Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мосту через річку Бобриця на км 80+516 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
87 291 416,00 UAH
UA-2021-07-07-003361-b ● ef58318750df436492b6cf3ef22c6600
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 23:00 |
Очікувана вартість: | 87 291 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 436 457,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 436457.08 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через річку Бобриця на км 80+516 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 14:58 |
Перелік змін БОБРИЦЯ.docx | |
04 серпня 2021 14:58 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД кап міст через р. Бобриця на Р-19 км 80+516.docx | |
07 липня 2021 14:50 |
Додаток №5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Кап мост через р. Бобриця Р-19 80+516.doc | |
07 липня 2021 14:50 |
Підсумкова відомість ресурсів Бобриця_r_8_СД_ИВР.rtf |
04 серпня 2021 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2021 14:58 |
Перелік змін БОБРИЦЯ.docx
|
|||
04 серпня 2021 14:58 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД кап міст через р. Бобриця на Р-19 км 80+516.docx
|
|||
07 липня 2021 14:50 |
Додаток №5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Кап мост через р. Бобриця Р-19 80+516.doc
|
|||
07 липня 2021 14:50 |
Підсумкова відомість ресурсів Бобриця_r_8_СД_ИВР.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документальне підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й)
Дата подання: 12 липня 2021 15:59
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:49
Шановний Замовнику!
Відповідно до вимог, викладених у п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен мати власну або залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й, разом з іншим, учасник повинен надати документ, що підтверджує право власності або право користування на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг.
Просимо роз’яснити : чи буде відповідати вказаним вимогам учасник, який:
а) має власну або залучить дорожню(ні) лабораторію(ї), яка розташована не в стаціонарному нерухомому приміщенні (будівлі), а є мобільною і фізично розміщена у тимчасовій споруді (контейнер, вагончик, кунг), що на період виконання робіт транспортується безпосередньо на будівельний майданчик та фактично складається з комплексу приладів, придбаних у різний час та у різних виробників/постачальників;
або
б) залучить дорожню(ні) лабораторію(ї) на підставі договору оренди/суборенди або договору надання послуг, орендодавець чи виконавець за яким не є власником такої лабораторії.
Якщо так, то просимо уточнити - які саме документи має надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції у варіантах «а» та «б».
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення надаємо уточнення до вимог, викладених у п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме щодо документів, які мають надати Учасники закупівлі:
- Щодо варіанту «а»: картка(ки) обліку основних засобів власника (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України;
- Щодо варіанту «б»: документ, що підтверджує право користування на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг та гарантійний лист власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
- Щодо варіанту «а»: картка(ки) обліку основних засобів власника (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України;
- Щодо варіанту «б»: документ, що підтверджує право користування на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг та гарантійний лист власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 12 липня 2021 16:07
Дата відповіді: 13 липня 2021 16:50
Чи може Учасник підтвердити обсяг "Заглиблення суцiльних залiзобетонних паль довжиною понад 10 м" в кількості 74 шт. або 92 м3 досвідом по влаштуванню буро-набивних паль?
Відповідь: Ні. Дані види робіт відрізняються по технології виконання, тому не можуть бути замінені.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-07-003361-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО ", Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 16 липня 2021 17:23
Дата подання: 16 липня 2021 17:23
Скарга на умови тендерної документації
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 14:18
рішення від 20.07.2021 № 16545.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 14:17
інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2021 № 17159.pdf
Дата публікації: 28 липня 2021 16:32
рішення від 27.07.2021 №17159.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.07.2021 року № 17159-р/пк-пз необхідно внести зміни до тендерної документації на закупівлю вищезазначених робіт, а саме:
абз. 9 п.п. 1 п. 3 Додатку № 1 тендерної документації викласти у такій редакції:
Перелік основних видів робіт:
1. Заглиблення суцiльних залiзобетонних паль довжиною понад 10 м або загиблення боронабивних паль (м3) – 92;
2. Улаштування з монолiтного залiзобетону ростверків, насадки шафових стінок та відкрилків (м3) – 139,2;
3. Спорудження монолiтних бетонних опор та ригелів(м3) - 60,6;
4. Установлення опорних частин ГОЧ (шт)– 42;
5. Установлення стрiловими кранами на опори автодорожних мостiв залiзобетонних балкових прогонових конструкцiй (шт) - 21;
6. Улаштування монолітної плити та тротуарів (м3) –180;
7. Укладання перехiдних збiрно-монолiтних плит (м3) -36;
8. Захист бетонних поверхонь елементів транспортних споруд від корозії антикорозійними матеріалами (м2) – 1904.
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2021 11:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
84 000 000,00
UAH з ПДВ
|
84 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 серпня 2021 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій