Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська спеціалізована природничо-математична школа І – ІІI ступенів № 26" по вул. Каштанова, 62 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
1 032 930,00 UAH
UA-2021-07-07-000769-c 54bdb7a9de6b49ff803a016660b0f8c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамарець Вікторія Віталіївна

+380957707291 agent.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Крамарець Вікторія Віталіївна
+380957707291
agent.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 032 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 329,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 5 164,65 грн. (п’ять тисяч сто шістдесят чотири грн. 65 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5164.65 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська спеціалізована природничо-математична школа І – ІІI ступенів № 26" по вул. Каштанова, 62 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська спеціалізована природничо-математична школа І – ІІI ступенів № 26" по вул. Каштанова, 62 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Каштанова, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом зарахування коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставленого рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні бюджетних коштів. При умові відсутності фінансування розрахунки проводяться Замовником на рахунок Виконавця коштів на підставі належно оформленого акту виконаних робіт та виставленого рахунку з відстрочкою платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 5 164,65 грн. (п’ять тисяч сто шістдесят чотири грн. 65 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 5164.65 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська спеціалізована природничо-математична школа І – ІІI ступенів № 26" по вул. Каштанова, 62 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету
07 липня 2021 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 09:23
експертний звіт сш 26.pdf
07 липня 2021 09:23
договір СШ _26.doc
07 липня 2021 09:23
Оголошення кап. рем. СШ _ 26.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЙЕР СКАЙ" 1 032 930,00
UAH з ПДВ
1 032 930,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 липня 2021 11:29
Електронний підпис
15 липня 2021 10:41
Декларація.pdf
15 липня 2021 10:41
СЕРТИФІКАТИ.ZIP
15 липня 2021 10:41
Додаток до ліцензії.PDF
15 липня 2021 10:41
Гарантия 20523.zip
15 липня 2021 10:41
Довіреність (2).zip
15 липня 2021 10:41
Лицензія.zip
15 липня 2021 10:41
Рейтинг (1).zip
15 липня 2021 10:41
Довідки.pdf
15 липня 2021 10:41
Листи згода.pdf
15 липня 2021 10:41
гарантійні листи.pdf
15 липня 2021 10:41
технічне завдання.pdf
15 липня 2021 10:41
пропозиція.pdf
15 липня 2021 10:41
календарний графік.pdf
15 липня 2021 10:41
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙЕР СКАЙ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙЕР СКАЙ"
#33339035
Переможець 1 032 930,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 15:38

Документи

19 липня 2021 15:38
Електронний підпис
19 липня 2021 15:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙЕР СКАЙ"
#33339035
1 032 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 15:38
Електронний підпис
19 липня 2021 15:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:47
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 10:38
ч.3 дод.уг. 13.12.21.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:10
ч.2дод.уг. 13.12.21.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:10
дод.уг._3 від 13.12.21.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 10:10
сш 26.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 16:24
доп.угода 26 шк.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 11:29
Сш 26 часть 2.pdf укладений
22 липня 2021 11:28
договір укладений
22 липня 2021 11:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 жовтня 2021 11:25
402 799,88 UAH UA048201720344291029142046076
Відділ освіти і науки Нікоп.міськради
UA773073500000026003000731701
ТОВ"АЙЕР-СКАЙ"
Оплачений
23 листопада 2021 10:44
619 176,01 UAH UA048201720344291029142046076
Відділ освіти і науки Нікоп.міськради
UA773073500000026003000731701
ТОВ"АЙЕР-СКАЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 021 975,89
UAH (в тому числі ПДВ 170 329,31 UAH)