Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лист сталевий оцинкований; код ДК 021:2015 – 14620000-3 - "Сплави"
Очікувана вартість
256 918,00 UAH
UA-2021-07-08-005148-c ● 37ee4b53f0b8423c85b772e9c53a7b74
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2021 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 256 918,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лист сталевий оцинкований; код ДК 021:2015 – 14620000-3 - "Сплави"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: лист 0,55 сталевий оцинкований (1,0х2,0) – 1 200 кг, лист 0,7 сталевий оцинкований (1,0х2,0) – 1 600 кг (згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника, який знаходиться за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 256 918,00 грн. (двісті п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот вісімнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником за письмовою заявкою протягом 10 (десяти) робочих днів від дати надходження заявки від замовника з дати підписання договору про закупівлю до 31 грудня 2021 року (згідно з Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 25.07.2021 року.
7. Умови оплати: оплата вартості поставленого товару за договором здійснюється Замовником в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого Замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на поставлений товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 500,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лист сталевий оцинкований; код ДК 021:2015 – 14620000-3 - "Сплави"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: лист 0,55 сталевий оцинкований (1,0х2,0) – 1 200 кг, лист 0,7 сталевий оцинкований (1,0х2,0) – 1 600 кг (згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника, який знаходиться за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 256 918,00 грн. (двісті п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот вісімнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником за письмовою заявкою протягом 10 (десяти) робочих днів від дати надходження заявки від замовника з дати підписання договору про закупівлю до 31 грудня 2021 року (згідно з Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 25.07.2021 року.
7. Умови оплати: оплата вартості поставленого товару за договором здійснюється Замовником в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого Замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на поставлений товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 500,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Лист 0,55 сталевий оцинкований (1,0х2,0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
1600 кілограми
Лист 0,7 сталевий оцинкований (1,0х2,0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | оплата вартості поставленого товару за договором здійснюється Замовником в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого Замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на поставлений товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 13:07 |
Дод 1 до ТД Лист сталевий оцинкований (08.07.21).docx | |
08 липня 2021 13:07 |
Дод 2 до ТД Лист сталевий оцинкований (08.07.21).docx | |
08 липня 2021 13:07 |
Дод 3 до ТД Проект Договору Лист сталевий оцинк (08.07.21).docx | |
08 липня 2021 13:07 |
Оголошення.pdf | |
08 липня 2021 13:07 |
ТД Лист сталевий оцинкований (08.07.21).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ" |
194 208,00
UAH з ПДВ
|
168 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПФ "Орія" |
197 800,00
UAH з ПДВ
|
168 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А ПЛЮС ТРЕЙД" |
229 920,00
UAH з ПДВ
|
169 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ" #43006207 |
Переможець |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 16:47
|
Договір про закупівлю №173 від 16.08.2021.pdf | укладений |
16 серпня 2021 16:45
|