Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту з встановленням системи блискавкозахисту приміщення інфекційного корпусу
Очікувана вартість
158 753,69 UAH
UA-2021-07-09-002843-a 3263f708c89c475b87d24d184058e136
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана

0459836803 kodl.tender2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Олійник Оксана
0459836803
kodl.tender2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Послуги з поточного ремонту з встановленням системи блискавкозахисту приміщення інфекційного корпусу

Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника
"КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ДЕНИСЮК ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ, УКРАЇНА , КИЇВСЬКА ОБЛ. СТАВИЩЕНСЬКИЙ Р-Н СМТ.СТАВИЩЕ ВУЛ.КОТОВСЬКОГО БУД.24"., Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 0
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту з встановленням системи блискавкозахисту приміщення інфекційного корпусу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2021  —  09 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

09 липня 2021 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПП ВІВ"
#37323736
Переможець 158 753,69
UAH з ПДВ
09 липня 2021 13:06

Документи

09 липня 2021 13:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2022 10:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:24
ДУ ПП ВіВ 237.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 13:08
Договір 237.pdf укладений
09 липня 2021 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно пункту 4 частини 5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 158 753,69
UAH (в тому числі ПДВ 26 458,95 UAH)