливних карток, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива необхідна для можливості водіям Луганської дирекції АТ «Укрпошта» заправлятись на конкретних заправках по талонах\картках, у випадку заправки не тільки на тих АЗС, які Учасником зазначаються згідно переліку у таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації та Переможцем (Постачальником) у додатку № 2 до Договору поставки нафтопродуктів. Також, дана вимога сформована таким чином, щоб уникнути ситуації, яка може бути викликана відсутністю забезпечення належного відпуску пального, оскільки такий потенційний постачальник може змінити свої відносини з третьою стороною, внаслідок чого збитки буде нести АТ «Укрпошта», тобто дана вимога встановлена для захисту законних прав та інтересів АТ «Укрпошта» та належного виконання договорів з боку постачальника.
Враховуючи результати розгляду вимоги, уповноважена особа вважає, що вимога п.п. 3.2. додатку 4 до тендерної документації не є дискримінаційною умовою, замовник необґрунтовано не звужує коло потенційних учасників закупівель, не перешкоджає певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у процедурі закупівлі Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, м. Сватове) ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (UA-2021-07-09-006433-c).
Прийнято рішення про відхилення вимоги UA-2021-07-09-006433-c.c1.
Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документацїі в цій частині, слідкуйте за закупівлею.
Враховуючи результати розгляду вимоги, уповноважена особа вважає, що вимога п.п. 3.2. додатку 4 до тендерної документації не є дискримінаційною умовою, замовник необґрунтовано не звужує коло потенційних учасників закупівель, не перешкоджає певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у процедурі закупівлі Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, м. Сватове) ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (UA-2021-07-09-006433-c).
Прийнято рішення про відхилення вимоги UA-2021-07-09-006433-c.c1.
Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документацїі в цій частині, слідкуйте за закупівлею.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій