Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001506 |
Місцезнаходження: | 61153, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б |
Контактна особа: |
Маргарита Мірошниченко +380577255700,+380577255692,+380577255699 polyclinic6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 1 413 627,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 068,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7068.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування Робіт на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника: 61153, Україна, Харківська обл., м. Харків, пр. Ювілейний, 54-Б. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 16:45 |
Оголошеня_КР.doc | |
07 липня 2021 16:45 |
проект договору.doc | |
07 липня 2021 16:45 |
тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000060 ● 014c4b3ea4784b9ca02a7d5bb878ca72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 406
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 16.09.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 406
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2021-07-07-009202-c 07.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради (далі – Замовник) за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c – «Капітальний ремонт будівлі гаражу КНП «МП № 6» ХМР, розташованої за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 54-Б» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, 1413627.4 UAH, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, 1, роботи, оприлюдненої у електронній системі закупівель 07 липня 2021 року (далі – Процедура закупівлі). Замовник ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі та не погоджується з ними з наступних причин. Щодо надання документів переможцем Процедури закупівлі Фізичною особою-підприємцем Юровим Андрієм Олександровичем (код ЄДРПОУ/РНОКПП 2350801253) на підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства У констатуючій частині висновку ДАСУ зазначено, що «…Моніторингом відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 4.1 частини 4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Так, в пропозиції учасника – переможця надано довідку Форма «Заява учасника» від 15.07.2021 №35 відповідно до якої учасник погоджується дотримуватися умов тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи, що кінцевим терміном подання тендерних пропозицій є 23.07.2021 термін дії тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації мав бути до 31.10.2021 року. Відповідно до умов тендерної пропозиції учасника – переможця термін дії його тендерної пропозиції з 26.07.2021 до 24.10.2021 року, чим порушено вимоги пункту 4.1 частини 4 розділу ІІІ тендерної документації та пропозиція учасника – переможця не відповідає встановленим пункту 11 частини 2 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника, визнав його переможцем, оприлюднив повідомлення про намір укласти договір та уклав з переможцем договір від 18.08.2021 №18/21-1…». Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-07-009202-c та надає свої заперечення, виходячи з наступного. Згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «…31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель…». З метою виконання вимог Закону, Замовником була оприлюднена Тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги: «Капітальний ремонт будівлі гаражу КНП «МП № 6» ХМР, розташованої за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 54-Б» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, затверджена Рішенням тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради протокол № 61 від 07.07.2021 року, опублікована у електронній системі закупівель 07 липня 2021 року (далі – Тендерна документація). Відповідно до ч.3 та ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів та/або інформації, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Згідно пункту 32 частини першої статті 1 Закону, «…32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації…». Відповідно до пункту 1.1 частини першої розділу ІІІ Тендерної документації, «…Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів, з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Інформація та документи подаються згідно з пунктом 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації, у відповідності до технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації); - документами, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю відповідно до підпункту 1.2 цього пункту тендерної документації; - іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї, щодо підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства…». Відповідно до ч.1 ст.26 Закону та згідно пункту 1.6 частини першої розділу ІІІ Тендерної документації «…Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником…». Відповідно до ч.2 ст.22 Закону передбачені 19 пунктів з інформацією, яка повинна міститись у тендерній документації. Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону, «…29) строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється…». З метою виконання вищезазначених вимог Закону, Замовником у оприлюдненій Тендерній документації, зокрема у пунктах 4.1-4.2 частини четвертої розділу ІІІ Тендерної документації, було зазначено «…4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій….4.2. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції…», тобто Замовником було встановлено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, та після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Замовник у Тендерній документації встановив, що усі тендерні пропозиції, подані для участі у Процедурі закупівлі, вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В той же час, Замовником НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛАСЬ вимога щодо надання: - інформації або документів, які б містили підтвердження строку дії тендерної пропозиції кожного учасника Процедури закупівлі, та/або - інформації або документів, у яких би учасники Процедури закупівлі мали зазначити строк дії конкретно своєї тендерної пропозиції; - інформації або документів, які б підтверджували, що строк дії тендерної пропозиції конкретного учасника відповідає строку дії тендерних пропозицій, встановлених Замовником у Тендерній документації. Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником документів та/або інформації щодо підтвердження строку дії тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича з причин ненадання документа та/або інформації, який не вимагався умовами Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича було надано файл «Форма Заява учасника.pdf», у якому міститься документ «ФОРМА ЗАЯВА УЧАСНИКА» Вих.№35 від 15.07.2021 р., в якому учасник надав інформацію про те, що «..Ми, Фізична особа-підприємець Юров Андрій Олександрович (назва учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: «Капітальний ремонт будівлі гаражу КНП «МП №6» ХМР, розташованої за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 54-Б» ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи». Вивчивши тендерну документацією, у тому числі технічні вимоги до предмету заукпівлі, ми маємо можливість та гарантуємо виконати всі вимоги замовника за ціною, визначеною нами за результатами електронного аукціону. Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій…». В той же час, варто зазначити, що: - надана учасником Фізичною особою-підприємцем Юровим Андрієм Олександровичем «ФОРМА ЗАЯВА УЧАСНИКА» не вимагалась умовами Тендерної документації Замовника, а отже Замовник має право не розглядати таку інформацію і не повинен брати її до уваги; - учасник Фізична особа-підприємець Юров Андрій Олександрович у документі «ФОРМА ЗАЯВА УЧАСНИКА» надав інформацію про те, що погоджується дотримуватись умов тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, в той же час таким учасником не було надано інформацію САМЕ ПРО строк дії тендерної пропозиції, а також не було надано інформацію про дійсність тендерної пропозиції САМЕ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКА Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича. Окрім того, відповідно до частини сьомої статті 26 Закону «…Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції…». Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-07-009202-c, пункту 1.1 частини першої розділу IV Тендерної документації Замовника, а також згідно інформації, що міститься у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевим строком подання тендерних пропозицій до участі у Процедурі закупівлі встановлено 23 липня 2021 року 17:00. Згідно статті 253 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події з якою пов’язано його початок. Крім того, відповідно до частини першої статті 255 ЦК України, якщо строк встановлено для вчинення дії, то вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. Відповідно до вищезазначеного, оскільки згідно пункту 4.1 частини четвертої розділу ІІІ Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а згідно частини сьомої статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, то тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича, який визнаний переможцем Процедури закупівлі, є дійсною протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, починаючи з наступного дня після відповідної календарної дати 23 липня 2021 року, – тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича є дійсною до 31 жовтня 2021 року. Північно-східний офіс Держаудитслужби України у своєму Висновку про результати моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c стверджує про те, що тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича є дійсною лише до 24 жовтня 2021 року, з чим Замовник не погоджується у зв’язку з вищезазначеним. В той же час, за результатами електронного аукціону у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c, яка оголошена Комунальним некомерційним підприємством «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради остаточна цінова пропозиція Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича склала 1 231 831,86 (один мільйон двісті тридцять одна тисяча вісімсот тридцять одна гривня 86 копійок) грн., ПДВ не передбачений. Протоколом № 74 від 02.08.2021 р. засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради учасника Фізичну особу-підприємця Юрова Андрія Олександровича було визначено переможцем Процедури закупівлі та опубліковано намір укласти договір з таким учасником. За результатами Процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c між Замовником, Комунальним некомерційним підприємством «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради, та переможцем Процедури закупівлі Фізичною особою-підприємцем Юровим Андрієм Олександровичем було укладено Договір про закупівлю робіт №18/21-1 від 18.08.2021 року (далі – Договір). Тобто Протокол про визначення Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича переможцем Процедури закупівлі було опубліковано, а Договір було укладено ВПРОДОВЖ СТРОКУ ДІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича. Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби України про те, що термін дії тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича становив з 26.07.2021 до 24.10.2021 року, чим порушено вимоги пункту 4.1 частини 4 розділу ІІІ тендерної документації у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника – переможця Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича не відповідає встановленим пункту 11 частини 2 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства вважаємо проявом надмірного формалізму з боку Північно-східного офісу Держаудитслужби України та таким, що не пов`язаний із неможливістю забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Також зазначаємо, що відповідно до частини першої статті 31 Закону, якою встановлено ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників встановлено, що «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився…». Відповідно до вищезазначеної інформації, учасник Фізична особа-підприємець Юров Андрій Олександрович не може вважатись таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, оскільки Замовником не встановлювались вимоги до учасників Процедури закупівлі щодо надання інформації та/або документів, які б встановлювали строк дії тендерних пропозицій або підтверджували відповідність строку дії тендерних пропозицій умовам Тендерної документації; згідно частини сьомої статті 26 Закону, «…Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку…» і тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича є дійсною до 31.10.2021 року. Відповідно до вищезазначеної інформації, тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича під час публікації протоколу про визначення такого учасника переможцем Процедури закупівлі, а також під час укладення Договору про закупівлю з таким учасником, НЕ була такою, строк якої закінчився, про що також зазначає безпосередньо Північно-східний офіс Держаудитслужби у своєму Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-07-009202-c, зазначаючи, що «…термін дії його тендерної пропозиції з 26.07.2021 до 24.10.2021 року…». Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича, у Замовника відсутні будь-які інші правові підстави для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Щодо договору про закупівлю Відповідно до ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами 2 та 3 ст. 180 Господарського кодексу України (далі – ГК України) передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Частиною 5 ст. 318 ГК України визначені істотні умови договору підряду, а саме: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально - технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ від 01.08.2005 року за № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. За результатами електронного аукціону у Процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c, яка оголошена Комунальним некомерційним підприємством «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради остаточна цінова пропозиція Фізичної особи-підприємця Юрова Андрія Олександровича склала 1 231 831,86 (один мільйон двісті тридцять одна тисяча вісімсот тридцять одна гривня 86 копійок) грн., ПДВ не передбачений. За результатами Процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c між Замовником, Комунальним некомерційним підприємством «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради, та переможцем Процедури закупівлі Фізичною особою-підприємцем Юровим Андрієм Олександровичем було укладено Договір про закупівлю робіт №18/21-1 від 18.08.2021 року. Згідно пунктів 11.3-11.8 Договору, «…11.3. Внесення змін до Договору в односторонньому порядку не допускаються. Внесення змін до Договору допускається тільки за згодою Сторін, якщо інше не встановлено законом. 11.4. Сторона Договору, яка вважає за необхідне змінити умови Договору повинна надіслати відповідну пропозицію другій Стороні за цим договором. 11.5. Сторона Договору, яка одержала пропозицію про зміну умов Договору, у триденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу Сторону про результати її розгляду. 11.6. Зміни до Договору оформлюються в письмовій формі як додаткові угоди, додатки, підписуються уповноваженими представниками обох Сторін. До додаткової угоди до Договору прирівнюються обмін Сторонами листами, телеграмами, факсимільними повідомленнями, телексами з подальшим письмовим підтвердженням, завіреним підписом Сторони, яка їх надіслала. 11.7. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді або у чинному законодавстві України. 11.8. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним законодавством України, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору…». Також звертаємо увагу, що між нами та Фізичною особою-підприємцем Юровим Андрієм Олександровичем досягнуто згоди з усіх істотних умов договору. Враховуючи зазначене, підстави для розірвання про закупівлю робіт №18/21-1 від 18.08.2021 року відсутні. Також, звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 651 ЦК України та статті 188 ГК України, зміна та розірвання договорів в односторонньому порядку не допускаються і можуть бути здійснені лише за згодою сторін. Відповідно, згідно зі статтями 525-526 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, а виконання зобов’язання має здійснюватись належним чином відповідно до умов договору та законодавства; згідно зі статтею 193 ГК України, суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, в той же час, кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Таким чином, проведення Замовником Процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c, визначення переможцем Процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-07-009202-c Фізичною особою-підприємцем Юровим Андрієм Олександровичем та прийняття рішення про намір укласти договір з таким переможцем, оформлені Протоколом № 74 від 02.08.2021 р. засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради, а також укладення Договору про закупівлю робіт №18/21-1 від 18.08.2021 року є правомірними та не порушують законодавство про закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2021-10-05 16:11:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-07-009202-c від 28 вересня 2021 року оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/520/23748/21 |
Дата відкриття провадження: | 20 жовтня 2021 |
Документи:
02 листопада 2021 17:14
|
Електронний підпис |
02 листопада 2021 17:14
|
Електронний підпис |
13 жовтня 2021 16:20
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Юров Андрій Олександрович |
1 238 900,00
UAH з ПДВ
|
1 231 831,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Федотова Олена Степанівна" |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
1 238 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Юров Андрій Олександрович #2350801253 |
Переможець |
1 231 831,86
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 23:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 15:46
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:48
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 11:41
|
договір18 21 1.pdf | укладений |
18 серпня 2021 11:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт будівлі гаражу КНП «МП № 6» ХМР, розташованої за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 54-Б» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи | 1 | роботи |
1 231 831,86
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18/21-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18/21-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт будівлі гаражу КНП «МП № 6» ХМР, розташованої за адресою: м. Харків, пр. Ювілейний, 54-Б» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи | 1 | роботи |
1 231 831,86
UAH
|