Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24445669 |
Вебсайт: | http://nvk139.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 49108, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпро, вул. Березинська,4 |
Контактна особа: |
Попко Тетяна Вікторівна +380567240447 24445669@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2021 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 423 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 117,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції може бути не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 8471,00 грн. (вісім тисяч чотириста сімдесят одна грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: КЗО «НВК № 139 «ЗНЗ-ЦТ «Дума» ДМР - код за ЄДРПОУ 24445669 - місцезнаходження: 49108, м. Дніпро, вул. Березинська, 4 - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA068201720344250004000041425 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8471 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт приміщень Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 139 «загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, 4, ДБН А.2.2-3:2014 | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 18:04 |
Додаток 4 - Проєкт договору_08.07.2021.doc | |
08 липня 2021 18:04 |
Тендерна документація - НВК _ 139_08.07.2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000033 ● d0f9b22113cf48d58c8e52494faf7736
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 10:23 |
02.09.2021 № 463
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.09.2021 №463
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-07-08-002511-b 08.07.2021 Комунальний заклад освіти "Навчально-виховний комплекс №139 "Загальноосвітній навчальний заклад - центр творчості "ДУМА" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 14:00:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщень Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 139 «загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Березинська, 4, ДБН А.2.2-3:2014, код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-08-002511-b), яку проведено комунальним закладом освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника по пропозиції надається розрахунок вартості бажано у програмному комплексі АВК у версіях або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ).
Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил.
Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації.
Договірна ціна, яка завантажена у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", у пункті 8 Розрахунком №10 визначені витрати коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій у розмірі 1,55372 тис. гривень.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" завантажено: свідоцтво про державну реєстрацію ПАЩЕНКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, як фізичної особи – підприємця, витяг з реєстру платників єдиного податку від 26.03.2021 № 18469 відповідно до якого фізична особа - підприємець ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ знаходиться на спрощеній системі оподаткування, 3 група платника єдиного податку за ставкою 5% до доходу, без реєстрації платником податку на додану вартість, довідка про підтвердження власності на обладнання від 19.07.2021 №07/27 в якій зазначено, що на фізичну особу-підприємця не поширюється Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Таким чином, учасник процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" є фізичною особою – підприємцем, зокрема не відноситься до будівельно-монтажної організації (юридичної особи) та не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Чому на порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"?
3. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Обов’язково до виконання учасниками: документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі дата та час розкриття тендерних пропозицій 26.07.2021 13:23.
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: у складі тендерної пропозиції учасник надає копії медичних книжок на усіх штатних працівників робітничих спеціальностей та усіх працівників робітничих спеціальностей залучених згідно з договорами співпраці цивільно-правового характеру / трудовими договорами, що вказані у відповідній довідці про наявність працівників та усіх працівників субпідрядних організацій (у випадку залучення субпідрядної (- их) організації (- ій)).
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" завантажена особиста медична книжка Жабровського Олега Володимировича в якій зазначена дата наступного медичного огляду 11 червня 2021 року, проте відсутня інформація про проведення медичного огляду у визначений строк. Таким чином, медична книжка Жабровського Олега Володимировича не дійсна на час розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ".
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" завантажив довідку МВС України серія ААА №1119774 станом на 19.07.2021, тоді як дата розкриття тендерних пропозицій 26.07.2021, що не відповідає вимозі пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Чому на порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 17:00:08
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщень Комунального закладу освіти «Навчально - виховний комплекс № 139 «загальноосвітній навчальний заклад - центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул.. Березинська, 4, ДБН А.2.2-3:2014, код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі за номером ID: UA-2021-07-08-002511-b) надаються наступні пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акту та з урахуванням вимог законодавства.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
2. На підставі пунктів 11.2, 11.4, 11.6 Договору № 11 про надання послуг з поточного ремонту від 10.08.2021 року, укладеного з Фізичною особою - підприємцем Пащенко Дмитром Олександровичем, складено додаткову угоду № 1 від 08.09.2021 року про розірвання договору № 11 від 10.08.2021.
З повагою, уповноважена особа Т. Попко
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимог передбачених нормою пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) встановлено порушення.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
422 084,35
UAH з ПДВ
|
422 084,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОЛКОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
423 104,11
UAH з ПДВ
|
423 104,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2970514559 |
Переможець |
422 084,35
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 17:09
|
Додаткова угода | укладений |
09 вересня 2021 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 17:50
|
11 10 08 2021.PDF | укладений |
11 серпня 2021 17:48
|