Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт частини тунельних інженерних мереж ГВП, ХВП, К-1, циркуляції та теплопостачання з подальшим улаштуванням покриттів підлог з керамічної плитки на першому поверсі амбулаторії КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району» за адресою: вул. Курнатовського, 7, Амбулаторія №8» за кодом 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-07-06-009141-c 027036220dc64a3ea73cb290306122c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачик Віта

+380976065499 vitatkachik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188946
Вебсайт: http://www.doktor-dnepr.kiev.ua
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця,26
Контактна особа: Ткачик Віта
+380976065499
vitatkachik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2021 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2021 12:39
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт частини тунельних інженерних мереж ГВП, ХВП, К-1, циркуляції та теплопостачання з подальшим улаштуванням покриттів підлог з керамічної плитки на першому поверсі амбулаторії КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Дніпровського району» за адресою: вул. Курнатовського, 7, Амбулаторія №8» за кодом 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 16:09
Оголошення.docx
06 липня 2021 16:09
Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-06-009141-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ", Код ЄДРПОУ:41350692
Дата подання: 07 липня 2021 15:22
свідоцтво про державну реєстрацію
відповідно до Закону України від 07.04.2011 р. №3205 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця» з чинного законодавства вилучено поняття «Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця».
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (із змінами) визначено, що за результатами проведення реєстраційної дії формується виписка.
Крім того, вказаним вище законом, визначено поняття витягу, який містить відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату.
У звязку з наведеним, вимога щодо надання свідоцтва про державну реєстрацію є дискримінаційною по відношенню до підприємства, що зареєстровані після 07.04.2011р.
У звязку з наведеним вимагаємо вимогу щодо надання копії Свідоцтва про державну реєстрацію та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців видалити та замінити її на наступну:
Надати копію Свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2021 15:37
Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у разі відсутності будь- якого документа Учасник повинен надати лист в довільній формі з відповідним поясненням та з посиланням на норми чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2021-07-06-009141-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ", Код ЄДРПОУ:41350692
Дата подання: 07 липня 2021 15:26
свідоцтво ПДВ
Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень" з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документації та викласти вимогу в наступній редакції: копію Свідоцтва платника податків або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2021 15:38
Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у разі відсутності будь- якого документа Учасник повинен надати лист в довільній формі з відповідним поясненням та з посиланням на норми чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд " 2 430,00
UAH з ПДВ
1 965,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" 2 000,00
UAH з ПДВ
1 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2021 12:42
Електронний підпис
13 липня 2021 12:41
Електронний підпис
13 липня 2021 12:38
4.Свідоцтво ПДВ,витяг.pdf
13 липня 2021 12:38
16.Гарантійний лист.pdf
13 липня 2021 12:38
20.Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2021 12:38
10.Довідка про досвід.pdf
13 липня 2021 12:38
3.Витяг ЄДР.pdf
13 липня 2021 12:38
6.Довідка з банку.pdf
13 липня 2021 12:38
5.Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2021 12:38
14.Сертифікати.pdf
13 липня 2021 12:38
1.Статут.pdf
13 липня 2021 12:38
19.Розрахунок.pdf

Публічні документи

14 липня 2021 14:32
Електронний підпис
14 липня 2021 14:31
довідка єдрпоу.pdf
14 липня 2021 14:31
Розрахунок_витрат.pdf
14 липня 2021 14:31
Сертификат_Тимченко.pdf
14 липня 2021 14:31
Сертифікат Бабак.pdf
14 липня 2021 14:31
Статут.pdf
14 липня 2021 14:31
довідка ПДВ.pdf
14 липня 2021 14:31
відгук школа.pdf
14 липня 2021 14:31
виписка_з_eдр.pdf
14 липня 2021 14:31
цінова пропозиція doc.pdf
14 липня 2021 14:31
лист-гарантiя_ТЗ.pdf
14 липня 2021 14:31
сертифікат Кирилов.pdf
14 липня 2021 14:31
сертифікат пустовий.pdf
14 липня 2021 14:31
довідка-обмеження.pdf
14 липня 2021 14:31
договір_акти школа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд "
#32346958
Переможець 1 965,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 12:26

Документи

19 липня 2021 12:26
Електронний підпис
19 липня 2021 12:24
Протокол _ 102.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд "
#32346958
1 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 12:26
Електронний підпис
19 липня 2021 12:24
Протокол _ 102.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 17:18
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 16:55
Договір укладений
29 липня 2021 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 965,00
UAH (в тому числі ПДВ 327,50 UAH)