Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (комплекти: стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти та стілець учнівський)
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2021-07-09-002181-c ● cbb117920f0946f38b4b43d66759a3fd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Канівська санаторна школа Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 22793136 |
Вебсайт: | http://internatkaniv.ho.ua |
Місцезнаходження: | 19000, Україна , Черкаська обл., місто Канів, вул. 1 Травня, 83 |
Контактна особа: |
Руденко Наталія Олександрівна +380507818523 intern83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі наведено в Додатку 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 комплекти
Шкільні меблі (комплекти: стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти та стілець учнівський)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул.1 Травня, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату протягом 30 банківських днів після підписання сторонами накладних шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 10:15 |
Протокол_44.pdf | |
14 липня 2021 10:15 |
Оголошення_шкільні меблі_нова редакція.doc |
14 липня 2021 10:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2021 10:15 |
Протокол_44.pdf
|
|||
14 липня 2021 10:15 |
Оголошення_шкільні меблі_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо довідок з реєстрів
Дата подання: 13 липня 2021 14:53
Дата відповіді: 13 липня 2021 15:07
Доброго дня! Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, ви вимагаєте надання настуних документів: - "Інформаційну довідку з реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
- Довідку видану Міністерством внутрішніх справ України про відсутність у службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому Законом порядку;
- Інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленному Законом порядку;
- Довідку з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні."
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" вказані документи надаються переможцями торгів за відкритими торгами, а не спрощеними закупівлями. Просимо внести зміни до оголошення, та привести його у відповідність до вимог чинного законодавства
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. дякуємо за запитання. Зміни буде внесено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович #2951806476 |
Переможець |
59 175,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2022 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 12:55
|
Договір | укладений |
09 серпня 2021 12:53
|