Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491091 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Жилянська, будинок 47 Б |
Контактна особа: |
Кириченко Олена Михайлівна +380442308265 kmcz-tender@i.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 723 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником з моменту підписання Сторонами Акта приймання наданих послуг за формою № КБ-2В та Довідки про вартість наданих послуг та витрати за формою № КБ-3 | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 18:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 17:30 |
Проект договору.docx | |
09 липня 2021 17:30 |
Тендерна документація.docx | |
09 липня 2021 17:30 |
Тендерна документація.pdf | |
09 липня 2021 17:30 |
Оголошення |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-03-000095 ● 30af6bfabe3b4322ab91f223d2a47093
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2021 № 510
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021 № 510
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-07-09-005449-a 09.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 08:23:30
Запит про надання інформації
Яким чином та на підставі яких документів Київським міським центром зайнятості здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 15:38:18
Пояснення щодо запиту про надання інформації
Технічні характеристики предмета закупівлі Поточний ремонт приміщень для розміщення Дніпровської районної філії Київського міського центру зайнятості (адреса: 02154, м. Київ, вул. Ентузіастів, буд. 9-В) код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» визначені в результаті огляду технічного стану приміщень для розміщення Дніпровської районної філії Київського міського центру зайнятості та складеного дефектного акту, якісні характеристики визначено відповідно до особливостей послуг, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих діючих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 723 000, 00 (сімсот двадцять три тисячі гривень нуль копійок).
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням тимчасового кошторису видатків Київського міського центру зайнятості на 9 місяців 2021 року затвердженого директором Державного центру зайнятості 14 червня 2021 року, КЕКВ 2240, за напрямком «Поточний ремонт будівель, приміщень, тощо» в розмірі 723,0 тисячі гривень та ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Київського міського центру зайнятості на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kie.dcz.gov.ua/publikaciya/richnyy-plan-zakupivel-kyyivskogo-miskogo-centru-zaynyatosti-na-serpen-2021.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 08:39:53
Запит про надання інформації
Просимо надати документи що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаткова угода № 1 від 14 вересня 2021 року до договору № 233 від 27 серпня 2021 року
2021-09-21 11:41:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.) • усунуто
-
2022-02-11 11:50:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БК ОЛІМП ДЕВЕЛОПМЕНТ |
601 348,00
UAH з ПДВ
|
601 348,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" |
687 181,16
UAH з ПДВ
|
683 566,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП" |
699 554,40
UAH з ПДВ
|
687 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БК ОЛІМП ДЕВЕЛОПМЕНТ #43514796 |
Відхилено |
601 348,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 12:15
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" #42586016 |
Переможець |
683 566,15
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 18:36
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
14 вересня 2021 18:33
|
Додаткова угода № 1 | укладений |
14 вересня 2021 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2021 14:22
|
Договір № 233 | укладений |
27 серпня 2021 14:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень для розміщення Дніпровської районної філії Київського міського центру зайнятості (адреса: 02154, м. Київ, вул. Ентузіастів, буд. 9-В) | 1 | послуга |
683 566,15
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 серпня 2021 — 30 листопада 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виконавець при розробці кошторисної документації керувався технічним завданням наданим Замовником. При проведені підготовчих робіт з поточного ремонту було виявлено, що склад та обсяг робіт частково не відповідає роботам, які необхідно виконати на об’єкті з подальшою експлуатацією для розміщення Дніпровської районної філії Київського міського центру зайнятості. Враховуючи вище викладене сторони дійшли згоди щодо розірвання договору. |