Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення пожежної сигналізації будівлі квартирного типу (гуртожитку), літера «А» «Відокремленого структурного підрозділу «Олімпійський фаховий коледж імені Івана Піддубного Національного університету фізичного виховання і спорту України»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2021-07-07-002336-b ● b3477434b4af410cb291e9751ea3530b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43914945 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Матеюка Миколи, будинок 4 |
Контактна особа: |
Москаленко Олександр Вікторович +380445139864 koledjtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 08:30 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 15:10 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення пожежної сигналізації будівлі квартирного типу (гуртожитку), літера «А» «Відокремленого структурного підрозділу «Олімпійський фаховий коледж імені Івана Піддубного Національного університету фізичного виховання і спорту України»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Матеюка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 12:59 |
ТД сигналізація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-07-002336-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 12 липня 2021 23:30
Дискримінаційна вимога
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872)
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимагаємо, видалити обовязковий огляд обєкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872)
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимагаємо, видалити обовязковий огляд обєкту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2021 18:49
Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників: «Учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією та для визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на акті огляду, який надається в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються».
Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Також, Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час Замовника.
Вимога щодо ознайомлення встановлена так, щоб мінімізувати затрати часу учасників та забезпечити рівні умови для виконання даної вимоги всіма учасниками, а саме ознайомлення з об’ємами надання послуг потрібно виконати шляхом ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією, яка міститься за однією адресою. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути та ознайомитися з об’ємом робіт, оцінити свої можливості і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .
Окрім того, уважно ознайомившись з вашою вимогою, в якій ви наголошуєте на існуванні корупційних дій і зловживанні, дискримінаційності такої вимоги, а також зазначаючи про вплив Замовника на кількість учасників та повноту їх документів в складі пропозиції є необґрунтованою та безпідставною інформацією. На момент подання вами вимоги щодо здійснення огляду об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, жодних звернень від вас до Замовника щодо здійснення та проведення такого огляду не надходили. Тому, говорити про неможливість здійснення такого огляду, або про створення якихось перешкод Замовником у здійсненні такого огляду для виконання вимоги Тендерної документації – немає підстав.
Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Також, Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час Замовника.
Вимога щодо ознайомлення встановлена так, щоб мінімізувати затрати часу учасників та забезпечити рівні умови для виконання даної вимоги всіма учасниками, а саме ознайомлення з об’ємами надання послуг потрібно виконати шляхом ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією, яка міститься за однією адресою. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути та ознайомитися з об’ємом робіт, оцінити свої можливості і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .
Окрім того, уважно ознайомившись з вашою вимогою, в якій ви наголошуєте на існуванні корупційних дій і зловживанні, дискримінаційності такої вимоги, а також зазначаючи про вплив Замовника на кількість учасників та повноту їх документів в складі пропозиції є необґрунтованою та безпідставною інформацією. На момент подання вами вимоги щодо здійснення огляду об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, жодних звернень від вас до Замовника щодо здійснення та проведення такого огляду не надходили. Тому, говорити про неможливість здійснення такого огляду, або про створення якихось перешкод Замовником у здійсненні такого огляду для виконання вимоги Тендерної документації – немає підстав.
Номер вимоги: UA-2021-07-07-002336-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 12 липня 2021 23:33
специфікація
Вимагаємо надати робочий проект або специфікацію обладнання та матеріалів. Та перелік робіт. Не обмежуйте коло потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2021 18:51
Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України.
В Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників: «Учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією та для визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на акті огляду, який надається в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються».
Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та проектно-кошторисною документацією в період уточнення саме і встановлена для можливості учасникам детально, точно ознайомитися з об`ємом робіт, оцінити можливості , визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, що жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
В Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників: «Учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією та для визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на акті огляду, який надається в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються».
Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та проектно-кошторисною документацією в період уточнення саме і встановлена для можливості учасникам детально, точно ознайомитися з об`ємом робіт, оцінити можливості , визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, що жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
795 021,40
UAH з ПДВ
|
795 021,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
795 021,40
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 18:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:40
|
Звіт | укладений |
10 січня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 12:59
|
Підписаний контракт | укладений |
13 серпня 2021 12:56
|