Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43906316 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського М., буд. 39 |
Контактна особа: |
Олександр Горбачов +380672035350 ukb.bmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 11 110 293,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 551,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відсутній |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 55551 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відсутній |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул.Грушевського М., 39А(І-ша черга –Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського м., 39А.; ІІ-га черга - Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського м., 39А.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 09:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
09 липня 2021 09:55 |
ТД поверхи нова редакція.doc | |
07 липня 2021 14:02 |
Додаток 8 1 та 2 черги.rtf | |
07 липня 2021 14:02 |
Проект договору.docx | |
07 липня 2021 14:02 |
Схеми.pdf |
09 липня 2021 09:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2021 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
09 липня 2021 09:55 |
ТД поверхи нова редакція.doc
|
|||
07 липня 2021 14:02 |
Додаток 8 1 та 2 черги.rtf
|
|||
07 липня 2021 14:02 |
Проект договору.docx
|
|||
07 липня 2021 14:02 |
Схеми.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-08-000012 ● a46bb8683bf84495a97f189f3381acb5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 10:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-07-07-005845-c 07.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 10:46:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул. Грушевського М., 39А (І-ша черга –Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул. Грушевського м., 39А.; ІІ-га черга - Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул. Грушевського м., 39А.)» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-07-005845-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-15 16:53:19
Про надання пояснень
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацював Наказ про початок моніторингу від 05.11.2021 № 640 щодо закупівлі за номером у Прозоро Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-07-005845-c, та на виконання запиту про надання пояснення від 11листопада 2021р.,в межах своєї компетенції повідомляє наступне: на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського М., 39А(І-ша черга – Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського М., 39А.; ІІ-га черга - Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського М., 39А.) (код 45453000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-005845-c) повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено на підставі наступних документів: -Проєктно-кошторисна документації по об'єкту будівництва: " Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверхів будівлі за адресою: м. Боярка, вул. Грушевського М., 39А" розроблена ТОВ "РЕМКОНТ" та передбачає кошти в сумі 11 489 564,00 грн станом на 16 червня 2021 р, у тому числі: будівельні роботи – 8 420 317,00 грн; устаткування, меблі, інвентар – 797 420,00 грн; інші витрати – 2 271 827,00 грн. Із загальної кошторисної вартості вартість І черги будівництва – 6 840 432,00 грн у тому числі: будівельні роботи – 5 460 416,00 грн; устаткування, меблі, інвентар – 0 грн; інші витрати – 1 380 016,00 грн. Із загальної кошторисної вартості вартість ІІ черги будівництва - 4 649 132,00 грн у тому числі: будівельні роботи – 2 959 901,00 грн; устаткування, меблі, інвентар – 797 420,00 грн; інші витрати – 891 811,00 грн. Відповідно до експертного звіту за № 01-0134-21/КД від 16.06.2021 р. Кошторисна документація затверджена Рішенням виконавчого комітету Боярської міської ради за № 1/2 від 16.06.2021 р. Після проведення публічної закупівлі робіт загальна вартість склала 10 851 594,85 грн. У зв’язку з відсутністю власного веб-сайту підприємства, на виконання п4-1 Постанови Кабінету міністрів України №710 від 11.10.2016р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» вищезазначена інформація оприлюднена за посиланням https://mistoboyarka.gov.ua/miska_rada/normatyvni_akty/rishennia_1_2_pro_zatverdzhennia_koshtorysnoi__dokumentatsii__kapitalnyi_remont_prymishchen_pershoho_ta_druhoho_poverkhiv__budivli_za_adresoiu__m__boiarka__vul___hrushevskoho_m___39a.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-17 15:03:39
Запит про надання пояснень
1. Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул. Грушевського М., 39А (І-ша черга –Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул. Грушевського М., 39А.; ІІ-га черга - Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул. Грушевського М, 39А.)»
2. Просимо надати додаткову угоду № 1, № 2 та № 3 до договору від 12.08.2021 № 19/3-29
3. Надати документальне підтвердження продовження строку дії договору від 12.08.2021 № 19/3-29 про закупівлю та строку виконання зобов’язань.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-22 11:45:47
Про надання пояснень
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацював Наказ про початок моніторингу від 05.11.2021 № 640 щодо закупівлі за номером у Прозоро Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-07-005845-c, та на виконання запиту про надання пояснення від 17 листопада 2021р.,в межах своєї компетенції повідомляє наступне: на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського М., 39А(І-ша черга – Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського М., 39А.; ІІ-га черга - Капітальний ремонт приміщень першого та другого поверху будівлі за адресою: м. Боярка, вул.Грушевського М., 39А.) (код 45453000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-005845-c) для підтвердження визначення очікуваної вартості надає експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта та додаткові угоди № 1, № 2, № 3 до договору від 12.08.2021 № 19/3-29( згідно ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» підстав для публікації цих додаткових угод в системі відсутні), також надає додаткову угоду №4 договору від 12.08.2021 № 19/3-29 для підтвердження продовження строку виконання зобов’язань.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником
2021-12-07 15:24:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2021-12-08 11:04:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РЕМКОНТ |
10 851 594,85
UAH з ПДВ
|
10 851 594,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СКАЙГРУП» |
11 069 272,80
UAH з ПДВ
|
11 069 272,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕМКОНТ #31779471 |
Переможець |
10 851 594,85
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 16:50
|
дод угода 4 від 28.10.21.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 16:35
|
Договір Капремонт І-ІІ пов Грушевського_compressed.pdf | укладений |
12 серпня 2021 16:33
|
Додатки Капремонт І-ІІ пов Грушевського_compressed.pdf | укладений |
12 серпня 2021 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю/ |
Номер договору про закупівлю: | 19/3-29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |