Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current minor repairs of public roads of local significance of Odessa district
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 72 606 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 726 060,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 700 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних д |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 700000 UAH |
Publication date: | 07 липня 2021 18:21 |
Enquiries until: | 30 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 72 606 055 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 726 061 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 18:18 |
ТД_ПДР Одеський р-н.docx | |
07 липня 2021 18:18 |
проект договору ПДР (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000043 ● 9440598338d64967be98ca94be5f60ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2021 Одеса № 445
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.08.2021 № 445
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
19 UA-2021-07-07-004680-b 07.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-06 14:44:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-11 14:45:23
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 06.08.2021
Закон України «Про автомобільні дороги» визначає правові, економічні, організаційні та соціальні засади забезпечення функціонування автомобільних доріг, їх будівництва, реконструкції, ремонту та утримання в інтересах держави і користувачів автомобільних доріг.
Поточний дрібний ремонт- це підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли у процесі експлуатації.
Експлуатаційне утримання- це комплекс робіт з технічного нагляду та утримання автомобільних доріг, дорожніх споруд та смуги відведення, а також роботи з термінового усунення ситуацій (аварійні роботи), які загрожують безпечному руху транспортних засобів і виникли не прогнозовано у процесі експлуатації доріг.
До тендерної документації замовник надає технічне завдання (на підставі акту обстеження та складанням акту дефектів) з переліком робіт, які визначаються відповідними нормативними документами, а саме: для поточного дрібного ремонту це ГБН Г.1-218-182:2011; для експлуатаційного утримання автомобільних доріг- СОУ 42.1-37641918-105:2013
Види робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування мають різний склад робіт, вартість прямих витрат на роботи визначається на підставі елементних кошторисних нормам для поточного дрібного ремонту СОУ 42.1-37641918-35 та СОУ 42.1-37641918-34, для експлуатаційного утримання СОУ 42.1-37641918-0741 та відповідно- СОУ 42.1-37641918-082
Згідно п1. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» «ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури». Враховуючи вище наведене, ДБН А.2.2-3:2014 не розповсюджуються на поточний ремонт.
Також згідно листа Мінрегіонрозвитку від 11.03.2014 р. № 7/15-2747 де наголошено, що виходячи з положень законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не належить до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://morhoz.odessa.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява від 28.08.21 №420_15573_21 |
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/420/15606/21 |
Дата відкриття провадження: | 02 вересня 2021 |
Документи:
08 вересня 2021 16:33
|
Електронний підпис |
28 серпня 2021 14:51
|
Позовна заява від 28.08.21 №420_15573_21.pdf |
08 вересня 2021 16:33
|
Електронний підпис |
28 серпня 2021 14:52
|
Електронний підпис |
28 серпня 2021 14:51
|
Позовна заява від 28.08.21 №420_15573_21.pdf |
- UA-M-2022-12-09-000027 ● 5a1042b21b0c4aa981ab1068cad5c108
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 12:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-07-07-004680-b 07.07.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-16 08:51:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-004680-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 08.02.2022 № 4 до договору від 04.10.2021 № 5-ПДР/21.
3. Надати копій додаткових угод № 1 – 3, яким внесено зміни до договору від 04.10.2021 № 5-ПДР/21.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 13:11:23
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-004680-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-07-004680-b вирішено надати наступну відповідь:
Розглянувши ваш запит, повідомляємо наступне:
1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району - здійснено відповідно до СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи та СОУ 42.1-37641918-034:2018 Дорожні машини та механізми. Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів.
Згідно п.1 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» «ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури». Враховуючи вище наведене, ДБН А.2.2-3:2014 не розповсюджуються на поточний ремонт, тому технічні та якісні характеристики визначені дефектним актом відповідно ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт.
2. Об'єктивні обставини для укладання додаткової угоди від 08.02.2022 № 4 становить відсутність повного фінансування в 2022 році по даному договору, через що було застосовано абз. 3., пункт 10.6., X. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору». Так як послуги по договору будуть виконуватися в 2023 році. (скан розподілу коштів на поточний дрібний ремонт 2022 р. додається)
3. Скан копії додаткових угод №1; №3 додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-07-004680-b вирішено надати наступну відповідь: Замовник вивчить суть порушення та прийме міри для не повторення у подальшому.
2023-01-04 12:16:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | протокол про адміністративне правопорушення від 08.02.2023 № 31/10/2023пр |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 лютого 2023 14:15
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2021 09:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
68 980 000,00
UAH з ПДВ
|
68 253 939,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
70 500 000,00
UAH з ПДВ
|
68 979 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
68 253 939,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2021 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 10:54
|
Угода про розірвання 5_ПДР_21 від 23.06.23 .pdf | укладений |
27 червня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 13:08
|
ДУ 8 до 5-ПДР_21 від 21.02.23.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 09:23
|
ДУ 4 5-ПДР_21 від 08.02.22.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 14:03
|
5-ПДР_21 04.10.2021 Одеський ТОВ РДС.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 8 644 720,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 8 644 720,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до абз. 3., пункту 10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2023 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 5-ПДР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2023 рік встановити у розмірі – 10 247 345,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 10 247 345,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до абз. 3., пункту 10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2024 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 5-ПДР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 жовтня 2021 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
38 569 849,92
UAH (в тому числі ПДВ 6 428 308,32 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 5-ПДР/21 від 04.10.2021р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно п.п. 6.2.1., п. 6.2., розділу VI. Права та обов’язки сторін та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Фінансування з бюджету Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області на 2023 рік (Рішення Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області від 31 січня 2023 року № 1263 - VІIІ «Про внесення змін і доповнень до рішення Доброславської селищної ради від 15 грудня 2022 року № 1220-VIIІ «Про селищний бюджет Доброславської селищної ради на 2023 рік») зменшити на 828 885,00 грн та встановити у розмірі – 7 268 755,00 грн. 3. Надання послуг та оплата за договором становлять – 38 569 849,92 грн. 4.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 5. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |