Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини приміщень відділення 2 (Літер В-2) Комунального підприємства "Волинський медичний центр терапії залежностей" Волинської обласної ради по вул. Карбишева,2,1 в м.Луцьку Волинської області згідно ДК 021:2015:45450000-6-Інші завершувальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 481 261,20 UAH
UA-2021-07-09-005514-a 97314a090e0e4f6289e4735b7402e9c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Людмила

VOLNARCO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983080
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 2,1
Контактна особа: Бойко Людмила
VOLNARCO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2021 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2021 09:00
Очікувана вартість: 1 481 261,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 406,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Керуючись ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі 4 відсотка вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься у вигляді застави грошових коштів одним платежем на рахунок замовника за реквізитами, які будуть зазначені в окремому договорі, що укладається між переможцем процедури закупівлі та замовником відповідно до Додатку 7. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься до укладення договору про закупівлю на строк не менший ніж строк дії договору про закупівлю. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: UA523034400000026006055527956 в АТ КБ «Приватбанк» одержувач: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 01983080. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _____________, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Переможець процедури закупівлі вважається таким, що вніс забезпечення виконання договору про закупівлю за наявності одночасно таких умов: (a) між замовником та переможцем процедури закупівлі укладено договір згідно Додатком; (b) переможець процедури закупівлі фактично вніс (перерахував у повному обсязі) забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі та на відповідний рахунок замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому договорі, який укладається між переможцем процедури закупівлі та замовником відповідно до Додатку 7. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається у разі, якщо учасник-переможець не виконав усі умови договору підряду щодо якості робіт і строків. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська учасник надає переклад цього документа. Відповідність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини приміщень відділення 2 (Літер В-2) Комунального підприємства "Волинський медичний центр терапії залежностей" Волинської обласної ради по вул. Карбишева,2,1 в м.Луцьку Волинської області згідно ДК 021:2015:45450000-6-Інші завершувальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Карбишева,будинок2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику. Замовник зобов’язаний підписати та оплатити подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт протягом 10 робочих днів з дня підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Керуючись ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі 4 відсотка вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься у вигляді застави грошових коштів одним платежем на рахунок замовника за реквізитами, які будуть зазначені в окремому договорі, що укладається між переможцем процедури закупівлі та замовником відповідно до Додатку 7. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься до укладення договору про закупівлю на строк не менший ніж строк дії договору про закупівлю. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: UA523034400000026006055527956 в АТ КБ «Приватбанк» одержувач: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 01983080. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _____________, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Переможець процедури закупівлі вважається таким, що вніс забезпечення виконання договору про закупівлю за наявності одночасно таких умов: (a) між замовником та переможцем процедури закупівлі укладено договір згідно Додатком; (b) переможець процедури закупівлі фактично вніс (перерахував у повному обсязі) забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі та на відповідний рахунок замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому договорі, який укладається між переможцем процедури закупівлі та замовником відповідно до Додатку 7. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається у разі, якщо учасник-переможець не виконав усі умови договору підряду щодо якості робіт і строків. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Проект Договору застави грошових коштів, який є Додатком №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
09 липня 2021 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 18:12
Оголошення 09.07.2021р..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" 1 192 778,42
UAH з ПДВ
1 192 778,42
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 липня 2021 11:16
Електронний підпис
20 липня 2021 11:13
Електронний підпис
20 липня 2021 11:12
Кошторис.imd.p7s
20 липня 2021 11:12
Кошторис.imd
20 липня 2021 11:12
дод.6 п.5 Статут+опис.pdf
20 липня 2021 11:12
дод.6 п.3 Про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"
#41853708
Відхилено 1 192 778,42
UAH з ПДВ
26 липня 2021 16:13

Документи

26 липня 2021 16:13
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій