Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (ДК 021:2015:33140000-3 "Медичні матеріали")
Очікувана вартість
8 729,44 UAH
UA-2021-07-09-003687-a 7ac79a4e8d7346ac8acc922bac083992
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфімова Світлана Олександрівна

+380506854672 dobr.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКРАЙОННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38531867
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., м.Добропілля, вул.Московська, 41
Контактна особа: Єфімова Світлана Олександрівна
+380506854672
dobr.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Звітів про результати проведення процедури закупівлі медичних матеріалів № UA-2021-05-31-000593-a від 16.06.2021 р. та № UA-2021-06-17-001312-b від 05.07.2021 р. ДК 021:2015:33140000-3 «Медичні матеріали» (плазма кроляча цитратна суха, вата, рукавички, маски) на 2021р. були відмінені процедури закупівлі (Відкриті торги) через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток, необхідно провести Переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Не укладення, або несвоєчасне укладення договору на закупівлю медичних матеріалів у 2021 році призведе до припинення/обмеження діяльності лабораторій філії (проведення лабораторних досліджень). Уповноваженою особою Добропільської міськрайонної філії Державної установи «Донецький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» було прийнято рішення запросити до участі у Переговорній процедурі Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЛА» (код ЄДРПОУ 38493226) та надіслано Лист-запрошення від 08.07.2021р. № 1114/1.1 до участі в переговорах на закупівлю медичних матеріалів у 2021 році.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2021 14:27
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Медичні матеріали: Вата 100 гр. н/ст. гігієнічна (зіг-заг) – 300 шт., рукавички лат. н/с. прип. «Ігар» р.М – 1000 пар., рукавички лат.ст.огляд.прип. «Vogt Medical» р.М – 100 пар., маска лицьова 3-х шарова на гумках нест.блакитна – 1000 шт.

Медичні матеріали: Вата 100 гр. н/ст. гігієнічна (зіг-заг) – 300 шт., рукавички лат. н/с. прип. «Ігар» р.М – 1000 пар., рукавички лат.ст.огляд.прип. «Vogt Medical» р.М – 100 пар., маска лицьова 3-х шарова на гумках нест.блакитна – 1000 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Вата (код НК 024:2019:58232 - рулон ватний нестирильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
1000 пара
Рукавички медичні (код НК 024:2019:47173 - припудрені, оглядові /процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141420-0 — Хірургічні рукавички
100 пара
Рукавички медичні (код НК 024:2019:47179 -припудрені, оглядові /процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141420-0 — Хірургічні рукавички
1000 штуки
Маски медичні/захисні (код НК 024:2019:18094 - лицева маска для захисту дихальних шляхів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну отриману партію Товару здійснюються по факту поставки Товару Замовником в національній валюті України, шляхом банківського перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, згідно виданих видаткових накладних Постачальника на оплату Товару, які є невід'ємною частиною договору, протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 липня 2021 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 14:21
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЛА»
#38493226
Переможець 8 729,44
UAH з ПДВ
09 липня 2021 14:27

Документи

09 липня 2021 14:27
Електронний підпис
09 липня 2021 14:26
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 14:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЛА»
#38493226
8 729,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 14:27
Електронний підпис
09 липня 2021 14:26
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 12:56
Договір 375-12 від 26.07.2021 р..pdf укладений
27 липня 2021 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 729,44
UAH (в тому числі ПДВ 202,44 UAH)