Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Муфти муфти-фланці (фланцеві адаптери) універсальні для любих типів труб, крім ПЕ
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-07-07-005784-c ● c40031db7abe49c484c5d489e215c9df
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівціводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03361780 |
Вебсайт: | https://vodokanal.cv.ua |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5 |
Контактна особа: |
Василь Горяінов +380372547559 cernivcivodokanal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Муфта-фланець універсальний DN1000/(1016-1052) PN10/16(1шт.) з фланцем сталевим пласким DN1000 PN10 згідно ГОСТ 12820-80(1шт.), з прокладкою гумовою з металічним кордом DN 1000 PN10 (1шт.) та болтом М30х140 (28шт.) з гайкою(28шт.) та шайбами(56шт.) класу міцності 8.8 без покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 13:59 |
проект договору.docx | |
07 липня 2021 13:59 |
Технічні вимоги.docx | |
07 липня 2021 13:58 |
Муфта, муфта-флянець.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-07-005784-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3191100504
Дата подання: 22 липня 2021 14:24
СКАРГА
20.07.21р. було опуліковано рішення №83 в якому ФОП Петля діскваліфукували за не надання настіпних документів: 1. Копію сертифіката ISO 9001 з перекладом українською мовою, засвідченого печаткою представництва або виробника.
2. Креслення муфта-фланця (фланцевого адаптеру)
3. Термін поставки -3 календарних дні.
4. Виробник обладнання повинен мати відповідний документ, виданий в Україні, що підтверджує можливість використання продукції в системах питного водопостачання (гігієнічний висновок).
5. Гарантія на обладнання повинна складати не менше 2 років.
6. Наявність офіційного представництва заводу виробника на території України.
7. Паспорт на товар, інструкцію з експлуатації.
8. Копія листа заводу виробника обладнання (якщо постачальник не є виробником) на фірмовому бланку яким підтверджується наявність офіційного сервісного центру на території України (вказати фактичний адрес розташування).
9. Копія документу заводу виробника обладнання на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи, щодо підтвердження офіційної гарантії на товар.
Звертю Вашу увагу на те що у тендерному завдані п.2.13. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Визначена у додатку 2.
ДОДАТОК 2
Перелік інформації та документів, які необхідно подати учасникам для участі в спрощеній закупівлі:
1. Довідка з повним найменуванням Учасника із зазначенням ідентифікаційного коду ЄДР, місцезнаходження (юридична адреса, фактична адреса) , банківських рекізитів, актуальною електронною поштою, номером телефону і П.І.Б. відповідальної особи щодо участі в даній закупівлі.
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів та укладання (підписання) договору про закупівлю.
Виписка з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів.
Довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (ст. 1-2, ст.3-6 за наявності записів); або паспорту у формі ID-картки посадової особи або представника Учасника.
3. Цінова пропозиція за підписом Учасника (уповноваженого представника), згідно Додатку №3.
4. Довідка у довільній формі про те, що Учасник погоджується на умови Договору (Додаток №4) та готовий його укласти, у разі визначення Переможцем.
5. Виписка ЄДР.
6.Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
7. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо предмету (-тів) закупівлі із наданням завірених копій таких договорів (не менше одного). З підтвердженням виконання такого договору (накладна, акт, тощо.)
Документи, які подає учасник у своїй пропозиції, повинні бути пронумеровані відповідно до даного списку.
У додатку-2 чітко прописані усі документи, довідки які учасник повенен надати.
Замовник не вимагав ні яких документів які описані у додатку №1.
Таким чином Ваші дії в Дісваліфікуванні ФОП Петля являются не правомірними.
Вимогаємо змінити рішення про діскваліфікацію ФОП Петля.
В іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
2. Креслення муфта-фланця (фланцевого адаптеру)
3. Термін поставки -3 календарних дні.
4. Виробник обладнання повинен мати відповідний документ, виданий в Україні, що підтверджує можливість використання продукції в системах питного водопостачання (гігієнічний висновок).
5. Гарантія на обладнання повинна складати не менше 2 років.
6. Наявність офіційного представництва заводу виробника на території України.
7. Паспорт на товар, інструкцію з експлуатації.
8. Копія листа заводу виробника обладнання (якщо постачальник не є виробником) на фірмовому бланку яким підтверджується наявність офіційного сервісного центру на території України (вказати фактичний адрес розташування).
9. Копія документу заводу виробника обладнання на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи, щодо підтвердження офіційної гарантії на товар.
Звертю Вашу увагу на те що у тендерному завдані п.2.13. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Визначена у додатку 2.
ДОДАТОК 2
Перелік інформації та документів, які необхідно подати учасникам для участі в спрощеній закупівлі:
1. Довідка з повним найменуванням Учасника із зазначенням ідентифікаційного коду ЄДР, місцезнаходження (юридична адреса, фактична адреса) , банківських рекізитів, актуальною електронною поштою, номером телефону і П.І.Б. відповідальної особи щодо участі в даній закупівлі.
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів та укладання (підписання) договору про закупівлю.
Виписка з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів.
Довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (ст. 1-2, ст.3-6 за наявності записів); або паспорту у формі ID-картки посадової особи або представника Учасника.
3. Цінова пропозиція за підписом Учасника (уповноваженого представника), згідно Додатку №3.
4. Довідка у довільній формі про те, що Учасник погоджується на умови Договору (Додаток №4) та готовий його укласти, у разі визначення Переможцем.
5. Виписка ЄДР.
6.Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
7. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо предмету (-тів) закупівлі із наданням завірених копій таких договорів (не менше одного). З підтвердженням виконання такого договору (накладна, акт, тощо.)
Документи, які подає учасник у своїй пропозиції, повинні бути пронумеровані відповідно до даного списку.
У додатку-2 чітко прописані усі документи, довідки які учасник повенен надати.
Замовник не вимагав ні яких документів які описані у додатку №1.
Таким чином Ваші дії в Дісваліфікуванні ФОП Петля являются не правомірними.
Вимогаємо змінити рішення про діскваліфікацію ФОП Петля.
В іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2021 10:56
Згідно пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Пропозиція учасника ФОП ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, не містила підтвердження якості товару, та не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція була відхилена згідно частини першої пункту 13 статті 14 Закону.
Пропозиція учасника ФОП ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, не містила підтвердження якості товару, та не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція була відхилена згідно частини першої пункту 13 статті 14 Закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА #3191100504 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 16:22
|
ПП "ВІК ГРУПСЕРВІС" #32956181 |
Переможець |
459 999,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 14:12
|
Договір №383 ВІК ГРУПСЕРВІС.PDF | укладений |
26 липня 2021 14:11
|