Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: "Реконструкція дошкільного навчального закладу "Малятко" з благоустроєм території по вул. Первомайська, 5 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області
Очікувана вартість
64 800,00 UAH
UA-2021-07-09-000796-b 264568ac3df44c41ac448d81e57cd14e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болгарчук Інна Василівна

+380680800345 osvita2021_sbsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури,молоді та спорту Синюхино-Брідської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44141231
Місцезнаходження: 55243, Україна , Миколаївська обл., Первомайський район, село Синюхин Брід, вул. Центральна, 14
Контактна особа: Болгарчук Інна Василівна
+380680800345
osvita2021_sbsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: "Реконструкція дошкільного навчального закладу "Малятко" з благоустроєм території по вул. Первомайська, 5 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55243, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, Заклади відділу освіти, культури,молоді та спорту Синюхино-Брідської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за поставлені послуги проводиться на протязі 10 банківських днів, після отримання акту наданих послуг на р/р Виконавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 липня 2021 11:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 11:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 11:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Маковецький Андрій Вікторович
#3134711536
Переможець 64 800,00
UAH
09 липня 2021 11:41

Документи

09 липня 2021 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 13:32
Додаткова угода укладений
15 грудня 2023 13:27
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 14:51
Д.уг.3Дог.83.21.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:45
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:27
Д.уг.2до Дог83.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 11:48
Договір укладений
09 липня 2021 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 83/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 83/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: відповідно пункту 7.4. розділу 7 Договору Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати Договір