Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Полуниця, капуста білокачанна врожаю 2021р., огірки свіжі відкритого ґрунту врожаю 2021р., кабачки врожаю 2021р., буряк столовий врожаю 2021р.
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2021-07-06-005413-c 93562d028feb40a98ec17962e5ac4beb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Перепадя

+380535422642
+380509538169
hadiach_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцький геріатричний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189201
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Тельмана, 8
Контактна особа: Лариса Перепадя
+380535422642,+380509538169
hadiach_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі автоматично відмінено відкриті торги електронною системою закупівель через відсутність пропозицій учасників для участі в них (відповідно до п. 1 ч. 2 ст.40 Закону) за предметом закупівлі «Полуниця, капуста білокачанна рання врожаю 2021р., огірки свіжі відкритого ґрунту врожаю 2021р., кабачки врожаю 2021р., буряк столовий врожаю 2021р.» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи», (ідентифікатори закупівель UA-2021-06-09-005813-b, UA-2021-05-11-006109-a). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2021 13:46
Оскарження наміру укласти договір: 17 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
Полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 03222313-0 — Полуниця
1000 кілограми
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
800 кілограми
Огірки свіжі відкритого ґрунту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
700 кілограми
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
1000 кілограми
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 липня 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФІЛОНЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2419009436
Переможець 54 000,00
UAH
06 липня 2021 13:46

Документи

06 липня 2021 13:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 13:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ФІЛОНЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2419009436
54 000,00
UAH
Документи

Документи

06 липня 2021 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:22
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 09:41
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 09:32
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 08:23
Договір 162.pdf укладений
19 липня 2021 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі та відповідно зменшити суму договору на 20653,70 грн. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком №1 до Договору (Специфікація зі змінами) та становить 33346,30 грн.(Тридцять три тисячі триста сорок шість гривень 30 коп.)
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 346,30
UAH