Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Улаштування системи зовнішнього блискавкозахисту та протипожежного захисту(системи пожежної сигналізації, системи управління евакуацією людей в частині оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень)
Очікувана вартість
252 161,00 UAH
UA-2021-07-09-000789-c ● 38f8089054c04603995e3fbc26a16fa1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42050022 |
Місцезнаходження: | 15100, Україна , Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька, буд. 13 |
Контактна особа: |
Григорій Смоляр +380685757111 gosbita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2021 19:38 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 252 161,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 521,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
Улаштування системи зовнішнього блискавкозахисту та протипожежного захисту(системи пожежної сигналізації, системи управління евакуацією людей в частині оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень) в приміщенні Городнянської дитячо-юнацької спортивної школи Городнянської міської ради Чернігівської області, за адресою: 15100, Чернігівська обл., Городнянський район, м.Городня, вул. 1Травня буд.20
Розгорнути
Згорнути
Улаштування системи зовнішнього блискавкозахисту та протипожежного захисту(системи пожежної сигналізації, системи управління евакуацією людей в частині оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень) в приміщенні Городнянської дитячо-юнацької спортивної школи Городнянської міської ради Чернігівської області, за адресою: 15100, Чернігівська обл., Городнянський район, м.Городня, вул. 1Травня буд.20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15100, Україна, Чернігівська область, Городня, Чумака, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 липня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 15:32 |
Тендерна документаціяСПОРТ ШКОЛА2 зміни від 13.07.2021.docx | |
13 липня 2021 15:32 |
Перелік змін до тендерної документації на закупівлю від 13.07.2021.docx | |
09 липня 2021 09:22 |
Додаток 2 СПОРТИВНА ШКОЛА.docx | |
09 липня 2021 09:22 |
Додаток 4 СПОРТ ШКОЛА (1).docx | |
09 липня 2021 09:22 |
Додаток_3 СПОРТИВНА ШКОЛА(2).docx | |
09 липня 2021 09:22 |
Додаток 1СПОРТ ШКОЛА.docx |
13 липня 2021 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2021 15:32 |
Тендерна документаціяСПОРТ ШКОЛА2 зміни від 13.07.2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:32 |
Перелік змін до тендерної документації на закупівлю від 13.07.2021.docx
|
|||
09 липня 2021 09:22 |
Додаток 2 СПОРТИВНА ШКОЛА.docx
|
|||
09 липня 2021 09:22 |
Додаток 4 СПОРТ ШКОЛА (1).docx
|
|||
09 липня 2021 09:22 |
Додаток_3 СПОРТИВНА ШКОЛА(2).docx
|
|||
09 липня 2021 09:22 |
Додаток 1СПОРТ ШКОЛА.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 14 липня 2021 18:10
Дата відповіді: 15 липня 2021 14:49
Шановний Замовник, уточніть будь ласка, чи буде порушенням умов документації подання інформації про виконання аналогіного договору на надання аналогічних послуг замовнику - комерційному підприємству?
Відповідь: Шановний учасник подання виконаного аналогічного договору комерційному підприємству не буде вважатися порушенням умов документації. Поданий аналогічний договір повинен бути відповідним (тотожним) до предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-09-000789-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ГРАНД", Код ЄДРПОУ:41147644
Дата подання: 12 липня 2021 19:56
Щодо переліку формальних помилок
Шановний Замовник, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу привести п.2 Розділу 5 тендерної документації до вищезазначених норм та зазначити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Розгорнути
Згорнути
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2021 15:39
Шановний учасник Ваша вимога була розглянута та вирішено уповноваженою особою задовольнити вашу вимогу шляхом внесенням змін до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-09-000789-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ГРАНД", Код ЄДРПОУ:41147644
Дата подання: 09 серпня 2021 15:02
Дата подання: 09 серпня 2021 15:02
СКАРГА на дії Замовника (неправомірне визначення переможця)
СКАРГА на дії Замовника (неправомірне визначення переможця)
Опис викладено у файлі форматі PDF.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2021 20:02
рішення від 11.08.2021 18356.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2021 20:02
інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2021 № 19204.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2021 15:42
рішення від 25.08.2021 № 19204.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2021 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване підприємство "Фенікс" переможцем
Дата виконання рішення замовником: 30 серпня 2021 09:34
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-07-30-000004 • 001e4e3a8cef455e874a4719e3390778
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-07-30
•
16:55
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
30.07.2021 р. уповноваженою особою Відділу освіти Городнянської міської ради Ребенок Н.О. було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі учасника –ТОВ «СП «ФЕНІКС» та повідомлено про намір укласти договір.
Зазначено рішення прийнято Замовником з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з численними порушеннями, які є у тендерній пропозиції Учасника - ТОВ «СП «ФЕНІКС», а саме:
При перевірці пропозиції та файлу imd виявлено:
1. Не відповідність пропозиції, а саме прийнятому в локальному кошторисі «обгрунтуванню (шифрів норм)» та «обгрунтуванню (шифрів норм)» в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку №2 тендерної документації. Перелік номерів позицій які не відповідають технічному завданню:2;4;6;8;10;12;13;14;15;16;17;19;20;21;23;24;25;27;28;30;31;33;34;36;37;38;40;42; 43;44
2. Не відповідність найменуванню робіт та витрат пропозиції та додатку №2:
Перелік номерів позицій які не відповідають технічному завданню:
ЛК2-1-2
Позиція №7 по технічному завданню «Труба монтажна темостійка для
блискавказахисту 20/12 К-201» по пропозиції«Труба монтажна темостійка для
блискавказахисту 20/12»
Позиція №9 по технічному завданню «Затискач UD-20 для труби 20/12 К-203» по пропозиції «Затискач UD-20 для труби»
Позиція №13 по технічному завданню «Тримач коньковий прямий з Niro Н-042» по пропозиції «Тримач коньковий прямий Н-042»
Позиція №14 по технічному завданню «Тримач дроту кутовий з NIRO Н-082» по пропозиції «Тримач дроту кутовий Н-082»
Позиція №25 по технічному завданню «Полоса оцинкована для блискавказахисту
25х4 W-25x4/ST» по пропозиції «Полоса оцинкована для блискавказахисту
25х4»
Позиція №27 по технічному завданню «Коробка для фасадного контрольного з,єднання К-681» по пропозиції «Коробка для фасадного контрольного з,єднання»
Позиція №30 по технічному завданню «Затискач контрольний (3 пластини)
оцинкований С-031» по пропозиції «Затискач контрольний (3 пластини)С-031»
Позиція №34 по технічному завданню «Полоса оцинкована для блискавказахисту
25х4 W-25x4/ST» по пропозиції «Полоса оцинкована для блискавказахисту 25х4»
Позиція №36 по технічному завданню «Комплект стержневого заземлювача d16,
3m G-16/30» по пропозиції «Комплект стержневого заземлювача d16, 3m»
Позиція №37 по технічному завданню «Комплект стержневого заземлювача d16,
9m G-16/90» по пропозиції «Комплект стержневого заземлювача d16, 9m»
Позиція №40 по технічному завданню «Антикорозійна паста (технічний вазелин), 0,
5 кг К-950» по пропозиції «Антикорозійна паста (технічний вазелин), 0,5 кг»
Позиція №42 по технічному завданню «Гідроізоляційна стрічка DENSO, 10m G-112» по пропозиції «Гідроізоляційна стрічка 10m»
3. В договірній ціні не врахована інфляція. Що не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п.6.2.12 До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів(договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
4. По техниці: в учасника немає техніки яка врахована в його пропозиції ( підсумкова відомості ресурсів), а саме немає:
Пилосос промисловий
Перфоратор електромагнiтний
Перфоратор пневматичний
Пiстолет монтажний
Машини шлiфувальнi електричнi
5. Не надано календарний графік ( замість нього інший документ)
6. Проект договору – надано не повністю (тільки 3 перших листа ) без підпису та печатки, що суперечить вимогам Замовника
7. Цінова пропозиція заповнена не повністю, згідно наданої форми, у графі назва учасника відсутня інформація, після слів «на загальну суму:…..» відсутня інформація
8. Відсутня Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність дозвілу(лів) органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки (із зазначенням номеру дозволу; органу, що видав дозвіл; виду робіт; дати видачі дозволу; строку дії дозволу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю (із зазначенням номеру та дати реєстрації; органу, що здійснив реєстрацію; виду робіт):- на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
9. Наявні тільки 3 працівники для виконання робіт, один з них заступник директора. Будь-яких документів щодо покладання на заступника директора інших трудових функцій згідно чинного законодавства, в пропозиції учасника відсутні.
10. Відсутні посвідчення (протоколи, допуски) на всіх працівників щодо:
з перевірки знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС),
Правил улаштування електроустановок (ПУЕ)
11. Відсутнє документальне підтвердження щодо проходження навчання персоналу виконавця для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно даної закупівлі (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників.
Враховуючи вищевикладене, Замовник порушив вимоги абз. 1 п. 2) ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначені дії Замовника є також порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спеціалізоване підприємство "Фенікс" |
229 000,00
UAH з ПДВ
|
221 434,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ГРАНД" |
234 346,04
UAH з ПДВ
|
223 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спеціалізоване підприємство "Фенікс" #37750636 |
Рішення скасоване |
221 434,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 08:01
|
ТОВ "Спеціалізоване підприємство "Фенікс" #37750636 |
Відхилено |
221 434,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 09:37
|
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ГРАНД" #41147644 |
Відхилено |
223 955,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 15:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 вересня 2021 15:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі