Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисне спорядження, робочі рукавиці
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2021-07-07-001465-b 36429a684603415a921b7cc72acb1a55
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринішин Андрій Анатолійович

+380432659576 vmtz7_1@voe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130694
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Магістратська, 2
Контактна особа: Гринішин Андрій Анатолійович
+380432659576
vmtz7_1@voe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2021 09:00
Початок аукціону: 19 липня 2021 15:02
Очікувана вартість: 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція супроводжується забезпеченням пропозиції: вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія; розмір забезпечення пропозиції: 17 800,00 грн.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 17800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Лази монтерські ЛМ-3У
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
82 штуки
ЗІП-3 (траверси для лазів ЛМ-3М, ЛМ-3У)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
83 штуки
ЗІП-2 до лазів та кігтів (ремні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
18 штуки
Кігті монтерські ЛМ-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
31 штуки
ЗІП-4 ( шипи та кігті ЛМ-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
9 штуки
Каска захисна "Універсал" тип Б (біла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
9 штуки
Щиток захисний КБТ-1 (кріплення на каску "Універсал", без каски), з екраном 2мм, арт.34003
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
200 штуки
Каска захисна "Універсал" тип Б (помаранчева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
200 штуки
Підборідний ремінь до каски "Універсал"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
68 штуки
Пояс безлямковий тип ПБ-1 (М) з двома стропами стрічковими з карабіном К20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18143000-3 — Захисне спорядження
2258 пара
Рукавиці бавовняні з подвійним надолонником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
820 пара
Рукавички гумові господарчі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
534 пара
Рукавички трикотажні поморанчеві з ПВХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
32 пара
Рукавиці краги брезентові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці
663 пара
Рукавички діелектричні класу 0-R,C в індивідуальній упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція супроводжується забезпеченням пропозиції: вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія; розмір забезпечення пропозиції: 17 800,00 грн.

Сума забезпечення: 17800 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 липня 2021 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 11:20
Проект договору застави.docx
07 липня 2021 11:20
Оголошення.docx
07 липня 2021 11:20
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

корупція? не думаю.
Дата подання: 07 липня 2021 14:48
Дата відповіді: 08 липня 2021 11:36
Шановний Замовник. У вас вже була закупівля на цей самий товар на ту ж саму ціну закупівлі. Ви її відмінили у зв'язку з Неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме неможливість внести зміни в оголошенні. Які саме Ви внесли зміни?! Чи простовідміна відбулась за причини не становлення на квалифікацію підприємства Ком-консультант?! А тепер питання - ця закупівлі відбудеться чи знову будуть вноситись зміни?! Який сенс приймати участь у закупівлі, якщо все робиться для того, щоб договір уви уклали з Ком-консультантом?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Закупівля UA-2021-07-07-001465-b «Захисне спорядження, робочі рукавиці», буде відбуватись згідно з чинним законодавством. Всі зміни, які вносились в документацію, викладені в оголошені.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-07-26-000002 • 2cdab1a617ad41ffa2eddbbc2bb56c5d
Автор звернення: Товариство з обмеженою відповідальністю «РАДОС СВ»
Дата створення звернення: 2021-07-26 09:21
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
До Державної аудиторської служби України, код ЄДРПОУ 40165856, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 04070, місто Київ, вулиця Петра Сагайдачного, 4, Тел.: (044) 425-09-24, (044) 425-80-30, E-mail: post@dasu.gov.ua Від Товариство з обмеженою відповідальністю «РАДОС СВ», код ЄДРПОУ 44055420, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 53200, Дніпропетровська обл., місто Нікополь, вулиця Запорізька, будинок 49. Телефон: +38(050)-508-30-75. E-mail: rados-2009@ukr.net. ПОВІДОМЛЕННЯ про порушення в публічній закупівлі 1. 11.06.2021 року Акціонерне товариство «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00130694, далі - Замовник) опублікувало на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі за предметом за предметом закупівлі: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Захисне спорядження, робочі рукавиці), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-11-000329-a. Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-06-11-000329-a участь у закупівлі прийняли: 1) ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ», код ЄДРПОУ 35691773, 2) ТОВ «ВКП «СПЕЦКОМПЛЕКТ», код ЄДРПОУ 34215432. За результатами електронного аукціону економічно вигіднішу пропозицію надало ТОВ «ВКП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» - 673 954,80 грн. з ПДВ, порівняно з ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ», яке зазначило остаточну цінову пропозицію - 674 561,00 грн. з ПДВ. Вказане підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-06-11-000329-a. 01.07.2021 року Замовник опубліковує протокол №81/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну спрощеної закупівлі UA-2021-06-11-000329-a на підставі ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис порушення Замовником: «Неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме неможливість внести зміни в оголошенні». 2. 07.07.2021 року Акціонерне товариство «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00130694, далі - Замовник) опублікувало на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі за предметом за предметом закупівлі: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Захисне спорядження, робочі рукавиці), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-07-001465-b. Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-07-07-001465-b участь у закупівлі прийняли: 1) ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ», код ЄДРПОУ 35691773 , 2) ТОВ «РАДОС СВ», код ЄДРПОУ 44055420. За результатами електронного аукціону економічно вигіднішу пропозицію надало ТОВ «РАДОС СВ» - 686 751,11 грн. з ПДВ, порівняно з ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ», яке зазначило остаточну цінову пропозицію - 717 236,58 з ПДВ. Вказане підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-07-07-001465-b. 23.07.2021 року Замовник опубліковує протокол №93/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну спрощеної закупівлі UA-2021-07-07-001465-b на підставі ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис порушення Замовником: «Неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме неможливість внести зміни в оголошенні». 3. З аналізу вищевикладеного вбачається, що Замовник безпідставно двічі відміняє тендер на закупівлю товарів посилаючись на те, що виявлено порушення, які неможливо усунути, оскільки неможливо внести зміни в оголошення. Звертаємо увагу, що Замовник приймає рішення про відміну закупівель виключно, коли цінова пропозиція ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» не є економічно вигіднішою, що позбавляє права визначати останнього переможцем спрощеної закупівлі. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Замовник порушує усі принципи публічних закупівель, оскільки повинен був усунути та доопрацювати тендерну документацію (оголошення) після першої відміни процедури закупівлі. Звертаємо увагу, що зміни які були внесені Замовником до оголошення взагалі не є суттєвими, та такими, що впливають на кінцевий результат. Крім того, слід звернути увагу, що жоден з учасників не звертався з вимогою про внесення змін до оголошення, оскільки учасники погоджувалися на такі умови. Замовник зловживає своїм становищем, шляхом повторної відміни процедури закупівлі, що вказує на те, що такі дії є не відкритими, не прозорими та нехтує принципом максимальної економії та ефективності закупівлі. Своїми діями Замовник позбавляє права учасників на отримання статусу Переможця закупівлі та майбутнього укладення договору, і як наслідком отримання господарської вигоди від своєї господарської діяльності. Вказані дії суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в частині забезпечення рівних умови для всіх учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця, оскільки Замовник безпідставно відміняє процедури закупівлі. 4. Додатково звертаємо увагу, що Замовник здійснює закупівлю товарів та послуг у одного учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі. 1. Процедура закупівлі №UA-2021-05-14-007273-c від 14.05.2021 року, за предметом 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, на суму 3495000,00 грн. з ПДВ. Переможець - ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». 2. Процедура закупівлі №UA-2021-06-01-010272-b від 01.06.2021 року, за предметом 31720000-9 Електромеханічне обладнання, на суму 1150000,00 грн. з ПДВ. Переможець - ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». 3. Процедура закупівлі №UA-2021-04-27-000978-b від 27.04.2021 року, за предметом закупівлі 34928210-3 Дерев’яні стовпи, на суму 300000,00 грн. з ПДВ. Переможець - ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». 4. Процедура закупівлі №UA-2021-07-01-001208-c від 01.07.2021 року, за предметом закупівлі 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами, на суму 496200,00 грн. з ПДВ. Переможець - ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». 5. Процедура закупівлі №UA-2021-05-14-009224-c від 14.05.2021 року, за предметом закупівлі 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, на суму 3720000,00 грн. з ПДВ. Переможець - ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». 6. Процедура закупівлі №UA-2021-06-11-001142-a від 11.06.2021 року, за предметом закупівлі 18830000-6 Захисне взуття, на суму 907 700,74 грн. з ПДВ. Переможець - ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». З вказаного вбачається, що між Замовником та ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» існують договірні відносини з метою освоєння бюджетних коштів через процедури закупівлі. Вказане підтверджується й відміною тендерних закупівель UA-2021-06-11-000329-a та UA-2021-07-07-001465-b, де Замовнику не вдається визнати переможцем ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ». А тому наявні усі ризикові підстави для початку перевірки та моніторингу закупівель створених Акціонерним товариством «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО». Додатково зазначаємо, що зібрана інформація передана до органів правоохоронних органів: Прокуратури, Національного агентства з питань запобігання корупції, Національного антикорупційного бюро України. Відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Частиною першою Положення про Державну аудиторську службу України визначено, що Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Абзацом 2 частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Відповідно до пункту 3 частини 4 Положення про Державну аудиторську службу України Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Згідно пункту 4 та 11 частини 4 Положення про Державну аудиторську службу України Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за: цільовим, ефективним використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, дотриманням законодавства про закупівлі, усуненням виявлених недоліків і порушень, здійснює розгляд листів, заяв і скарг про факти порушення законодавства з фінансових питань та бюджетного законодавства, вживає згідно із законодавством відповідних заходів для їх усунення. Частиною 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням Державну аудиторську службу України: ПРОШУ: 1. Прийняти рішення про початок моніторингу процедур закупівлі UA-2021-06-11-000329-a, UA-2021-07-07-001465-b. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №93/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну спрощеної закупівлі UA-2021-07-07-001465-b від 23.07.2021 року. 3. Притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника причетних до порушення законодавства у сфері закупівлі. У зв’язку із відсутністю на веб-порталі Уповноваженого органу функціоналу із завантаження додатків до звернення до Державної аудиторської служби України, наведений у тексті перелік документів не додається до звернення, однак повідомляємо, що вказані документи знаходяться у відкритому доступі та доступні для ознайомлення на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/). З повагою, Директор ТОВ «РАДОС СВ»
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2021 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ" 686 751,11
UAH з ПДВ
686 751,11
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" 717 236,58
UAH з ПДВ
717 236,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 липня 2021 15:01
Електронний підпис
15 липня 2021 14:13
Електронний підпис
15 липня 2021 14:11
цінова пропозиція.pdf
15 липня 2021 14:11
Технічні вимоги.pdf
15 липня 2021 14:11
Статут завірений.PDF
15 липня 2021 14:11
Рішення № 1.PDF
15 липня 2021 14:11
Наказ.PDF
15 липня 2021 14:11
договір поставки.pdf
15 липня 2021 14:11
договір застави.pdf
15 липня 2021 14:11
Довідка ст 17.pdf
15 липня 2021 14:11
гарантійний лист.pdf
15 липня 2021 14:11
Витяг ЄДРПОУ 11.03.2021.pdf
15 липня 2021 14:11
Виписка ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 1945-21.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ"
#44055420
Очікує рішення 686 751,11
UAH з ПДВ
19 липня 2021 15:25

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 липня 2021 15:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме неможливість внести зміни в оголошенні.
Документи:
23 липня 2021 15:04
Протокол.pdf