Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 310+752, Чернівецька область (завершення будівництва об’єкта).
Очікувана вартість
29 389 380,00 UAH
UA-2021-07-08-009713-c ● 57789052f28c42baa35fcedbe1c52824
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2021 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 11:13 |
Очікувана вартість: | 29 389 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 146 946,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 146 946,90 грн. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 146946.9 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю за результатами проведених торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro UA-2021-___________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Вид надання забезпечення тендерних пропозицій: банківська гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту.
Розмір забезпечення: 146946.9 UAH
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % (п’ять відсотків) вартості договору.
Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти на рахунок замовника.
Розгорнути
Згорнути
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту.
Розмір забезпечення: 146946.9 UAH
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % (п’ять відсотків) вартості договору.
Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти на рахунок замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 310+752, Чернівецька область (завершення будівництва об’єкта).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ – 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ – 3). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 18:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 18:11 |
ТД №1-4 (зі змінами) UA-2021-07-08-009713-c кільце малого діам. (Н-03 км 310+752 Чернівец.обл.).docx | |
21 липня 2021 18:11 |
Протокол №1-4 від 21.07.2021 UA-2021-07-08-009713-c Перелік змін.docx | |
16 липня 2021 17:02 |
Протокол №1-3 від 16.07.2021 UA-2021-07-08-009713-c Перелік змін.docx |
21 липня 2021 18:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 липня 2021 18:11 |
ТД №1-4 (зі змінами) UA-2021-07-08-009713-c кільце малого діам. (Н-03 км 310+752 Чернівец.обл.).docx
|
|||||||||
21 липня 2021 18:11 |
Протокол №1-4 від 21.07.2021 UA-2021-07-08-009713-c Перелік змін.docx
|
|||||||||
16 липня 2021 17:02 |
Протокол №1-3 від 16.07.2021 UA-2021-07-08-009713-c Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо виключення дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 липня 2021 13:16
Дата відповіді: 13 липня 2021 12:25
Щодо наявності в вимогах тендерної документації дискримінаційних вимог
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 310+752, Чернівецька область (завершення будівництва об’єкта).
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-08-009713-c
Відповідно до частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно до вимог технічного завдання (Додаток № 5), зокрема, передбачено влаштування горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком маркірувальною машиною Hofmann TS290 TE тип лінії 1.5, тип лінії 1.6, 17.7, 1.8, та видалення існуючої дорожньої розмітки влаштованої фарбою, демаркером MASALTA MC-8, тобто вказані види робіт повинні бути виконані виключно із застосуванням вказаного технологічного обладнання, що є дискримінаційною вимогою по відношенню до учасників закупівлі, які мають у власності чи користуванні іншого за найменування (маркою, моделлю) технологічного обладнання із ідентичними функціональним характеристиками.
З метою забезпечення можливості участі у даній процедурі закупівель, більшої кількості потенційних учасників, а також виключення дискримінаційних умов з тендерної документації, просимо Замовника виключити із переліку найменувань видів робіт конкретних найменувань, марок і моделей технологічного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно абзацу 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено:
«У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".»
Це також зазначено в примітках до тендерної документації в пункті 5:
«5. У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».»
Для участі у даній процедурі закупівлі вказані види робіт можуть бути виконані учасниками із застосуванням технологічного обладнання, яке мають у власності чи користуванні іншого за найменуванням (маркою, моделлю) із ідентичними функціональним характеристиками.
Згідно абзацу 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено:
«У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника - слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".»
Це також зазначено в примітках до тендерної документації в пункті 5:
«5. У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».»
Для участі у даній процедурі закупівлі вказані види робіт можуть бути виконані учасниками із застосуванням технологічного обладнання, яке мають у власності чи користуванні іншого за найменуванням (маркою, моделлю) із ідентичними функціональним характеристиками.
Вимоги до аналогічного договору
Дата подання: 12 липня 2021 13:21
Дата відповіді: 13 липня 2021 12:25
Частиною 3 Додатку 3 Тендерної документації передбачена вмиога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) автомобільних доріг загального користування, вулиць та доріг населених пунктів беручи до уваги склад і обсяги основних видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації.
Надайте конкретну відповідь щодо визначення, що Замовник має на увазі під визначенням «склад і обсяги основних видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації»?
Які склад і обсяги видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації Замовник вважає основними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
В даній частині тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
В даній частині тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо договірної ціни
Дата подання: 12 липня 2021 19:51
Дата відповіді: 13 липня 2021 12:26
Чи необхідно завантужувати у складі тендерної пропозиції учасника договірну ціну? Чи ця вимога стосується тільки переможця закупівлі?
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно абзацу 4 пункту 2 Розділу VІ. Тендерної документації, розрахунок договірної ціни подається на етапі укладання договору учасником-переможцем відповідно до порядку формування договірної ціни та порядку погодження договірної ціни, наведених у Додатку № 2 тендерної документації.
Згідно абзацу 4 пункту 2 Розділу VІ. Тендерної документації, розрахунок договірної ціни подається на етапі укладання договору учасником-переможцем відповідно до порядку формування договірної ціни та порядку погодження договірної ціни, наведених у Додатку № 2 тендерної документації.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 13 липня 2021 15:25
Дата відповіді: 16 липня 2021 12:58
Шановний замовнику, Просимо дати роз’яснення по слідуючим пунктам Технічного завдання :
Влаштування дорожнього одягу :
1.Розділ.Розбирання існуючого ДО – в п.5, п 6 ,п.7 не вказана глибина знімання асфальтобетонних покриттів по кожному із пунктів
1.Дорожній одяг на основному проїзді – п.30 -Улаштування покриття із гарячих а/б сумішей ЩМА-15 товщиною 50 мм в об’ємі 8723,33 м2.Згідно ДСТУ БД.2.2-27:2016 та ЕН «Автмобільні дороги» п.3.1.18 витрати асфальтобетонних сумішей ЩМА складає 125,1 тн на 1000 м2.Кількість ЩМА-15 згідно норм скдадає : 8723,33 м2х0,1251т = 1091,2886 тн. Згідно п. 31 Техзавдання кількість ЩМА складає 1053,34 тн. Різниця між витратами ЩМА-15 по нормі і внесеній в ТЗ кількості складає 1091,2886т -1053,34 т=37,9486 т. ,тобто кількість витрати ЩМА-15 в ТЗ занижена на 37,949 тн
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. В розділ Розбирання існуючого ДО в п.п.5,6,7 буде внесено необхідні зміни.
2. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, технічне завдання формується відповідно до інвесторського кошторису, який отримав позитивний висновок експертизи, тому зміни до зазначеного пункту вноситися не будуть.
1. В розділ Розбирання існуючого ДО в п.п.5,6,7 буде внесено необхідні зміни.
2. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, технічне завдання формується відповідно до інвесторського кошторису, який отримав позитивний висновок експертизи, тому зміни до зазначеного пункту вноситися не будуть.
Щодо транспортної схеми
Дата подання: 22 липня 2021 10:21
Дата відповіді: 27 липня 2021 16:49
Шановний Замовник! Стосовно вимоги Додатку 5 ТД «У складі пропозиції учасник також повенен надати транспортну схему вивезення сміття та перевезення зворотніх матеріалів, яка обов’язково повинна містити інформацію щодо найменування, місця доставки та відстань в км.»
В технічному завданні не вказано куди мають перевозити зворотні матеріали. Просимо надати розяснення стосовно наступного:
1: Зворотні матеріали повертаються Замовнику чи залишаються у Підрядника з компенсацією віртості матеріалів Замовнику?
2: Якщо зворотні матеріали повертаються Замовнику, куди саме мають перевозитись ці матеріали? Вкажіть адресу або координати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Перевезення зворотних матеріалів здійснюється на відстань не більше 30 км. Місце доставки визначає балансоутримувач, а саме: служба автомобільних доріг в Чернівецькій області.
Перевезення зворотних матеріалів здійснюється на відстань не більше 30 км. Місце доставки визначає балансоутримувач, а саме: служба автомобільних доріг в Чернівецькій області.
Щодо фінансової звітності
Дата подання: 22 липня 2021 11:20
Дата відповіді: 27 липня 2021 16:49
Шановний Замовник! Стосовно вимоги Додатку 3 п.4 «Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання». Просимо надати уточнення чи вважати Останнім звітним періодом звітність за 2020 рік. або І-й квартал 2021р, або ІІ-й квартал 2021 р?
Відповідь: Шановний учаснику!
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Звітність за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців – проміжна фінансова звітність. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.
Останнім звітним періодом вважається звітність за останній календарний 2020 рік
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Звітність за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців – проміжна фінансова звітність. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.
Останнім звітним періодом вважається звітність за останній календарний 2020 рік
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-08-009713-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ВАТ "АКЕЛІК ГРУП", Код ЄДРПОУ:1501817351
Дата подання: 20 серпня 2021 18:01
Дата подання: 20 серпня 2021 18:01
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ВАТ «АКЕЛІК ГРУП» звертається до АМКУ з проханням:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині відхилення Замовником пропозиції ВАТ «АКЕЛІК ГРУП».
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО".
3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника відмінити рішення (протокол від 13 серпня 2021 №1-8 та протокол від 13 серпня 2021 №1-9) про відхилення пропозиції ВАТ «АКЕЛІК ГРУП» та про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2021 17:51
Рішення від 27.08.2021 № 19381.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2021 17:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2021 № 20228.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2021 17:32
Рішення від 06.09.2021 № 20228.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2021 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 13.09.2021 №1-10 вирішено:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ВАТ «АКЕЛІК ГРУП» та рішення про визначення ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» переможцем на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20228-р/пк-пз від 16.09.2021 (ідентифікатор скарги: UA-2021-07-08-009713-с.a1) за предметом закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 310+752, Чернівецька область (завершення будівництва об’єкта)».
Дата виконання рішення замовником: 13 вересня 2021 16:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" |
27 616 823,81
UAH з ПДВ
|
27 331 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
27 332 124,00
UAH з ПДВ
|
27 332 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Рішення скасоване |
27 332 124,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 16:35
|
|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" #1501817351 |
Рішення скасоване |
27 331 124,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2021 15:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Рішення скасоване |
27 332 124,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 16:36
|
|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" #1501817351 |
Відхилено |
27 331 124,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 17:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2021 16:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Переможець |
27 332 124,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:18
|
ДУ №4 до БДР-74-10-21.pdf | укладений |
27 грудня 2023 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2022 12:12
|
ДУ №2 до БДР-74-10-21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:02
|
ДУ №1 до БДР-74-10-21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 16:40
|
Протокол №1-14 Продовження терміну на 60 днів підписання договору ТОВ ЕБД.doc | укладений |
11 жовтня 2021 16:40
|
БДР-74-10-21.pdf | укладений |
11 жовтня 2021 16:40
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 листопада 2021 11:10
|
13 254 078,54 UAH | UA368201720343241004100078159 ДП "Фінінпро" |
UA893282090000026009000009339 ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п. 3.1, Додаток №2, Додаток №3 |
Номер договору про закупівлю: | БДР-74/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 до Договору БДР-74/10/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | БДР-74/10/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 до БДР-74/10/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |