Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Придбання пластикових контейнерів для збору твердих побутових відходів, об’ємом 1,1 м3)
Очікувана вартість
867 000,00 UAH
UA-2021-07-07-003092-a ● be3bba77c0324f6d98315c8777ad27c3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 13:40 |
Очікувана вартість: | 867 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у тендерній документації. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – відповідно до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Код ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Придбання пластикових контейнерів для збору твердих побутових відходів, об’ємом 1,1 м3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Чайковського 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 20:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 20:01 |
ТД зміни - 2.doc | |
04 серпня 2021 20:01 |
Зміни 2.docx | |
04 серпня 2021 20:01 |
Додаток 1 зміни 2.docx | |
19 липня 2021 19:47 |
ТД зміни - 1.doc | |
19 липня 2021 19:47 |
Зміни 1.docx | |
19 липня 2021 19:47 |
Додаток 1 зміни.docx | |
07 липня 2021 17:43 |
ТД.doc | |
07 липня 2021 17:43 |
Додаток 1.docx |
04 серпня 2021 20:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 серпня 2021 20:01 |
ТД зміни - 2.doc
|
|||||||||
04 серпня 2021 20:01 |
Зміни 2.docx
|
|||||||||
04 серпня 2021 20:01 |
Додаток 1 зміни 2.docx
|
|||||||||
19 липня 2021 19:47 |
ТД зміни - 1.doc
|
|||||||||
19 липня 2021 19:47 |
Зміни 1.docx
|
|||||||||
19 липня 2021 19:47 |
Додаток 1 зміни.docx
|
|||||||||
07 липня 2021 17:43 |
ТД.doc
|
|||||||||
07 липня 2021 17:43 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
висота предмета закупівлі
Дата подання: 08 липня 2021 19:36
Дата відповіді: 09 липня 2021 17:06
Просимо обгрунтувати вимогу щодо обмеження висоти 1335 мм, або видалити дискрімінаційну вимогу
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).Таким чином, встановлення конкретних технічних і функціональних характеристик товару є обов’язком замовника при формуванні тендерної документації та здійсненні закупівлі. Вимоги до висоти предмета закупівлі цілком відповідають стандарту EN 840-2, який передбачає, що висота не може бути більшою 1470 мм. Вимога Замовника, що висота має бути не більше 1335 мм, не перевищує максимальне значення стандарту. Встановлена вимоги до висоти обґрунтовуються можливостями спецтехніки, яка буде використовуватися для обслуговування контейнерів. Також хочем наголосити, що дана вимога не є дискримінаційною, так як є більше двох виробників, які можуть запропонувати такі контейнери.
щодо ручок
Дата подання: 08 липня 2021 19:37
Дата відповіді: 09 липня 2021 17:06
просимо обгрунтувати вимогу щодо монолітних ручок або видалити дикримінаційну вимогу
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином, встановлення конкретних технічних і функціональних характеристик товару є обов’язком замовника при формуванні тендерної документації та здійсненні закупівлі.
Вимога щодо оснащення корпусу контейнера монолітними ручками з двох сторін контейнера пояснюється перевагами монолітних ручок над знімними. Монолітні ручки виготовляються разом з корпусом контейнеру як єдине ціле. Монолітні ручки є міцнішими, витривалішими до ударів, краще витримують навантаження. Мають місце випадки крадіжок знімних ручок та від ударів губляться, у зв’язку з чим заміна таких ручок (якщо це буде можливо) має відбуватись за рахунок замовника, що призводить до збільшення витрат замовника. Монолітні ручки не крадуть на відміну від знімних. При крадіжці знімних ручок пошкоджується місце кріплення і неможливо встановити нову ручку.
Щодо вимоги про виключення дискримінаційної умови тендерної документації, викладеної фактично в формі запитання, повідомляємо, що така вимога не підлягає задоволенню як безпідставна, що висока якість та міцність товару не є дискримінацією учасника, така вимога встановлена з метою задоволення потреб замовника, а зниження вимоги щодо якості ручок призведе до погіршення предмету закупівлі відносно потреби замовника та не відповідатиме його інтересам. Також хочем наголосити, що майже всі виробники вже використовують монолітні ручки.
Таким чином, встановлення конкретних технічних і функціональних характеристик товару є обов’язком замовника при формуванні тендерної документації та здійсненні закупівлі.
Вимога щодо оснащення корпусу контейнера монолітними ручками з двох сторін контейнера пояснюється перевагами монолітних ручок над знімними. Монолітні ручки виготовляються разом з корпусом контейнеру як єдине ціле. Монолітні ручки є міцнішими, витривалішими до ударів, краще витримують навантаження. Мають місце випадки крадіжок знімних ручок та від ударів губляться, у зв’язку з чим заміна таких ручок (якщо це буде можливо) має відбуватись за рахунок замовника, що призводить до збільшення витрат замовника. Монолітні ручки не крадуть на відміну від знімних. При крадіжці знімних ручок пошкоджується місце кріплення і неможливо встановити нову ручку.
Щодо вимоги про виключення дискримінаційної умови тендерної документації, викладеної фактично в формі запитання, повідомляємо, що така вимога не підлягає задоволенню як безпідставна, що висока якість та міцність товару не є дискримінацією учасника, така вимога встановлена з метою задоволення потреб замовника, а зниження вимоги щодо якості ручок призведе до погіршення предмету закупівлі відносно потреби замовника та не відповідатиме його інтересам. Також хочем наголосити, що майже всі виробники вже використовують монолітні ручки.
протоколи випроувань
Дата подання: 08 липня 2021 19:40
Дата відповіді: 09 липня 2021 17:07
просимо обгрунтувати вимогу щодо надання протоколу випробувань корпусу контейнера та кришки контейнера або видалити дискримінаційну вимогу.
Наявність сертифікату якості RAL GZ вже доказ того , що всі необхідні випробування зроблені. Вимога нікчемна.
Відповідь: Не вважаєм дану вимогу нікчемною чи дискримінаційною, так як сертифікат видається на підставі протоколу випробувань. Протокол випробувань є невід’ємною частиною сертифікату. Всі учасники які мають справжній сертифікат, який підтверджує відповідність RAL GZ 951/1, також повинні мати і протокол випробувань. Також нагадуємо, що відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).Таким чином, встановлення конкретних технічних і функціональних характеристик товару є обов’язком замовника при формуванні тендерної документації та здійсненні закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-07-003092-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 18 липня 2021 19:45
Дата подання: 18 липня 2021 19:45
Щодо усунення Замовником (ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-07-07-003092-a
Враховуючи викладене просимо:
1. Зобов’язати Замовника виключити з технічного опису предмету закупівлі «Кришка плоска обладнана ручками, для зручності відкривання з трьох сторін. Для запобіганню потраплянню води, обладнана водостічними скосами, як виступають за край корпусу (скоси запобігають затримці опадів на верхній частині корпусу і тим самим запобігають примерзанню кришки)» фразу:
- «які виступають за край корпусу»
2. Зобов’язати Замовника усунути розбіжності в тендерній документації шляхом виключення з Додатку 1 фразу:
- «Поставку товару необхідно здійснювати партіями на вимогу Замовника».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 21:51
Рішення від 21.07.2021 № 16647.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 21:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 № 17431.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 15:03
Рішення від 29.07.2021 № 17431.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 04 серпня 2021 20:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
629 280,00
UAH з ПДВ
|
629 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Імпорт Склад Сервіс |
866 400,00
UAH з ПДВ
|
866 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Відхилено |
629 280,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 19:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Імпорт Склад Сервіс #38498055 |
Переможець |
866 400,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 19:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 16:27
|
Договір № 257.pdf | укладений |
08 вересня 2021 16:27
|