Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05397574 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Паньо Ігор Ярославович 380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 4 861 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 15:07 |
Додаток 2 (ст. 16,17...).doc | |
07 липня 2021 15:02 |
Протокол затвердження.pdf | |
07 липня 2021 15:02 |
Додаток 1.doc | |
07 липня 2021 15:00 |
Додаток 3 гідротехнічні спор.xlsx | |
07 липня 2021 15:00 |
ДОДАТОК 4 (Проєкт договору).doc | |
07 липня 2021 14:57 |
Тендерна документація.doc |
07 липня 2021 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2021 15:07 |
Додаток 2 (ст. 16,17...).doc
|
|||
07 липня 2021 15:02 |
Протокол затвердження.pdf
|
|||
07 липня 2021 15:02 |
Додаток 1.doc
|
|||
07 липня 2021 15:00 |
Додаток 3 гідротехнічні спор.xlsx
|
|||
07 липня 2021 15:00 |
ДОДАТОК 4 (Проєкт договору).doc
|
|||
07 липня 2021 14:57 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-20-000002 ● e2f889639124483598ce12a2229eefab
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2022 № 7-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.05.2022 № 7-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-07-07-003398-b від 07.07.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-23 11:37:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд для живлення міського озера та благоустрій прилеглої території в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-003398-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22 лютого 2022 року № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-23 15:46:14
Пояснення на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 15:58:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд для живлення міського озера та благоустрій прилеглої території в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-003398-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22 лютого 2022 року № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до умов тендерної документації та договору №21-21 від11.08.2021 (Додаткова угода 1 від 30.09.2021) термін виконання робі по 31.12.2021 включно. Чи вносилися зміни до договору №21-21 від 11.08.2021 щодо терміну виконання робіт (дії договору) та на яку суму виконанні роботи?
Якщо вносилися відповідні зміни прошу надати підтверджуючі документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-26 11:04:21
Пояснення на запит
П.17.1 договору 21-21 від 11.08.2021 року передбачено: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками обох Сторін та діє до моменту його повного виконання».
У 2022 році додаткова угода не укладалася у зв'язку із відсутністю для Замовника бюджетних призначень на оплату за виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд для живлення міського озера та благоустрій прилеглої території в м. Івано-Франківську» (UA-2021-07-07-003398-b)
Роботи по об'єкту виконані на суму – 2 292 544,80 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРТГРУП" |
4 710 224,40
UAH з ПДВ
|
4 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТБУДСЕРВІС - ІФ" |
4 786 831,20
UAH з ПДВ
|
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРТГРУП" #41766448 |
Переможець |
4 650 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 09:28
|
ДУ 1 21-21.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 10:38
|
21-21.pdf | укладений |
11 серпня 2021 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт по даній додатковій угоді - 2 244 312,00 грн. в т. ч. ПДВ 20% - 374 052,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 21-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |