Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
177 840,00 UAH
UA-2021-07-07-010018-c 725929c1c7c24351bc394e230004bdb1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2021 12:00
Очікувана вартість: 177 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість об’єктів 12, перелік об’єктів наданий окремим файлом.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами.
Строк виконання робіт: до 15.09.2021
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 роботи
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок у розмірі 20% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після передачі примірників Актів обстеження об’єктів ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі. Пiсляоплата 5 Робочі 20
Виконання робіт Розрахунок у розмірі 60% від вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після усунення зауважень ЗАМОВНИКА до проектно-кошторисної документації ВИКОНАВЦЕМ та передачі її в повному обсязі на погодження ЗАМОВНИКУ за проміжним актом приймання-передачі Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок, у розмірі 20% вартості договірної ціни, здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі повністю виконаних Робіт відповідно до умов Договору, передачі проектно-кошторисної документації та отриманням ЗАМОВНИКОМ позитивних експертних звітів до неї. Пiсляоплата 5 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2021 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 18:54
Інструкція учасникам_ПКД.doc
07 липня 2021 18:53
Завдання на проектування погодж 2.doc
07 липня 2021 18:53
Оголошення.doc
07 липня 2021 18:53
Перелік.doc
07 липня 2021 18:53
Технічне завдання.doc
07 липня 2021 18:53
Договір.docx
07 липня 2021 18:53
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ПКД Word.doc
07 липня 2021 18:53
Вимоги до учасників.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тЗ
Дата подання: 13 липня 2021 08:56
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
Згідно п. 4.10 просимо надати уточнення, за якою схемою сертифікації потрібно надати декларації відповідності?
Відповідь: Незрозуміло про які схеми та декларації ви запитуєте? Пункт.4.10 Технічного завдання вказує на необхідність метрологічної повірки приладу обліку. Вивчайте умови уважно.
доповнити ТД
Дата подання: 13 липня 2021 08:57
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
Для дотримання вимог п.6.2 та пункту 6.3 просимо надати специфікацію протоколу передачі даних
Відповідь: У Технічному завданні замовника зазначені вичерпні вимоги до обладнання, яке підлягає проектуванню. Обладнання типове.
Знання протоколів обміну, специфікацій, методик типового обладнання є кваліфікаційною ознакою проектувальника.
надайте уточнення
Дата подання: 13 липня 2021 08:58
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
Щодо пункту 6.4. оскільки модем-контролер не є ЗВТ, просимо надати діапазон методик за якими має відбуватись передача даних?
Відповідь: У Технічному завданні замовника зазначені вичерпні вимоги до обладнання, яке підлягає проектуванню. Обладнання типове.
Знання протоколів обміну, специфікацій, методик типового обладнання є кваліфікаційною ознакою проектувальника.
уточнення
Дата подання: 13 липня 2021 08:59
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
Для дотримання вимог п. 6.5 просимо вказати вимоги до метрологічного атестата архіву приладу?
Відповідь: У Технічному завданні замовника зазначені вичерпні вимоги до обладнання, яке підлягає проектуванню. Обладнання типове.
Знання протоколів обміну, специфікацій, методик типового обладнання є кваліфікаційною ознакою проектувальника.
дайте відповідь на запитання
Дата подання: 13 липня 2021 09:00
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
Щодо пункту 6.7. в чому саме потрібно міняти- лічильнику чи модему-контролеру? Чому має відповідати сертифікація каналу передачі даних
Відповідь: Пункт 6.7. визначає вимоги замовника щодо сезонної роботи обладнання.
У Технічному завданні замовника зазначені вичерпні вимоги до обладнання, яке підлягає проектуванню. Обладнання типове.
Знання протоколів обміну, специфікацій, методик типового обладнання є кваліфікаційною ознакою проектувальника.
незрозуміла вимога
Дата подання: 13 липня 2021 09:01
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
щодо п.6.11. в ТЗ недостає інформації передачу даних. специфікація RS 232 дозволяє передачу даних до 30м, RS 485 – до 1000 м . теплолічильники з портом RS 232 не можуть підтримати вимогу- лінії зв’язку до обчислювального блоку теплолічильника не менше 100 м. Просимо надати уточнення, або видалити цю вимогу взагалі.
Відповідь: RS 232 призначений для підключення зовнішніх пристроїв, а модем-контролер є складовою частиною обладнання
конфлікт вимог
Дата подання: 13 липня 2021 09:02
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
п 7.1. встановлює конфлікт з встановлення констаннти температури холодної води (п.6.7). У зв’язку з тим що данні повинні бути захищеними, просимо надати уточнення, Або видалити дану вимогу.
Відповідь: Конфлікту не має. Необхідний захист від несанкціонованого втручання
додайте документи
Дата подання: 13 липня 2021 09:03
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
Для дотримання вимог П 7.3. просимо надати вичерпний перелік обладнання ( встановлених теплолічильників)
Відповідь: У Технічному завданні замовника зазначені вичерпні вимоги до обладнання, яке підлягає проектуванню. Обладнання типове.
Знання протоколів обміну, специфікацій, методик типового обладнання є кваліфікаційною ознакою проектувальника.
щодо ТЗ
Дата подання: 13 липня 2021 09:03
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
П 7.4 просимо надати специфікацію типу на SQL СУБД.
Відповідь: У Технічному завданні замовника зазначені вичерпні вимоги до обладнання, яке підлягає проектуванню. Обладнання типове.
Знання протоколів обміну, специфікацій, методик типового обладнання є кваліфікаційною ознакою проектувальника.
ТД
Дата подання: 13 липня 2021 09:17
Дата відповіді: 13 липня 2021 10:55
просимо надати вичерпний перелік встановлених приладів обліку для дотримання вимог п 6.10
Відповідь: У Технічному завданні замовника зазначені вичерпні вимоги до обладнання, яке підлягає проектуванню. Обладнання типове.
Знання протоколів обміну, специфікацій, методик типового обладнання є кваліфікаційною ознакою проектувальника.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ" 167 184,00
UAH з ПДВ
167 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2021 11:24
Електронний підпис
16 липня 2021 10:55
10. Проект договору.pdf
16 липня 2021 10:55
5. Дотримання ЗЗД.pdf
16 липня 2021 10:55
4. Дотримання ОП та ТБ.pdf
16 липня 2021 10:55
3.1. Працівники.pdf
16 липня 2021 10:55
3. Довідка працівники.pdf
16 липня 2021 10:55
2.1. Досвід ч. 2.pdf
16 липня 2021 10:55
2.1. Досвід ч. 1.pdf
16 липня 2021 10:55
2. Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"
#39616396
Рішення скасоване 167 184,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 15:22
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"
#39616396
Переможець 167 184,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 15:33

Документи

19 липня 2021 15:21
Електронний підпис

Документи

19 липня 2021 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"
#39616396
167 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 17:03
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 12:35
ДУ 73.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 16:03
ДУ-1'-73.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 16:30
73-Г-П-ТЛ від 02.08.2021.pdf укладений
02 серпня 2021 16:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 серпня 2021 09:30
33 436,80 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA913052990000026000030103486
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Оплачений
25 жовтня 2021 10:19
66 873,60 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA913052990000026000030103486
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Оплачений
02 листопада 2021 10:08
22 291,20 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA913052990000026000030103486
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, а саме: затримка в отриманні вихідних даних від КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (схем балансової належності), що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною.
Номер договору про закупівлю: 73-Г-П-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів. Пункти 2.1., 2.4. Договору та Додаток № 3 , Додаток №4, Додаток № 5 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-Г-П-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 122 601,60
UAH (в тому числі ПДВ 20 433,60 UAH)