Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26463884 |
Місцезнаходження: | 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Миру, буд. 13А |
Контактна особа: |
Валерія Орбан-Надь +380312711465 chop_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 09:23 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 21 965 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 828,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактичне виконання робіт. Оплата Замовником здійснюється протягом 7 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 10:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 10:36 |
ТД.docx | |
07 липня 2021 10:36 |
Додаток_1_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:36 |
Додаток_2_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:36 |
Додаток_3_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:36 |
Додаток_4_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:36 |
Додаток_5_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:35 |
Додаток_6_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:35 |
Додаток_7_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:35 |
Додаток_8_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:35 |
Додаток_9_до_ТД.docx | |
07 липня 2021 10:35 |
Додаток 10 Технічне завдання.doc | |
07 липня 2021 10:35 |
Додаток 11 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Частиною четвертою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Таким чином, якщо вважаєте що положення тендерної документації є такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, ви маєте право звернутись до органу оскарження.
89502 Україна Закарпатська область м. Чоп вул. Миру, буд. 13А
Уповноваженій особі Замовника – Орбан – Надь Валерія Тиборівна
Вимога
про порушення порядку процедури відкритих торгів та зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «БК ГЕФЕСТ»
Підстави подання вимоги.
Приватне підприємство «Укрпромбуд-Б» вважає, що рішення Замовника про визначення ТОВ «БК ГЕФЕСТ» Переможцем у даній процедурі закупівлі є незаконним, тендерна пропозиція Переможця є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «БК ГЕФЕСТ» повинна бути відхилена Замовником.
Обґрунтування наявності порушених прав та посилання на порушення процедури закупівлі, прийняте рішення Замовника, фактичні обставини, що можуть підтверджувати:
1. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником вимагалось надати в окремому файлі перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання).
Відповідно, Учасником була проігнорована дана вимога. Отже, порушено вимоги з підготовки тендерної документації.
2. Учасник в своїй тендерній документації не надав Локальний кошторис 2.1.5 (на сантехнічні роботи), чим порушив не тільки вимоги щодо технічних, якісних та кількістних характеристик, а й викорінив можливість для підтвердження розрахунків та відповідність їх вимогам Замовника. Відсутність кошторисного розрахунку.
Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) в п.3.6., Замовником вимагалось :
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. В складі договірної ціни учасник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
Пояснювальна записка
Зведений кошторисний розрахунок вартостi будiвництва
Пiдсумковi вартiснi параметри
Кошториснi розрахунки на окремi види витрат
Розрахунок кошторисного прибутку
Розрахунок коштiв на покриття адмiнiстративних витрат будiвельних органiзацiй Вiдомiсть ресурсiв
В цьому ж пункті Замовник сам зазаначає :
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Вміле ігнорування Замовником власних приписів та основ Закону України «Про публічні закупівлі» порушує не тільки основні принципи закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а й ставить під сумнів компетентність Замовника, щодо об’єктивного розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
3. Розділом 5 (Оцінка тендерної пропозиції), а саме п. 5.2 вимагається :
До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладенням договору, що учасник погоджує гарантійною довідкою.
Дана вимога не виконана Учасником. В складі тендерної пропозиції не подана довідка, що вимагалась Тендерною документацією.
4. Додатком 4 до Тендерної документації вимагалось :
підтвердити документально (шляхом надання сканованих оригіналів документів) наявність зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на строк до 31.12.2023 року або більше, або документ на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/або суб’єктів господарювання на строк до 31.12.2023 року або більше.
Учасником надано договір оренди обладнання № б/н від 05.05.21 р.. Проте, п.6.2 даного Договору говорить нам, що термін дії договору до 31.12.21 року. Завбачливо, Учасник передбачив можливість пролонгації даного Договору на строк один рік. Проте, вимоги тендерної документації не передбачали можливість пролонгації, а вимагали саме конкретний строк дії договору, з конкретною датою.
Аналізуючи вищеперелічені помилки та аналізуючи практику Антимонопольного комітету України приходимо до висновку, що дані помилки не можуть бути віднесені до формальних, а ти паче не можуть просто ігноруватись Замовником та приводити до визнання переможцем Учасника.
Дії Замовника щодо акцептування учасника з порушеннями вимог Тендерної Документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Ознайомитись з вищезазначеною інформацією.
2. Скасувати рішення, щодо акцептування тендерної пропозиції Переможця.
3. Перейти до розгляду наступного Учасника.
Також, повідомляємо Вам, що залишаємо за собою право звернення до компетентних органів для врегулювання даної ситуації та оцінки об’єктивності та правомірності прийнятих Вами рішень.
Враховуючи зазначене, вимога замовником відхилена.
89502 Україна Закарпатська область м. Чоп вул. Миру, буд. 13А
Уповноваженій особі Замовника – Орбан – Надь Валерія Тиборівна
Вимога
про порушення порядку процедури відкритих торгів та зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «БК ГЕФЕСТ»
Підстави подання вимоги.
Приватне підприємство «Укрпромбуд-Б» вважає, що рішення Замовника про визначення ТОВ «БК ГЕФЕСТ» Переможцем у даній процедурі закупівлі є незаконним, тендерна пропозиція Переможця є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «БК ГЕФЕСТ» повинна бути відхилена Замовником.
Обґрунтування наявності порушених прав та посилання на порушення процедури закупівлі, прийняте рішення Замовника, фактичні обставини, що можуть підтверджувати:
1. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником вимагалось надати в окремому файлі перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання).
Відповідно, Учасником була проігнорована дана вимога. Отже, порушено вимоги з підготовки тендерної документації.
2. Учасник в своїй тендерній документації не надав Локальний кошторис 2.1.5 (на сантехнічні роботи), чим порушив не тільки вимоги щодо технічних, якісних та кількістних характеристик, а й викорінив можливість для підтвердження розрахунків та відповідність їх вимогам Замовника. Відсутність кошторисного розрахунку.
Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) в п.3.6., Замовником вимагалось :
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. В складі договірної ціни учасник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:
Пояснювальна записка
Зведений кошторисний розрахунок вартостi будiвництва
Пiдсумковi вартiснi параметри
Кошториснi розрахунки на окремi види витрат
Розрахунок кошторисного прибутку
Розрахунок коштiв на покриття адмiнiстративних витрат будiвельних органiзацiй Вiдомiсть ресурсiв
В цьому ж пункті Замовник сам зазаначає :
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Вміле ігнорування Замовником власних приписів та основ Закону України «Про публічні закупівлі» порушує не тільки основні принципи закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а й ставить під сумнів компетентність Замовника, щодо об’єктивного розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
3. Розділом 5 (Оцінка тендерної пропозиції), а саме п. 5.2 вимагається :
До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладенням договору, що учасник погоджує гарантійною довідкою.
Дана вимога не виконана Учасником. В складі тендерної пропозиції не подана довідка, що вимагалась Тендерною документацією.
4. Додатком 4 до Тендерної документації вимагалось :
підтвердити документально (шляхом надання сканованих оригіналів документів) наявність зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на строк до 31.12.2023 року або більше, або документ на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/або суб’єктів господарювання на строк до 31.12.2023 року або більше.
Учасником надано договір оренди обладнання № б/н від 05.05.21 р.. Проте, п.6.2 даного Договору говорить нам, що термін дії договору до 31.12.21 року. Завбачливо, Учасник передбачив можливість пролонгації даного Договору на строк один рік. Проте, вимоги тендерної документації не передбачали можливість пролонгації, а вимагали саме конкретний строк дії договору, з конкретною датою.
Аналізуючи вищеперелічені помилки та аналізуючи практику Антимонопольного комітету України приходимо до висновку, що дані помилки не можуть бути віднесені до формальних, а ти паче не можуть просто ігноруватись Замовником та приводити до визнання переможцем Учасника.
Дії Замовника щодо акцептування учасника з порушеннями вимог Тендерної Документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Ознайомитись з вищезазначеною інформацією.
2. Скасувати рішення, щодо акцептування тендерної пропозиції Переможця.
3. Перейти до розгляду наступного Учасника.
Також, повідомляємо Вам, що залишаємо за собою право звернення до компетентних органів для врегулювання даної ситуації та оцінки об’єктивності та правомірності прийнятих Вами рішень. А також на арґументацію відмови розгляду правомірної вимоги Замовнику, що закріплено в законодавстві України. Наголошуємо, що замовник має діяти в межах, що дозволені йому Законом.
Вважаємо доцільним розсуду даної ситуації в АМКУ.
Враховуючи зазначене, вимога замовником відхилена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000026 ● 038363c9967e4f2993955f5c62b72608
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 №8-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2022 року №003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби У Вінницькій області
від 17.05.2022 №8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-07-07-001628-c 07.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-20 13:01:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м.Чоп, вул.Шкільна, 12 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-07-001628-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, в частині надання гарантійної довідки, що до ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладанням договору (пункт 5.2 розділу 5 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-25 17:03:32
Пояснення щодо об’єкту закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.»
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір витрат по об’єкту закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» (надалі за текстом – об’єкт закупівлі), визначено на підставі експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» від 14 червня 2021 року № 297/21-ЕЗ. (скан-копія експертного звіту додається).Відповідно до експертного звіту, рішенням другої сесії VIII скликання, перше засідання Чопської міської ради від 23.12.2020 року № 29 «Про бюджет Чопської МТГ» передбачено кошти з міського бюджету на 2021 рік для проведення капітального ремонту фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту закупівлі визначено з урахуванням частини 4 розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» від 14 червня 2021 року № 297/21-ЕЗ .
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартость об’єкта будівництва «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» становить 22 764,687 тис.грн. (в тому числі ПДВ) Очікувана вартість предмета закупівлі становить – 21965,700 тис.грн. (Двадцять один мільйон дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч сімсот грн.) (без врахування видатків замовника на здійснення технічного нагляду в сумі 251,002 тис.грн., коштів на проведення процедури закупівлі у сумі 33,467 тис. грн., вартості проектних робіт у сумі 132,60 тис. грн., вартості експертизи -11,50 тис.грн., коштів на здійснення авторського нагляду у сумі 27,00 тис.грн., 71 відсотка коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва (по проекту-412,536 тис. грн.) у сумі 293,56 тис.грн., виконаних робіт у сумі 49,858 тис. грн.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено у відповідності до об’єктного кошторису на Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування. та (скан-копія об’єктного кошторису додається).
Що стосується посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що у відповідності до частини 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, зазначена постанова носить рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування.
2. Яким чином учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, в частині надання гарантійної довідки, що до ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладанням договору (пункт 5.2 розділу 5 тендерної документації)?
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ», замовником, з метою максимальної економії бюджетних коштів, встановлення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині надання гарантійної довідки про те, що учасником не включено до ціни тендерної пропозиції витрати, пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладанням договору (пункт 5.2 розділу 5 тендерної документації), самостійно перевірено наданий учасником розрахунок договірної ціни та встановлено, що до ціни тендерної пропозиції не включено витрати, пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладанням договору, про що свідчить відсутність у завантажених файлах 41.1 ДЦ №1.PDF - 41.5 ДЦ №5.PDF із розрахунками договірної ціни в програмному комплексі АВК-5 (3.6.0.) укр., витрат, пов’язаних з підготовкою тендерної пропозиції та укладанням договору, які включаються в гл.10 (додаток К п.48) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, витрати Р106, оскільки такі не були активовані при складанні кошторисної документації в АВК, таким чином не відображаються та не враховуються в договірній ціні.
Тобто, можливо встановити із інших документів (завантажених до тендерної пропозиції учасника файлів: 41.1 ДЦ №1.PDF - 41.5 ДЦ №5.PDF) інформацію про не включення учасником до ціни тендерної пропозиції витрат, що пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладанням договору, відсутність окремого документу у складі тендерної пропозиції учасника не впливає на зміст його пропозиції.
Станом на сьогодні, роботи по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» виконані майже на 50%.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-06-13 09:55:13
Про надання інформації
Просимо Вас надати Висновок по об’єкту моніторингу за № UA-М-2022-05-17-000026 від 31.05.2022року по закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.»
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-07-08 13:51:49
Відповідь на звернення щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку від 13 червня 2022 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-07-001628-c) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 8 статті 8 Закону визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до частини 6 статті 8 Закону, за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Враховуючи викладене, на виконання вимог частини 6 статті 8 Закону, висновок про результати моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12 (коригування) оприлюднено в електронній системі закупівель 31 травня 2022 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку об’єкту моніторингу за № UA-М-2022-05-17-000026 Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 31.05.2022року повідомляємо , що Управлінням освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради (далі - Управління) для здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень по закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» підготовлено додаткову угоду між Управлінням та ТзОВ «БК ГЕФЕСТ» на дострокове розірвання (припинення) дії договору підряду №269 від 09.08.2021 року. Виконавець будівельних робіт ТзОВ «БК ГЕФЕСТ» (далі- Товариство Гефест) усно відмовився від підписання угоди на розірвання (припинення) дії договору №269 від 09.08.2021 року(далі - Договір), тому 03.06.2022 року УКРПОШТОЮ (з рекомендованим повідомленням про вручення почтового відправлення) направлено додаткову угоду про розірвання договору. Додаткова угода підписана начальником Управління та буде діюча з моменту підписання всіма учасниками, або підписана в односторонньому порядку та питання буде вирішуватися відповідно до чинного законодавства. Слід зазначити, що роботи по об’єкту « Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування.» відповідно до закупівлі та календарного графіку робіт передбачено на 2021-2023роки. Виконання будівельних робіт по вищевказаному об’єкту за 2021 рік становить 8888,672 тис.грн. Станом на 06.06.2022 року до органів Державної казначейської служби України подано та зареєстровано фінансових зобов’язань по даному об’єкту будівництва 776,08 тис.грн.
2022-06-07 16:19:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" |
18 108 757,20
UAH з ПДВ
|
17 998 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "УКРПРОМБУД-Б" |
19 806 774,00
UAH з ПДВ
|
18 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "РОМБ ІНК" |
20 789 346,00
UAH з ПДВ
|
18 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТРІУМ ІНВЕСТ" |
21 642 806,00
UAH з ПДВ
|
20 583 715,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" #40992114 |
Переможець |
17 998 928,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 16:05
|
дод 3 до договору 269.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 10:12
|
додаткова 2.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 17:39
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 10:51
|
IMG269_1.pdf | укладений |
10 серпня 2021 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 3.1.1 розділу ІІІ. «Договірна ціна» та викласти у наступній редакції: «Вартість договору на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає – 9 276 800,00 грн. 00 коп. (Дев’ять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 269 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір від 09.08.2021 року №269 заключений на 3 роки, додатковою угодою №2 від 30.05.2022 року уточнюється вартість договору на 2022 рік та вартість договору на 2023 рік. Видатки на 2022 рік передбачено відповідно до затверджених кошторисних асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів -управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради |
Номер договору про закупівлю: | 269 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження календарного графіку робіт на 2023 рік , уточнена вартість договору на 2023 рік становить 8121257,48 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 269 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |