Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
services on current and pit repair of roads, filling of roads with slag, drawing of a road marking in the territory of the Kurakhiv city territorial community
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04053298 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька область обл., Курахове, Миру 4 |
Контактна особа: |
Батрак Віталій Васильович 380958731163 public.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kurakhove City Council |
National ID: | 04053298 |
Contact point: |
Vitaliy Batrak 380958731163 public.tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 12 515 265,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 576,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 липня 2021 10:36 |
Enquiries until: | 01 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 серпня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 12 515 265 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 62 576 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Учасник при поданні тендерної пропозиції обирає самостійно умови оплати відповідно до умов тендерної документації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 75% |
Умови оплати: | 25% |
понад 60 днів: | 25% |
від 31 до 60 днів: | 15% |
від 11 до 30 днів: | 5% |
до 10 днів: | 0% |
03 серпня 2021 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 15:06 |
перелік змін до пот та ямковий ремонт доріг 03.08.2021.docx | |
03 серпня 2021 15:06 |
ТД_пот_ямк_ремонт_ЗМІНИ_03082021.doc | |
20 липня 2021 11:29 |
перелік змін до пот та ямковий ремонт доріг_20072021.docx | |
20 липня 2021 11:15 |
перелік змін до пот та ямковий ремонт доріг_20072021.docx | |
09 липня 2021 10:36 |
Додаток_5_ Проект договору_поточний та ямковий ремонт.docx |
03 серпня 2021 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 серпня 2021 15:06 |
перелік змін до пот та ямковий ремонт доріг 03.08.2021.docx
|
||||||
03 серпня 2021 15:06 |
ТД_пот_ямк_ремонт_ЗМІНИ_03082021.doc
|
||||||
20 липня 2021 11:29 |
перелік змін до пот та ямковий ремонт доріг_20072021.docx
|
||||||
20 липня 2021 11:15 |
перелік змін до пот та ямковий ремонт доріг_20072021.docx
|
||||||
09 липня 2021 10:36 |
Додаток_5_ Проект договору_поточний та ямковий ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини 3 ст.22 : Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000004 ● 2b10b5a480ee4119bc3981fe12b88c01
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 13:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.11.2021 №750
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 29.11.2021 № 750
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11
UA-2021-07-09-001234-a
09.07.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 13:05:20
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-09-001234-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Зокрема, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-09 09:39:51
надання пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит в рамках здійснення моніторингу №UA-M-2021-11-30-000004 по закупівлі № UA-2021-07-09-001234-a тендерний комітет Курахівської міської ради повідомляє наступне Визначення та встановлення очікуваної вартості в даній закупівлі було виконано з урахуванням положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до ресурсних елементних кошторисних норм програмного комплексу АВК-5, який призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва - нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення. ПК АВК-5 орієнтований на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який прийнято та надано чинності наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 05.07.2013 №293, чинний з 01.01.2014 року. Пункт 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вимога носить рекомендаційний характер та не є імперативом для органів місцевого самоврядування. Відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування» Курахівська міська рада є органом місцевого самоврядування. Враховуючи вищенаведене, на теперішній час Курахівською міською радою не розглядалось питання щодо затвердження заходів, рекомендованих пунктом 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04053298 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна, Донецька область обл., Курахове, Миру 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМБУД" |
10 310 000,00
UAH з ПДВ
|
10 310 000,00
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 7 732 500 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
12 050 000,00
UAH з ПДВ
|
12 050 000,00
UAH з ПДВ
|
1.3333333333 | 9 037 500 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМБУД" #30074569 |
Рішення скасоване |
10 310 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 13:59
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМБУД" #30074569 |
Відхилено |
10 310 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 15:03
|
ТОВ КРАСНОГОРІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО #37011641 |
Переможець |
12 050 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 09:57
|
SCAN0014.PDF | укладений |
31 серпня 2021 09:57
|