Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання зупиночних павільйонів з монтажем
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-07-09-000268-a ● cb1c6305954c45fd895c3b6f8c72f9a5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26443858 |
Місцезнаходження: | 84205, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Соборна, 16 |
Контактна особа: |
Ковальов ugkh_dru@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 00:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Придбання зупиночних павільйонів з монтажем
Придбання зупиночних павільйонів з монтажем
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Придбання зупиночних павільйонів з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 серпня 2021
—
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкции и части конструкций
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 08:59 |
ДОДАТОК_1_пропозицiя.doc |
09 липня 2021 08:59 |
ДОДАТОК_2_технiчнi_вимоги.doc |
09 липня 2021 08:59 |
ДОДАТОК_3_проект_договору.doc |
09 липня 2021 08:59 |
ДОДАТОК_4_рекомендована_довiдка.doc |
09 липня 2021 08:59 |
Оголошення_про_закупiвлю_Автобусні зупинки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні завдання
Дата подання: 12 липня 2021 09:57
Дата відповіді: 12 липня 2021 12:10
Доброго дня! Що у Вашому розумінні включає в себе "підготовчі роботи та благоустрій території"?
Відповідь: Під підготовчими роботами мається на увазі: планування ділянки, пониження бордюр, тобто підготовка ділянки до нормативних вимог.
Благоустрій території включає в себе наведення порядку після монтажу (прибирання прилеглої території).
Благоустрій території включає в себе наведення порядку після монтажу (прибирання прилеглої території).
Тендерної документації
Дата подання: 12 липня 2021 16:46
Дата відповіді: 13 липня 2021 09:49
Доброго дня, шановний тендерний комітет. Будь ласка надайте роз'яснення стосовно загальної кількості договорів, які мають підтвердити досвід: їх має бути чотири: три на виготовлення металоконструкцій, та один на виготовлення та монтаж зупиночних павільйонів? Або, можливо надання двох договорів саме на виготовлення та монтаж зупиночних павільйонів?
Відповідь: Не менше трьох договорів на виготовлення металоконструкцій, та не менш одного договору на виготовлення та монтаж зупиночних павільйонів (не менше 2-х договорів повинні бути з бюджетними установами)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-09-000268-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ТАФ-87", Код ЄДРПОУ:41695770
Дата подання: 13 липня 2021 15:32
Вимога обмеженя конкуренції та дискримінаціі участників закупівлі.
Частина 3.2 оголошення до закупівлі UA 2021-07-09-000268-а вимагае від учасника закупівлі не меньш 3(трьох ) договорів виконання аналогічних робіт, два з яких повинні бути з бюджетною організацією, що є порушенням п.4 ст.5 та п.5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2021 02:52
Статтею 16 Закону України Про публічні закупівлі встановлено що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Князєв Ярослав Анатолійович #3066200838 |
Переможець |
138 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 22:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 102 р.pdf | укладений |
28 липня 2021 08:45
|
Договор 102 р.pdf | укладений |
28 липня 2021 08:44
|
Договор 102 р.pdf | укладений |
28 липня 2021 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 11:48
|
Договір 102.pdf | укладений |
23 липня 2021 11:47
|