Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Муфти муфти-фланці (фланцеві адаптери) універсальні для любих типів труб, крім ПЕ
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-07-07-005784-c c40031db7abe49c484c5d489e215c9df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Горяінов

+380372547559 cernivcivodokanal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівціводоканал
Код ЄДРПОУ: 03361780
Вебсайт: https://vodokanal.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа: Василь Горяінов
+380372547559
cernivcivodokanal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2021 12:56
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Муфта-фланець універсальний DN1000/(1016-1052) PN10/16(1шт.) з фланцем сталевим пласким DN1000 PN10 згідно ГОСТ 12820-80(1шт.), з прокладкою гумовою з металічним кордом DN 1000 PN10 (1шт.) та болтом М30х140 (28шт.) з гайкою(28шт.) та шайбами(56шт.) класу міцності 8.8 без покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2021 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 13:59
проект договору.docx
07 липня 2021 13:59
Технічні вимоги.docx
07 липня 2021 13:58
Муфта, муфта-флянець.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-07-005784-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3191100504
Дата подання: 22 липня 2021 14:24
СКАРГА
20.07.21р. було опуліковано рішення №83 в якому ФОП Петля діскваліфукували за не надання настіпних документів: 1. Копію сертифіката ISO 9001 з перекладом українською мовою, засвідченого печаткою представництва або виробника.
2. Креслення муфта-фланця (фланцевого адаптеру)
3. Термін поставки -3 календарних дні.
4. Виробник обладнання повинен мати відповідний документ, виданий в Україні, що підтверджує можливість використання продукції в системах питного водопостачання (гігієнічний висновок).
5. Гарантія на обладнання повинна складати не менше 2 років.
6. Наявність офіційного представництва заводу виробника на території України.
7. Паспорт на товар, інструкцію з експлуатації.
8. Копія листа заводу виробника обладнання (якщо постачальник не є виробником) на фірмовому бланку яким підтверджується наявність офіційного сервісного центру на території України (вказати фактичний адрес розташування).
9. Копія документу заводу виробника обладнання на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи, щодо підтвердження офіційної гарантії на товар.
Звертю Вашу увагу на те що у тендерному завдані п.2.13. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Визначена у додатку 2.

ДОДАТОК 2
Перелік інформації та документів, які необхідно подати учасникам для участі в спрощеній закупівлі:

1. Довідка з повним найменуванням Учасника із зазначенням ідентифікаційного коду ЄДР, місцезнаходження (юридична адреса, фактична адреса) , банківських рекізитів, актуальною електронною поштою, номером телефону і П.І.Б. відповідальної особи щодо участі в даній закупівлі.
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів та укладання (підписання) договору про закупівлю.
Виписка з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів.
Довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (ст. 1-2, ст.3-6 за наявності записів); або паспорту у формі ID-картки посадової особи або представника Учасника.
3. Цінова пропозиція за підписом Учасника (уповноваженого представника), згідно Додатку №3.
4. Довідка у довільній формі про те, що Учасник погоджується на умови Договору (Додаток №4) та готовий його укласти, у разі визначення Переможцем.
5. Виписка ЄДР.
6.Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
7. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо предмету (-тів) закупівлі із наданням завірених копій таких договорів (не менше одного). З підтвердженням виконання такого договору (накладна, акт, тощо.)
Документи, які подає учасник у своїй пропозиції, повинні бути пронумеровані відповідно до даного списку.

У додатку-2 чітко прописані усі документи, довідки які учасник повенен надати.
Замовник не вимагав ні яких документів які описані у додатку №1.
Таким чином Ваші дії в Дісваліфікуванні ФОП Петля являются не правомірними.
Вимогаємо змінити рішення про діскваліфікацію ФОП Петля.
В іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2021 10:56
Згідно пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Пропозиція учасника ФОП ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, не містила підтвердження якості товару, та не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція була відхилена згідно частини першої пункту 13 статті 14 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2021 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА 490 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС" 463 322,04
UAH з ПДВ
459 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2021 11:05
Електронний підпис
17 липня 2021 09:20
5.Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2021 09:20
3.ф цінова пропозиція.pdf
17 липня 2021 09:20
фото 2.jpg
17 липня 2021 09:20
фото 1.jpg
17 липня 2021 09:20
висновок СЕЕ HEBEI.pdf
17 липня 2021 09:20
СЕС Уркаст.pdf
17 липня 2021 09:20
Urcast SIGNED ISO CERTIFICATE ISO 9001.pdf
17 липня 2021 09:20
копiя_Свiдоцтво_ПДВ.pdf
17 липня 2021 09:20
2.2_Копiя_Статуту.pdf
17 липня 2021 09:20
Паспорт Листопад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА

ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА
#3191100504
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 16:22
ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС"
#32956181
Переможець 459 999,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 16:23

Документи

20 липня 2021 16:22
Електронний підпис
20 липня 2021 16:22
Протокол розгляду.PDF

Документи

20 липня 2021 16:23
Електронний підпис
20 липня 2021 16:23
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2021 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС"
#32956181
459 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2021 16:23
Електронний підпис
20 липня 2021 16:23
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 14:33
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 14:12
Договір №383 ВІК ГРУПСЕРВІС.PDF укладений
26 липня 2021 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 459 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 666,50 UAH)