Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг» |
Код ЄДРПОУ: | 30401456 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мечникова, 16-А |
Контактна особа: |
Мончак Олексій Леонідович +380442005023 Lexi_M@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 2 843 744,58 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 093,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі 2,5 % від очікуваної вартості закупівлі (очікувана вартість закупівлі 2 843 744,58 грн), що становить 71 093,60 грн. Банківська гарантія надається в електронному форматі з накладенням електронно-цифрового підпису (далі - ЕЦП) відповідальної особи банку у форматі .pdf. Нерезиденти України забезпечення тендерної пропозиції можуть надавати у дол. США (сума застави перераховується за офіційним курсом гривні до дол. США, встановленим Національним банком України на дату внесення електронної банківської гарантії). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 71093.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 7 | Робочі | 25 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 2 | Банківські | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 25 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 14:39 |
ТД Toyota Hilux 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000029 ● 8f2a3f677f5f43d6806c3f994dc06037
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022
№
161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33
UA-2021-07-09-003948-a
09.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-05 15:15:51
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі легкових автомобілів TOYOTA HILUX LEGEND (2.8 D-4D, 6 A/T) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-09-003948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «АРТСІТІ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Крім цього надати інформацію щодо правомірності укладання додаткової угоди від 13.01.2022 № 1, якою внесено зміни до договору від 16.12.2021 № 21-125-СтВ/251 після закінчення терміну його дії (термін дії договору до 31.12.2021).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-09 16:00:12
Щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі, попередньо опрацьованої, комерційної пропозиції наявних автомобілів в постачальника на дату подачі оголошення (файл додається – 5 арк.).
2. Національна акціонерна компанія «Украгролізинг» (далі – Компанія) не відноситься до органів місцевого самоврядування. До того ж, Компанія не отримує бюджетного фінансування з Державного бюджету України, закупівля техніки та обладнання відбувається за рахунок власних обігових коштів.
3. Щодо виконання ТОВ «АРТСІТІ» вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» додаємо перелік документів, наданих постачальником, що підтверджують право підписання договору про закупівлю (файли додаються – 46 арк.).
4. У зв’язку з тим, що авансовий платіж за договором від 16.08.2021 №21-125СтВ/251 (далі – Договір) було здійснено в кінці 2021 року, зміну ринкової ціни предмету закупівлі, а також п.10.2 Договору передбачено, що у разі наявності невиконаних зобов’язань Договір діє до повного виконання сторонами, було укладено додатковий договір від 13.01.2022 №1/06 про зменшення ціни.
- Щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг.docx
- Надання пояснень з приводу рішення про моніторинг.pdf
- Статут Артсіті.PDF
- Паспорт та код директора.PDF
- Документи АРТСІТІ.pdf
- Сертифікат типу.pdf
- Протокол призначення директора .PDF
- Паспорт власника АРТСІТІ.pdf
- Комерційна пропозція Hilux.PDF
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 15:18:01
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі легкових автомобілів TOYOTA HILUX LEGEND (2.8 D-4D, 6 A/T) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-09-003948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору купівлі-продажу транспортних засобів- поставки від 16.08.2021 № 21-125СтВ/251 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 14:21:32
Документи щодо надання пояснень
Надаємо копії наступних документів: видаткова накладна від 18.01.2022; акт приймання-передачі від 18.01.2022; картка рахунку по контрагенту ТОВ "АРТСІТІ".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо додаткову угоду щодо припинення дії договору від 16.08.2021 № 21-125СтВ/251 з ТОВ "АРТСІТІ"
2022-08-30 14:57:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 187 установлено порушення абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 цієї постанови.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТСІТІ" |
2 842 000,00
UAH з ПДВ
|
2 842 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ"Гранд Мотор" |
2 843 744,58
UAH з ПДВ
|
2 843 744,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТСІТІ" #36032807 |
Переможець |
2 842 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 16:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 14:48
|
Додатковий договір _2-138 від 29.08.2022.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 12:43
|
СКАН Дод_зменш_ціни_21-125СтВ251.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 16:03
|
Договір HILUX 2 од.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 21-125СтВ/251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21-125СтВ/251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/138 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |