Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-07-07-002269-c ● d8600532d0624e82aca57c8ef4a5ca36
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольський міський пологовий будинок» |
Код ЄДРПОУ: | 01990619 |
Місцезнаходження: | 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Пашковського, буд. 36 |
Контактна особа: |
Сніжанна Качановська +380985715309 roddom.2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 10:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 10:32 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Засіб дезінфекційний "Тералін протект(Terralin Protect)" 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Засіб дезінфекційний "БактеріоДез екстра" 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Засіб дезінфекційний "Терразім (Terrazim)" 1,5 кг з мірною ложкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Засіб дезінфекційний "Терразім (Terrazim)" 6 кг з мірною ложкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 штуки
Засіб дезінфекційний "Гігасепт Інстру АФ(Gigasept Instru AF)" 2л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 штуки
Засіб дезінфекційний" БактеріоДез нью" 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Засіб дезінфекційний "БактеріоДез нью "5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
195 кілограми
Засіб дезінфекційний "ДезТАБ "1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 11:58 |
оголошення деззасоби-1.doc | |
07 липня 2021 10:43 |
оголошення деззасоби.doc |
08 липня 2021 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2021 11:58 |
оголошення деззасоби-1.doc
|
|||
07 липня 2021 10:43 |
оголошення деззасоби.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-07-002269-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал", Код ЄДРПОУ:36257034
Дата подання: 07 липня 2021 17:14
Вимога про внесення змін в ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
Відповідно до Додатку №2 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі зазначено про «Аналоги або еквіваленти не пропонувати». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити не можете.
Інформуємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти/аналоги не пропонувати). Такий підхід грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
В кожній позиції вказаний склад засобів, який відповідає лише заявленим засобам, містить ті діючі речовини та в тій кількості які не відповідають жодному іншому засобу, які є Реєстрі дезінфекційних засобів за 2018-2021рр, отже еквіваленту (аналогу) будь якому заявленому засобу за складом не має, тож відповідно всі інші запропоновані засоби будуть відхилені. Але це не єдині дискримінаційні вимоги. Згідно вимог в кожній позиції детально розписаний спектр дії, із переліком майже всіх відомих збудників і це зроблено навмисно, адже не всі Інструкції містять таку детальну інформацію, але вони вказують на загальні відомі інфекції різного походження: бактеріцидні, вірулоцидні, фунгіцидні, спороцидні, тож мають тут саму антимікробну властивість.
Ще одна вимога, яка носить формальний характер, бо вказує на всі відомі матеріли, про які ви мабуть і самі не чули, наприклад: макролону, альгінату, гідро колоїду, акрілонітрілбутадієнстірол, поліметилметакрилат, поліоксіметилен, поліетилентерефталат, поліамід, полісульфон, але в інших інструкціях це все буде відноситись до пластмас. Тож навіщо писати те, чого самі не можете відслідкувати і знати?
Або така вимога: Робочі розчини самостійно розчинюються навіть ті забруднення, що важко видаляються, у т.ч. застарілі, прифіксовані (прикипілі) до поверхонь матеріалів (кров, слиз, сироватка, білкові, жирові та вуглеводні виділення та забруднення, хімічні речовини та реагенти, лікарські препарати, залишки рентгенконтрастних речовин та ін.) або які вже підсохли.
Ви ж розумієте, що це не професійна вимога та порушує Наказ МОЗ У від 11.08.2014 № 552 «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я»
1) дезінфекції підлягають усі медичні вироби одразу після їх використання (усі медичні вироби після використання вважаються інфікованими).
2) дезінфекція медичних виробів проводиться в операційному блоці, маніпуляційному/процедурному кабінеті, а також в інших лікувально-діагностичних приміщеннях з використанням дезінфекційних засобів, які запобігають фіксуванню білкових компонентів;
Тож про що Ви говорите, про які підсихання, у т.ч. застарілі, прифіксовані (прикипілі) до поверхонь матеріалів (кров, слиз, сироватка, білкові, жирові та вуглеводні виділення та забруднення, це не припустимо!!!!
Враховуючи те, що заклад є ПОЛОГОВИМ БУДИНКОМ, чи адекватна вимога: Можливість багаторазового використання розчинів для дезінфекції виробів медичного призначення та інструментів не меньш 21 діб???? Ви дійсно будете проводити дезінфекцію ВМП протягом 21 доби?
Вимога: Засіб протестований відповідно до методик DVV (Німецька Асоціація по боротьбі з вірусними захворюваннями) / Інструкцій RKI (Інститут Роберта Коха), а також у відповідності до стандартних методів DGHM/VAH
Питання: навіщо рекомендації від Інституту Роберта Коха ( Німеччина) якщо прописуєте таке призначення: п.12.Засіб може бути також використаний в підлогомийних, посудомийних, пральних машинах, ультразвуковому і циркуляційному мийному устаткуванні. п.14. Засіб застосовується для дезінфекції тканин будь-якого ступеню забруднення. Білизну різного ступеню забруднення (І-ІV ступенів) п. 19. Можливість проведення знезараження медичних відходів з текстильних матеріалів, інструментів.
Вимога про тестування та рекомендації відноситься лише до заявленого засобу, адже всі інші засоби, які мають подібний склад, застосовуються для дезінфекції, стерилізації ВМП в т.ч. ендоскопів і мають відповідне призначення та застосування, а тому не потребують рекомендацій.
Крім того, в позиції: Засіб дезінфекційний "Гігасепт Інстру АФ(Gigasept Instru AF)" 2л зазначено про: «Засіб рекомендовано виробником обладнання, яке знаходиться на гарантії», а це доводить той факт, що Замовник не діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», адже ця вимога нічим не підтверджується та й обмежує коло учасників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення для проведення спрощеної закупівлі, яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щоб не порушувати принципи публічних закупівель та Закон України «Про публічні закупівлі», а також видалити вимогу про: «Засіб рекомендовано виробником обладнання, яке знаходиться на гарантії».
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти/аналоги не пропонувати). Такий підхід грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
В кожній позиції вказаний склад засобів, який відповідає лише заявленим засобам, містить ті діючі речовини та в тій кількості які не відповідають жодному іншому засобу, які є Реєстрі дезінфекційних засобів за 2018-2021рр, отже еквіваленту (аналогу) будь якому заявленому засобу за складом не має, тож відповідно всі інші запропоновані засоби будуть відхилені. Але це не єдині дискримінаційні вимоги. Згідно вимог в кожній позиції детально розписаний спектр дії, із переліком майже всіх відомих збудників і це зроблено навмисно, адже не всі Інструкції містять таку детальну інформацію, але вони вказують на загальні відомі інфекції різного походження: бактеріцидні, вірулоцидні, фунгіцидні, спороцидні, тож мають тут саму антимікробну властивість.
Ще одна вимога, яка носить формальний характер, бо вказує на всі відомі матеріли, про які ви мабуть і самі не чули, наприклад: макролону, альгінату, гідро колоїду, акрілонітрілбутадієнстірол, поліметилметакрилат, поліоксіметилен, поліетилентерефталат, поліамід, полісульфон, але в інших інструкціях це все буде відноситись до пластмас. Тож навіщо писати те, чого самі не можете відслідкувати і знати?
Або така вимога: Робочі розчини самостійно розчинюються навіть ті забруднення, що важко видаляються, у т.ч. застарілі, прифіксовані (прикипілі) до поверхонь матеріалів (кров, слиз, сироватка, білкові, жирові та вуглеводні виділення та забруднення, хімічні речовини та реагенти, лікарські препарати, залишки рентгенконтрастних речовин та ін.) або які вже підсохли.
Ви ж розумієте, що це не професійна вимога та порушує Наказ МОЗ У від 11.08.2014 № 552 «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я»
1) дезінфекції підлягають усі медичні вироби одразу після їх використання (усі медичні вироби після використання вважаються інфікованими).
2) дезінфекція медичних виробів проводиться в операційному блоці, маніпуляційному/процедурному кабінеті, а також в інших лікувально-діагностичних приміщеннях з використанням дезінфекційних засобів, які запобігають фіксуванню білкових компонентів;
Тож про що Ви говорите, про які підсихання, у т.ч. застарілі, прифіксовані (прикипілі) до поверхонь матеріалів (кров, слиз, сироватка, білкові, жирові та вуглеводні виділення та забруднення, це не припустимо!!!!
Враховуючи те, що заклад є ПОЛОГОВИМ БУДИНКОМ, чи адекватна вимога: Можливість багаторазового використання розчинів для дезінфекції виробів медичного призначення та інструментів не меньш 21 діб???? Ви дійсно будете проводити дезінфекцію ВМП протягом 21 доби?
Вимога: Засіб протестований відповідно до методик DVV (Німецька Асоціація по боротьбі з вірусними захворюваннями) / Інструкцій RKI (Інститут Роберта Коха), а також у відповідності до стандартних методів DGHM/VAH
Питання: навіщо рекомендації від Інституту Роберта Коха ( Німеччина) якщо прописуєте таке призначення: п.12.Засіб може бути також використаний в підлогомийних, посудомийних, пральних машинах, ультразвуковому і циркуляційному мийному устаткуванні. п.14. Засіб застосовується для дезінфекції тканин будь-якого ступеню забруднення. Білизну різного ступеню забруднення (І-ІV ступенів) п. 19. Можливість проведення знезараження медичних відходів з текстильних матеріалів, інструментів.
Вимога про тестування та рекомендації відноситься лише до заявленого засобу, адже всі інші засоби, які мають подібний склад, застосовуються для дезінфекції, стерилізації ВМП в т.ч. ендоскопів і мають відповідне призначення та застосування, а тому не потребують рекомендацій.
Крім того, в позиції: Засіб дезінфекційний "Гігасепт Інстру АФ(Gigasept Instru AF)" 2л зазначено про: «Засіб рекомендовано виробником обладнання, яке знаходиться на гарантії», а це доводить той факт, що Замовник не діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», адже ця вимога нічим не підтверджується та й обмежує коло учасників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення для проведення спрощеної закупівлі, яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щоб не порушувати принципи публічних закупівель та Закон України «Про публічні закупівлі», а також видалити вимогу про: «Засіб рекомендовано виробником обладнання, яке знаходиться на гарантії».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2021 11:59
Згідно частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовника при проведенні спрощеної закупівлі вказувати про прийом аналогів та/або еквівалентів.
Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Замовник замовляє засоби, які необхідні для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашім підприємстві та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Дезінфекційні засоби, які плануються до закупівлі, розповсюджує велика кількість різних постачальників і є конкуренція серед них, а замовник має можливість придбати продукт за саму низьку ціну.
Оголошення містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, у відповідності до викладеного, Замовник не зобов’язаний вказувати інформацію щодо аналогів чи еквівалентів, та має право закуповувати предмет закупівлі за визначеними саме Замовником критеріями, характеристиками, а не тими, які вимагають від нього учасники /оператори ринку. Водночас, за даними моніторингу ринка дезінфікуючих засобів, оголошені до закупівлі дезінфікуючі засоби реалізуються в Україні необмеженим колом постачальників/продавців вказаної продукції. Отже, у розумінні Закону, Замовник не порушує жодного принципу проведення закупівель та Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Водночас пропонуємо усім зацікавленим учасникам прийняти участь у торгах із дотриманням принципу добросовісної конкуренції, та при цьому не чинити тиск на фахівців підприємства з метою нав’язування характеристик продукції, що вигідні конкретним операторам /продавцям.
Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Замовник замовляє засоби, які необхідні для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашім підприємстві та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Дезінфекційні засоби, які плануються до закупівлі, розповсюджує велика кількість різних постачальників і є конкуренція серед них, а замовник має можливість придбати продукт за саму низьку ціну.
Оголошення містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, у відповідності до викладеного, Замовник не зобов’язаний вказувати інформацію щодо аналогів чи еквівалентів, та має право закуповувати предмет закупівлі за визначеними саме Замовником критеріями, характеристиками, а не тими, які вимагають від нього учасники /оператори ринку. Водночас, за даними моніторингу ринка дезінфікуючих засобів, оголошені до закупівлі дезінфікуючі засоби реалізуються в Україні необмеженим колом постачальників/продавців вказаної продукції. Отже, у розумінні Закону, Замовник не порушує жодного принципу проведення закупівель та Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Водночас пропонуємо усім зацікавленим учасникам прийняти участь у торгах із дотриманням принципу добросовісної конкуренції, та при цьому не чинити тиск на фахівців підприємства з метою нав’язування характеристик продукції, що вигідні конкретним операторам /продавцям.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМОДЕЗ" #41932082 |
Переможець |
179 460,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 16:12
|
ДОГОВІР №172-2021Х.pdf | укладений |
27 липня 2021 16:11
|