Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селещної ради Біловодського району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 41845351 |
Місцезнаходження: | 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна, 103 |
Контактна особа: |
Гвоздік Микита Миколайович +380992104715 nikita_gvozdik@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 2 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | «Автобус повнопривідний з підвищеною проходимістю для Городищенського ліцею» (ДК 021:2015: 34121000-1 - Міські та туристичні автобуси).» | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2021 18:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2021 18:17 |
Зміни _3.docx | |
15 липня 2021 18:17 |
Оновлена Тендерна документація.docx | |
15 липня 2021 16:35 |
Зміни _2.docx | |
13 липня 2021 09:49 |
Зміни.docx |
15 липня 2021 18:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 липня 2021 18:17 |
Зміни _3.docx
|
|||||||||
15 липня 2021 18:17 |
Оновлена Тендерна документація.docx
|
|||||||||
15 липня 2021 16:35 |
Зміни _2.docx
|
|||||||||
13 липня 2021 09:49 |
Зміни.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-26-000009 ● 01f20d0aa8974d71ac4674b4c6568256
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2021 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2021 № 363
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.08.2021 № 363
Витян з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-07-07-009499-c 07.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
В відповідь на порушення, виявлені органом державного контролю Державною Аудиторською службою України Північно-Східного офісу Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, ID моніторингу: UA-M-2021-08-26-000009 Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області інформує про усунення порушень щодо закупівлі UA-2021-07-07-009499-c. Відповідно до зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області було здійснено заходи щодо розірвання договору. Договір між Відділом освіти виконавчого комітету Біловодської селещної ради Біловодського району Луганської області та ТОВ «АВТО-БАС» від 09.08.2021 року Договір № 700, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу було розірвано відповідно до Додаткової угоди №1 від 06.09.2021року (Копія додається) В подальшій роботі будемо дотримуватись вимог діючого законодавства та зауважень відповідно до проведеного моніторингу спеціалістами Державної Аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області. З повагою.
2021-09-06 13:01:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" |
2 373 500,00
UAH з ПДВ
|
2 373 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" |
2 375 000,00
UAH з ПДВ
|
2 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
2 373 500,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 12:02
|
Додаткова угода | укладений |
06 вересня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 14:51
|
Договір | укладений |
09 серпня 2021 14:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтями 651, 653-654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 11.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди про розірвання Договору. |