Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт житлового фонду (приміщення): модернізація вводу системи централізованого опалення з встановленням приладу обліку теплової енергії, за адресою: м. Одеса, вул. Сонячна, 16, код CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
64 654,00 UAH
UA-2021-07-08-003466-c ● 10960bf895ef4739a7a451f821cae706
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Тетяна Коротенко +380487056208 korotenkotatuana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2021 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 64 654,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 323,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт житлового фонду (приміщення): модернізація вводу системи централізованого опалення з встановленням приладу обліку теплової енергії, за адресою: м. Одеса, вул. Сонячна, 16, код CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 16:11 |
сонячна 16.PDF | |
12 липня 2021 16:11 |
Інши вимоги.docx | |
08 липня 2021 11:26 |
Проект договору Сонячна 16.docx | |
08 липня 2021 11:26 |
дефектний акт СОНЯЧНА 16.pdf |
12 липня 2021 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2021 16:11 |
сонячна 16.PDF
|
|||
12 липня 2021 16:11 |
Інши вимоги.docx
|
|||
08 липня 2021 11:26 |
Проект договору Сонячна 16.docx
|
|||
08 липня 2021 11:26 |
дефектний акт СОНЯЧНА 16.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-08-003466-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:43101596
Дата подання: 08 липня 2021 18:07
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
В п.10 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога, що для підтвердження відповідності своїх пропозицій вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати, зокрема наступні документи:
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
- Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (клас наслідків СС1).
Однак, вищевказані вимоги є незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
З технічного завдання, яке було Вами надано, чітко вбачається, що роботи, які є предметом даної закупівлі відносяться до класу незначних наслідків (відповідальності) – СС1.
Серед робіт, які містяться в технічному завданні не має жодної позиції, яка може бути віднесена до робіт підвищеної небезпеки та за класом наслідків може бути віднесена до СС2 та СС3.
У зв’язку з цим Вами було необґрунтовано та безпідставно встановлено вимогу щодо надання Учасниками у складі пропозиції вищевказаних документів.
Відповідно до положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про архітектурну діяльність» ліцензування вимагається тільки до видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2 та СС3).
На виконання робіт з будівництва, що віднесені до класу незначних наслідків (відповідальності) - СС1 ліцензія не видається та такого порядку не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників закупівлі, які були встановлені Замовником.
Розгорнути
Згорнути
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
- Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (клас наслідків СС1).
Однак, вищевказані вимоги є незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
З технічного завдання, яке було Вами надано, чітко вбачається, що роботи, які є предметом даної закупівлі відносяться до класу незначних наслідків (відповідальності) – СС1.
Серед робіт, які містяться в технічному завданні не має жодної позиції, яка може бути віднесена до робіт підвищеної небезпеки та за класом наслідків може бути віднесена до СС2 та СС3.
У зв’язку з цим Вами було необґрунтовано та безпідставно встановлено вимогу щодо надання Учасниками у складі пропозиції вищевказаних документів.
Відповідно до положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про архітектурну діяльність» ліцензування вимагається тільки до видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2 та СС3).
На виконання робіт з будівництва, що віднесені до класу незначних наслідків (відповідальності) - СС1 ліцензія не видається та такого порядку не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників закупівлі, які були встановлені Замовником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2021 15:46
Шановний учасник, Вашу вимогу задовольняємо частково:
Кваліфікаційну вимогу п. 10.4 щодо надання Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (клас наслідків СС1) замінено на «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 3-х)
Кваліфікаційну вимогу п. 10.3 залишити без змін, а саме «Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» надається на підставі вимог Постанови КМУ від 26.10.2011р. «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»
Кваліфікаційну вимогу п. 10.4 щодо надання Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (клас наслідків СС1) замінено на «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 3-х)
Кваліфікаційну вимогу п. 10.3 залишити без змін, а саме «Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» надається на підставі вимог Постанови КМУ від 26.10.2011р. «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»
Номер вимоги: UA-2021-07-08-003466-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:43101596
Дата подання: 09 липня 2021 13:09
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
В Технічних умовах на проведення закупівлі робіт міститься вимога, щодо типу марки теплолічильника – Multical 402/403/603.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Згідно абз.4 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та доданих до нього документів чітко вбачається, що Замовник вимагає від Учасників встановлення саме приладу обліку теплової енергії – типу марки теплолічильника – Miltical 402/403/603, однак при цьому Замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення саме такої марки приладу обліку теплової енергії.
Біль того, технічні умови на проведення закупівлі не містять виразу «або еквівалент», що позбавляє учасників запропонувати набагато дешевші та більш якісніші прилади обліку теплової енергії на заміну тих, які вимагаються Замовником.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни до технічних умов на проведення процедури закупівлі робіт та виключити дискримінаційну вимогу, щодо типу лише однієї марки теплолічильника – Multical 402/403/603.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Згідно абз.4 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та доданих до нього документів чітко вбачається, що Замовник вимагає від Учасників встановлення саме приладу обліку теплової енергії – типу марки теплолічильника – Miltical 402/403/603, однак при цьому Замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення саме такої марки приладу обліку теплової енергії.
Біль того, технічні умови на проведення закупівлі не містять виразу «або еквівалент», що позбавляє учасників запропонувати набагато дешевші та більш якісніші прилади обліку теплової енергії на заміну тих, які вимагаються Замовником.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни до технічних умов на проведення процедури закупівлі робіт та виключити дискримінаційну вимогу, щодо типу лише однієї марки теплолічильника – Multical 402/403/603.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 15:36
Шановний учасник. Вашу вимогу відхілено:
В Технічних умовах на проведення закупівлі робіт міститься вимога, щодо типу марки теплолічильника – Multical 402/403/603. Згідно абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином Замовнику надається право , а не обов’язок вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» не відноситься до спрощених закупівель, вона регулює процедуру Відкритих торгів.
Вимога Замовника щодо типу марки тепло лічильника повністю відповідає вимогам ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
В Технічних умовах на проведення закупівлі робіт міститься вимога, щодо типу марки теплолічильника – Multical 402/403/603. Згідно абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином Замовнику надається право , а не обов’язок вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» не відноситься до спрощених закупівель, вона регулює процедуру Відкритих торгів.
Вимога Замовника щодо типу марки тепло лічильника повністю відповідає вимогам ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2021-07-08-003466-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:43101596
Дата подання: 13 липня 2021 09:47
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Вами жодним чином не обґрунтовано вимогу щодо надання учасниками «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці»
Передбачені в даній закупівлі роботи не відносяться до робіт підвищеної небезпеки та не потребують наявності у Учасника дозвіл документів на виконання таких робіт.
В своїй відповіді Ви лише посилаєтеся на порядок отримання вищевказаних документів.
Просимо вказати чим обґрунтована вимога щодо надання учасниками «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці».
Розгорнути
Згорнути
Передбачені в даній закупівлі роботи не відносяться до робіт підвищеної небезпеки та не потребують наявності у Учасника дозвіл документів на виконання таких робіт.
В своїй відповіді Ви лише посилаєтеся на порядок отримання вищевказаних документів.
Просимо вказати чим обґрунтована вимога щодо надання учасниками «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2021 17:12
Шановний учасник. монтаж приладів обліку теплової енергії та їх комплектуючих виконується за допомогою зварювальних та/або газополумяних робіт. які являються роботами з підвищеною небезпекою та відповідно потребують дозвіл або декларацію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПКФ ПРОФТЕХМОНТАЖ" #41317503 |
Переможець |
64 102,30
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 09:40
|
ТМО-138-21.PDF | укладений |
18 серпня 2021 09:39
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 жовтня 2021 17:23
|
64 102,30 UAH | UA598201720344391003100034441 КП "ТМО" |
UA533282090000026002010037600 ТОВ "ПКФ ПРОФТЕХМОНТАЖ" |
Оплачений |