Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (09310000-5) (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)
Очікувана вартість
577 479,80 UAH
UA-2021-07-07-010069-c cbff480e40224bf59c2c39348b8bdbf4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романюк

+380507729007 mtmo_tender2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 01982940
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4
Контактна особа: Наталія Романюк
+380507729007
mtmo_tender2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: абз. 3 пункту 3 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера.
Для належного виконання працівниками закладу своїх професійних обов'язків, в частині надання належних медичних послуг пацієнтам, в тому числі допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, для забезпечення ефективного та оперативного постачання електричної енергії, в тому числі в частині економії бюджетних коштів, у зв’язку з порушенням своїх зобов’язань за Договором про постачання електричної енергії споживачу №3-Т від 16.01.2021 року Дочірнім підприємством «Евода Трейд» Комунального підприємства «Луцькводоканал» в частині постачання електричної енергії споживачу з 01.07.2021 року (за цінами визначеними Договором) та не дотриманням Правил роздрібного ринку електричної енергії, керуючись частинами першою та другою статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з розірванням Договору з вини учасника - ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕВОДА ТРЕЙД» КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ», на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, який розірваний з вини такого учасника, як виняток можна застосувати переговорну процедуру закупівлі. При чому відповідно до умов Договору, який укладено за результатами проведення відкритих торгів (UA-2020-12-03-013703-b) та Наказу Ковельського МТМО № 283-с від 05.07.2021р. розірвано договір про закупівлю з вини учасника - ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕВОДА ТРЕЙД» КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ». Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник прийняв рішення укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п'ять днів.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Договір про постачання електричної енергії споживачу №3-Т від 16.01.2021р.;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2020-12-03-013703-b), дата формування звіту: 18.02.2020 р.;
Наказ Ковельського № 283-с від 05.07.2021р..;
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю UA-2020-12-03-013703-b, 05.07.2021 (щодо застосування оперативно-господарських санкцій та розірвання Договору про постачання електричної енергії споживачу №3-Т від 16.01.2021 року);
Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-06-010726-6 від 06.07.2021р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 13 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія (09310000-5) (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280330 кіловат-година
Електрична енергія (09310000-5) (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Волинська область, м.Ковель, та Ковельський р-н, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється на умовах післяоплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії та рахунку Постачальника. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 липня 2021 19:39
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
Переможець 577 479,80
UAH з ПДВ
07 липня 2021 20:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2021 20:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"
#42159289
577 479,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 15:39
Договір 2021.pdf укладений
19 липня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 16:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 17:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились з 01.08.2021 року виключити з переліку об’єктів Споживача окремі об’єкти, внести зміни до Додатку №1 «Обсяги та умови постачання до договору про постачання електричної енергії споживачу» Договору та викласти його в новій редакції. Всі інші умови Договору про постачання електричної енергії споживачу № 23-21/472 від 14.07.2021 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 23-21/472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та п.15.2. Розділу 15 Договору, внести зміни до п.6.1. Договору, зменшивши суму Договору викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 23-21/472
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 554,44
UAH (в тому числі ПДВ 83 425,74 UAH)