Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the public highway of local significance С041920 / Myrove-Visoke- / Н-23 // - Gluhe - Novokievka km 0 + 000-km 20 + 940 Tomakivskyi district of Dnipropetrovsk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 38598277 |
Contact point: |
Vsevolod Kuznetsov +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Additional contacts: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 15:48 |
Очікувана вартість: | 269 024 746,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 345 123,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 300 000 (один мільйон триста тисяч) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції учасника реквізити якого зазначені у формі тендерної пропозиції учасника (заповненої згідно Додатку 4 до даної тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1300000 UAH |
Publication date: | 07 липня 2021 17:23 |
Enquiries until: | 30 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 269 024 746 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 345 124 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 3-x місяців, з моменту надходження бюджетних коштів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 14:13 |
ЗТД Мирове-Високе 29.07.doc | |
29 липня 2021 14:12 |
Перелік змін до ТД 29.07.docx |
29 липня 2021 14:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2021 14:13 |
ЗТД Мирове-Високе 29.07.doc
|
|||
29 липня 2021 14:12 |
Перелік змін до ТД 29.07.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зазначені рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації та направлені на підвищення ефективності закупівель та уникнення потенційних ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, недотримання зобов’язань потенційними виконавцями, а також містять деталізацію кваліфікаційних критеріїв, яка в розумінні Закону не є дискримінацією.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до положень ст. 3 Закону одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Приписи ст. 16 Закону визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час здійснення процедури закупівлі.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 ЗАМОВНИК САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ З ТИХ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ СТ. 16 ЗАКОНУ ТА УКАЗУЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Також слід звернути Вашу увагу, що замовником в технічній специфікації (додаток 3 до ТД) наведено перелік робіт, які має виконати учасник під час виконання робіт за договором. Вказаний перелік робіт встановлено на підставі розробленої проектної документації, що була затверджена та отримано позитивний експертний звіт.
Згідно переліку робіт, що зазначені в Додатку 3 до ТД передбачено виконання такого виду робіт як «Влаштування шару основи товщиною 10 см із СФОВ з доданим ЩПС С 7 (70 %), обробленної комплексним в'яжучим (цемент 3,5%, емульсія 2%) асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 3,75 м [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]» - п.45 Локального кошторису 4-1-1 у кількості 117,9/1000м2.
З урахуванням вищезазначеного замовником у тендерній документації було встановлено вимогу надання аналогічного договору з документальним підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно основних видів робіт, одним із яких є «Влаштування шару основи із СФОВ».
Слід зазначити, що умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими обсягами виконання ключових робіт дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт у визначених об’ємах з їх належною якістю. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість виконаних робіт або ж взагалі унеможливить їх надання учасником з відсутністю відповідного досвіду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-04-000026 ● e6e168627e6642d08acbdca5e8f89514
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2022 №1
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.01.2022 №1.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-07-009660-c, 07.07.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-05 14:11:00
Про надання пояснення
Дата: 05.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID:UA-2021-07-07-009660-с, яка проводилась Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою , виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-11 16:59:08
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектно-кошторисної документації (експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектно-кошторисної документації на даний об’єкт). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zhkg-zakupivli
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-06 10:17:24
Про надання пояснення
Дата: 06.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID:UA-2021-07-07-009660-с, яка проводилась Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою , виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозицій, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладання договору може буди продовжено до 60 днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати документальне підтвердження з обгрунтуванням необхідності продовження строку для укладання договору за вищенаведеною процедурою.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-12 17:15:22
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) повідомляємо наступне. Згідно ч.6 ст. 33 Закону замовником, у зв'язку з наявною обгрунтованою необхідністю, 07.09.2021 прийнято рішення про продовження строку для укладання договору з ТОВ "БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРІНГ" (відповідне документальне підтвердження додається)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, у тому числі, щодо встановлених порушень вимог частини другої статті 22, частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України). Вважаємо, що висновок, з викладеною у ньому інформацією є протиправним, помилковим, не відповідає приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду
2022-01-28 11:02:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | До Адміністративного окружного адміністративного суду подана позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу. |
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/2709/22 |
Дата відкриття провадження: | 07 лютого 2022 |
Документи:
11 лютого 2022 13:33
|
Електронний підпис |
11 лютого 2022 13:33
|
Електронний підпис |
07 лютого 2022 15:31
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БУД РЕГІОН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
258 250 000,00
UAH з ПДВ
|
255 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД РЕГІОН" |
261 249 930,80
UAH з ПДВ
|
256 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
255 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 12:27
|
42.pdf | укладений |
03 січня 2023 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 12:01
|
1-42.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 16:18
|
42.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 16:17
|
дод.42.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.6.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |