Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33710000-0 ‒ Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Зубна паста 100 мл, мило рідке господарське 1000 мл, мило рідке 5000 мл, мило туалетне 70 г.)
Очікувана вартість
5 962,00 UAH
UA-2021-07-08-004587-c 6f8961309b3e400dac9034294319ab2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Маленко

+380978983278
+380564947430
kr_detdom1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23927366
Вебсайт: https://ksbnrc.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Контактна особа: Любов Маленко
+380978983278,+380564947430
kr_detdom1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2021 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2021 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2021 12:30
Початок аукціону: 20 липня 2021 12:19
Очікувана вартість: 5 962,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Закупівля в зв'язку з виробничою необхідністю за рахунок запланованих коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
Зубна паста 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
70 штуки
Мило рідке господарське 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
8 штуки
Мило рідке 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
207 штуки
Мило туалетне 70 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата накладної здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів після поставки товарів. Форма оплати безготівкова. Всі розрахунки за Договором проводяться у гривнях. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки проводяться по факту надання послуг, попередню оплату установа не проводить. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2021 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 4 061,16
UAH з ПДВ
4 061,16
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛЬШАННІКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 4 914,78
UAH з ПДВ
4 914,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2021 12:28
Електронний підпис
19 липня 2021 12:27
скан евро 07.04.2020_006.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
скан евро 07.04.2020_006.pdf
19 липня 2021 12:27
скан евро 07.04.2020_005.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
скан евро 07.04.2020_005.pdf
19 липня 2021 12:27
Мило висновок сес.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
Мило висновок сес.pdf
19 липня 2021 12:27
Саніно.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
Саніно.pdf
19 липня 2021 12:27
Додатки.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
Додатки.pdf
19 липня 2021 12:27
Протокол Директор.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
Протокол Директор.pdf
19 липня 2021 12:27
Наказ Директор.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
Наказ Директор.pdf
19 липня 2021 12:27
ВИТЯГ ПДВ.pdf.p7s
19 липня 2021 12:27
ВИТЯГ ПДВ.pdf
19 липня 2021 12:27
Код доступу.PDF.p7s
19 липня 2021 12:27
Код доступу.PDF

Публічні документи

16 липня 2021 14:37
Електронний підпис
16 липня 2021 14:36
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

ФОП "ОЛЬШАННІКОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 4 061,16
UAH з ПДВ
26 липня 2021 16:42

Документи

26 липня 2021 16:42
Електронний підпис
26 липня 2021 16:36
IMG_20210726_0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2021 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
4 061,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2021 16:42
Електронний підпис
26 липня 2021 16:36
IMG_20210726_0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:35
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 15:59
Д 4061_16.pdf укладений
10 серпня 2021 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 061,16
UAH (в тому числі ПДВ 676,86 UAH)