Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26361149 |
Вебсайт: | http://radekhiv-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., Радехівський район місто Радехів, вул. ІВАНА ФРАНКА будинок 2 |
Контактна особа: |
Олена Коваль +380973283415 miskrada.radekhiv@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії Товару, що вказана у видатковій накладній шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору на протязі 15 днів з дня отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 18:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 18:47 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція.docx | |
07 липня 2021 18:47 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії та інші документи.docx | |
07 липня 2021 18:47 |
Додаток 4_Проєкт договору.docx | |
07 липня 2021 18:47 |
Додаток 5_Лист -згода_персональні дані.docx | |
07 липня 2021 18:47 |
Додаток_3_Технічна специфікація.docx | |
07 липня 2021 18:47 |
ТД_бібліотечні меблі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000046 ● ac0845ba911e4badacaa752dc85b2d99
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 536
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-07-010009-c, 07.07.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-01 16:39:49
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-07-07-010009-c, яка проводилась Радехівською міською радою Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 10:24:50
Відповідь на запит віл 01 вересня 2021 року про надання пояснення за процедурою вдкритих торгів (ID закупівлі: UA-2021-07-07-010009-c)
На виконання Вашого запиту від 01 вересня 2021 року про надання пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2021-07-07-010009-c), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Радехівська міська рада Львівської області повідомляє наступне.
1. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі Бібліотечні меблі ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні визначався з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020р. №575, а саме: замовником було направлено 3 (три) письмові запити цінових пропозицій (вих.№1063/1 від 30.06.2021р.; вих.№1062/1 від 30.06.2021р.; вих.№1061/1 від 30.06.2021р.) виробникам, офіційним представникам, постачальникам бібліотечних меблів. На основі цього було зібрано 3 комерційні пропозиції (ФОП Дриганюк Сергій Євгенович – 490 000, 00 грн.; ФОП Федчишин Святослав Любомирович – 515 840, 00 грн.; ФОП Лох Михайло Степанович – 523 860, 00 грн.) та проведено статистичні розрахунки виведеного зваженого значення очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 490 000,00 грн., що відповідає розміру бюджетного призначення та загальній вартості проєкту «Створення креативного простору для дітей – закупівля меблів для облаштування дитячих куточків у бібліотеках комунального закладу «Об'єднання публічних бібліотек Радехівської міської ради Львівської області».
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі службової записки директора комунального закладу «Об’єднання публічних бібліотек Радехівської міської ради Львівської області від 25 червня 2021 року. Також відповідно до завдань Програми соціально-економічного та культурного розвитку Радехівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки, затвердженої Рішенням 6 чергової сесії 8 скликання № 10 від 25 березня 2021 року «Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Радехівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» (далі – Програма), а саме: підвищення культурно-освітнього рівня громадянського суспільства та сприяння реалізації індивідуальних творчих здібностей кожного члена Радехівської міської громади; збереження мережі закладів культури міста та зміцнення матеріально-технічної бази закладів громади, згідно Додатку 1 «Перелік проєктів Програми соціально-економічного та культурного розвитку Радехівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» Програми, у зв’язку з перемогою проєкту «Створення креативного простору для дітей – закупівля меблів для облаштування дитячих куточків у бібліотеках комунального закладу «Об'єднання публічних бібліотек Радехівської міської ради Львівської області» у конкурсі проєктів місцевих ініціатив відповідно до затвердженого переліку Переможців конкурсу (№ з/п 414, реєстраційний номер 1040) та з метою оновлення матеріально-технічної бази бібліотек і перетворення їх в сучасний соціокультурний простір в інтересах громади виникла необхідність у закупівлі бібліотечних меблів для 14 бібліотек комунального закладу «Об’єднання публічних бібліотек Радехівсьої міської ради Львівської області». Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби згідно умов проєкту «Створення креативного простору для дітей – закупівля меблів для облаштування дитячих куточків у бібліотеках комунального закладу «Об'єднання публічних бібліотек Радехівської міської ради Львівської області». Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до умов проєкту «Створення креативного простору для дітей – закупівля меблів для облаштування дитячих куточків у бібліотеках комунального закладу «Об'єднання публічних бібліотек Радехівської міської ради Львівської області».
3. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Радехівської міської ради Львівської області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://radekhiv-miskrada.gov.ua/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85/
Додатки:
- службова записка директора комунального закладу «Об’єднання публічних бібліотек Радехівської міської ради Львівської області – 9 арк. 1 екз.;
- письмові запити цінових пропозицій – 3 арк. 1 екз.;
- цінові пропозиції – 3 акр. 1 екз.;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначемння, очікуваної вартості предмета закупівлі – 1 арк. 1 екз.;
- перелік переможців обласного конкурсу проектів місцевих ініціатив у Львівській області на 2021 рік – 27 арк. 1 екз.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, керуючий пунктом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель Радехівська міська рада Львівської області повідомляє, що з тендерним комітетом Радехівської міської ради Львівської області проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповненні оголошення про проведення закупівлі. Також інформуємо, що тендерний комітет Радехівської міської ради Львівської області бере участь у циклі щотижневих онлай-консультацій щодо закупівельного процесу для уповноважених осіб, організованого Департаментом економічної політики Львівської обласної державної адміністрації.
2021-09-16 09:48:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОЛІЯРЧУК ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
385 000,00
UAH з ПДВ
|
385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" |
439 989,00
UAH з ПДВ
|
439 989,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОЛІЯРЧУК ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2898813998 |
Відхилено |
385 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 11:32
|
ФОП "ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" #2933804354 |
Переможець |
439 989,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 17:54
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 17:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 17:08
|
Договір 480.pdf | укладений |
11 серпня 2021 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення розділу Договору «12.Прикінцеві положення» пунктом «12.7. Договір набирає чинності з дня підписання обома Сторонами і діє до 31.12.2021 року, а в частині фінансових зобов`язань до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань за даним Договором» |
Номер договору про закупівлю: | 480 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |