Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
8 820,00 UAH
UA-2021-07-07-001650-a 5802828c99b6483c86b75b5f80e11b47
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Костянтинівна

+380964547290 Obuhivmcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 41012405
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вулиця Каштанова, 52
Контактна особа: Данилюк Наталія Костянтинівна
+380964547290
Obuhivmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


джерело фінансування місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачка
Ціна за одиницю: 126UAH з ПДВ
папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

07 липня 2021 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале приватне підприємство «Світоч»
#13709042
Переможець 8 820,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 13:55

Документи

07 липня 2021 13:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 13:09
додаткова угода 1 до договору 99.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 08:00
додаткова угода 1 до договору 99.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 07:57
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 14:00
договір укладений
07 липня 2021 13:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір 70 пачка 126,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів договору, а саме змінюється назва банку на АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО банку, розрахунковий рахунок банку в звязку із зміною джерела фінансування замість місцевого бюджету на власні надходження (кошти від НСЗУ), МФО банку,
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору по бюджету на 8820 грн., встановивши по місцевому бюджету 0грн00 коп. Збільшити суму договору по власних надходженнях на 8820 грн. та встановити в розмірі 8820 грн. Змінити реквізити банку
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір 70 пачка 126,00
UAH з ПДВ