Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Будівництво центру надання адміністративних послуг Гатненської сільської ради на вул. Київська, 138 в с. Гатне Фастівського району Київської області»
Очікувана вартість
528 000,00 UAH
UA-2021-07-06-003040-a abbe2332fc134d4eb52d817566b59abb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубина Роман Вікторович

+380442510006 gatne.ks-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гатненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358508
Вебсайт: https://gatne-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Фастівський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
Контактна особа: Дубина Роман Вікторович
+380442510006
gatne.ks-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2021 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2021 17:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2021 17:37
Очікувана вартість: 528 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа – «Страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити;  суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться закупівля у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; повну назву бенефіціара (вигодонабувача),  код ЄДРПОУ,  юридична адреса; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ,  юридична адреса; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); у гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії; порядок та умови виплати страхового відшкодування. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2640,00 грн. (0,5 % очікуваної вартості закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2640 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Будівництво центру надання адміністративних послуг Гатненської сільської ради на вул. Київська, 138 в с. Гатне Фастівського району Київської області», ДК 021:2015 : 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08160, Україна, Київська область, с. Гатне, вул. Київська, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 60 банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа – «Страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повна назва, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса принципала (страхувальника), (для принципала (страхувальника) фізичної особи, в т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформація про адресу реєстрації місця проживання, банківські реквізити;  суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться закупівля у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; повну назву бенефіціара (вигодонабувача),  код ЄДРПОУ,  юридична адреса; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ,  юридична адреса; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); у гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії; порядок та умови виплати страхового відшкодування. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2640,00 грн. (0,5 % очікуваної вартості закупівлі).

Сума забезпечення: 2640 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Строк дії забезпечення пропозиції: протягом дії пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на id закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час подання пропозиції, надання забезпечення пропозиції надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт  Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність), задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), внутрішні правила надання фінансових послуг, відповідно до виду добровільного страхування, затверджені фінансовою установою та зареєстровані Нацкомфінпослуг, що підтверджують обов’язок відшкодовувати страхові ризики внаслідок невиконання (неналежного виконання) Страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до яких укладаються договори добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
09 липня 2021 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 10:59
оголошення нова редакція.doc
06 липня 2021 17:32
Завдання на проектування Додаток 1 (1).doc
06 липня 2021 17:32
оголошення.doc
09 липня 2021 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 10:59
оголошення нова редакція.doc
06 липня 2021 17:32
Завдання на проектування Додаток 1 (1).doc
06 липня 2021 17:32
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2021 17:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТАЛ СЕРВІС" 512 034,00
UAH з ПДВ
512 034,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 липня 2021 16:00
Електронний підпис
16 липня 2021 15:59
Свідоцтво.rar
16 липня 2021 15:59
Форескізи.rar
16 липня 2021 15:59
про ліцензійні умови.rar
16 липня 2021 15:59
3 Повірка приладів.pdf
16 липня 2021 15:59
Звіт 1 ДФ.rar
16 липня 2021 15:59
Акт огляду об'єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТАЛ СЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТАЛ СЕРВІС"
#37832226
Переможець 512 034,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 19:26

Документи

20 липня 2021 19:26
Електронний підпис
20 липня 2021 19:25
протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2021 19:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТАЛ СЕРВІС"
#37832226
512 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2021 19:26
Електронний підпис
20 липня 2021 19:25
протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 15:35
Електронний підпис укладений
06 квітня 2022 13:46
ду2 дог 165.jpg зміни до договору
06 квітня 2022 13:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:02
ду1 дог165.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 18:06
дог 165.PDF зміни до договору
11 серпня 2021 18:04

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 12:59
128 008,50 UAH UA478201720344231051105021587
Гатненська сільська рада
UA053052990000026009040700717
ТОВ "Форестал сервiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 165
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): військовий стан
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 512 034,00
UAH