Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція спортивного комплексу "Меблевик" по вул. К.Прокопчука, 45а в смт.Смига Дубенського району Рівненської області
Очікувана вартість
37 100 811,00 UAH
UA-2021-07-06-002814-a ● ec915b4e788f42d5bcb0cd679ccf3257
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2021 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 16:32 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 37 100 811,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 504,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 185504.06 грн. (сто вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот чотири гривні шість коп.) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі робіт не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі). Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має містити: назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 185504.06 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція спортивного комплексу "Меблевик" по вул. К.Прокопчука, 45а в смт.Смига Дубенського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35680, Україна, Рівненська область, Дубенський р-н, смт. Смига, вул. К.Прокопчука, 45а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2022
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 16:41 |
прок.pdf | |
28 липня 2021 16:41 |
тендерна документація смига спорткомплекс меблевик нова редакція.doc | |
06 липня 2021 16:33 |
тендерна документація смига спорткомплекс меблевик 2.doc |
28 липня 2021 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2021 16:41 |
прок.pdf
|
|||
28 липня 2021 16:41 |
тендерна документація смига спорткомплекс меблевик нова редакція.doc
|
|||
06 липня 2021 16:33 |
тендерна документація смига спорткомплекс меблевик 2.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" |
35 000 000,00
UAH з ПДВ
|
35 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БАСТІОН-БУД" |
36 079 607,00
UAH з ПДВ
|
36 079 607,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
37 099 804,98
UAH з ПДВ
|
37 099 804,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТЕХ-ПРОМ" |
37 100 500,00
UAH з ПДВ
|
37 100 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" #38889859 |
Очікує рішення |
35 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 21:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 13:01 |
Кінець періоду оскарження: | 14 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 14 вересня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до листа Смизької селищної ради Дубенського району Рівненської області від 30.08.2021р. № 2080/03-15 в якому зазначається, що існує необхідність коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція спортивного комплексу "Меблевик" по вул. К.Прокопчука, 45а в смт.Смига Дубенського району Рівненської області» у зв’язку з відсутністю в складі документації сертифіката ефективності запроектованих будівель та недосконалими проектними електротехнічними рішеннями при майбутньому будівництві тренерської та кафе. У зв’язку із зміною окремих проектних рішень вартість робіт по об’єкту буде змінена (копія листа додається). Отже, під час оголошення процедури закупівлі не вірно визначено очікувану вартість закупівлі та технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно з п. 3, ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, у тендерній документації зазначаються такі відомості, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником. Згідно ч. 1, 2, 3, 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. За даних підстав повинні відмінити процедуру закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, а саме: замовник відміняє тендер у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, що виявлені у ході проведення процедури закупівлі та не були відомі на момент оголошення такої процедури. |
Документи:
03 вересня 2021 13:01
|
Електронний підпис |
03 вересня 2021 12:53
|
протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-07-06-002814-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "Сучасні будівельні технології - 12", Код ЄДРПОУ:38889859
Скарга на рішення тендерного комітету
06.07.2021 в системі публічних торгів «Prozorro», Замовником - Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської області державної адміністрації було опубліковано оголошення про закупівлю робіт «Реконструкція спортивного комплексу "Меблевик" по вул. К.Прокопчука, 45а в смт.Смига Дубенського району Рівненської області» (ДК 021:2015: 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів).
06.08.2021 за результатами аукціону переможцем відкритих торгів визначено ПП "Сучасні будівельні технології - 12".
Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, 06.08.2021 Замовником за розглядом документів тендерної пропозиції ПП «Сучасні будівельні технології - 12» висунуто вимогу про усунення невідповідностей до 12.08.2021.
12.08.2021 ПП «Сучасні будівельні технології - 12» усунуто невідповідності зазначені у вимозі від 06.08.2021.
13.08.2021 Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської області державної адміністрації згідно Протоколу № 149 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Сучасні будівельні технології - 12», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі згідно предмета закупівлі.
03.09.2021 Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської області державної адміністрації було відмінено процедуру закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У протоколі про відміну процедури торгів на закупівлю робіт № 161 підставами для відміни зазначено, що відповідно до листа Смизької селищної ради Дубенського району Рівненської області від 30.08.2021р. № 2080/03-15 в якому зазначається, що існує необхідність коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція спортивного комплексу "Меблевик" по вул. К.Прокопчука, 45а в смт.Смига Дубенського району Рівненської області» у зв’язку з відсутністю в складі документації сертифіката ефективності запроектованих будівель та недосконалими проектними електротехнічними рішеннями при майбутньому будівництві тренерської та кафе. У зв’язку із зміною окремих проектних рішень вартість робіт по об’єкту буде змінена (копія листа додається). Отже, під час оголошення процедури закупівлі не вірно визначено очікувану вартість закупівлі та технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно з п. 3, ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, у тендерній документації зазначаються такі відомості, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником. Згідно ч. 1, 2, 3, 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
ПП «Сучасні будівельні технології - 12» не погоджується з прийнятим тендерним комітетом рішенням щодо відміни процедури відкритих торгів на закупівлю робіт та вважає його незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси, оскільки прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922), виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі – Закон № 922) замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В оприлюдненому протоколі № 161 засідання тендерного комітету відсутній опис порушень, які неможливо усунути, а також не зазначено, які норми Закону України «Про публічні закупівлі» були порушені та яким чином.
Посилання Замовника, що у зв’язку з необхідністю корегування проектно-кошторисної документації, відсутністю в складі документації сертифіката ефективності запропонованих будівель, недосконалими проектними електротехнічними рішеннями при майбутньому будівництві та невірно визначеної очікуваної вартості закупівлі не є належною підставою з урахуванням вимог Закону № 922 для відміни тендеру.
Відповідно до статті 22 Закону № 922 Замовником розроблено, затверджено та оприлюднено тендерну документацію.
Згідно ст. 24 Закону № 922 Замовник міг внести зміни до тендерної документації до кінцевого строку подання, однак не скористався своїм правом.
Просимо взяти до уваги, що зміни до тендерної документації не вносились, вимоги до тендерної документації не оскаржувалися, та відповідно участь у вказаній закупівлі взяли чотири учасника, які повністю погодилися з умовами проведення закупівлі та можуть виконати вимоги встановлені Замовником. Але чомусь Замовником прийнято рішення, що вимоги затверджені ним же в тендерній документації не відповідають вимогам законодавства, з’явилася потреби щодо внесення змін до тендерної документації та зміни очікуваної ціни предмета закупівлі вже після проведення аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що не належна підготовка тендерної документації не можуть вважатися порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та не можуть слугувати підставою для відміни закупівлі, лише через те що тендерний комітет Замовника не зміг чітко визначити вірну очікувану вартість робіт або ж вчасно внести зміни до тендерної документації. А отже, Замовником не правомірно застосовано підставу для відміни процедури закупівлі, що передбачена п.2 частини 1 статті 32 Закону № 922.
Просимо взяти до уваги, що відповідно до вимог Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22.06.2017 № 2118-VIII сертифікат енергетичної ефективності запроектованих будівель, може бути виданий як до початку проведення будівництва (реконструкції) та і після завершення відповідних робіт на об’єкті.
Окрім того відповідно до ст. 878 ЦК України замовник має право вносити зміни до проектно-кошторисної документації до початку робіт або під час їх виконання за умови, що додаткові роботи, викликані такими змінами, за вартістю не перевищують десяти відсотків визначеної у кошторисі ціни і не змінюють характеру робіт, визначених договором. Внесення до проектно-кошторисної документації змін, що потребують додаткових робіт, вартість яких перевищує десять відсотків визначеної у кошторисі ціни, допускається лише за згодою підрядника. У цьому разі підрядник має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків.
Згідно п. 5 ст. 7 Закону № 922 придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону № 922 переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі
Згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону № 922 переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера
Таким чином, обстави викладені протоколі № 161 можуть бути усуненні в порядку встановленому Законом № 922.
Замовник, відмінивши тендер про закупівлю робіт «код ДК 021:2015: 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів», оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-06-002814-a, грубо порушив норми чинного законодавства і законні права та інтереси, адже ПП «Сучасні будівельні технології - 12» позбавлене потенційної можливості правомірно стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення тендера та відповідно отримати прибуток шляхом провадження господарської діяльності відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
ПП «Сучасні будівельні технології - 12» вважає, що права та законні інтереси ПП «Сучасні будівельні технології - 12» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з п. 1, 2 ч. 18 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення правовстановлення порушень процедури закупівлі, а також про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської області державної адміністрації скасувати рішення про відміну процедури відкритих торгів, щодо закупівлі робіт: «Реконструкція спортивного комплексу "Меблевик" по вул. К.Прокопчука, 45а в смт. Смига, Дубенського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів), оголошення UA-2021-07-06-002814-a (протокол № 161).
3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився