Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друковані бланки
Очікувана вартість
3 866,30 UAH
UA-2021-07-06-000963-a c683a89a73e643018a3a515cd50ec311
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прищепо Олена Борисівна

+380506759903 44370858.bux@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАР'ЇНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОКРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44370858
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, вулиця Шевченка,3
Контактна особа: Прищепо Олена Борисівна
+380506759903
44370858.bux@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 шт
Ціна за одиницю: 1.04UAH без ПДВ
Картка первинного обліку (А5, ватман)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м. Мар'їнка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
250 шт
Ціна за одиницю: 1.19UAH без ПДВ
Облікова картка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м. Мар'їнка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 шт
Ціна за одиницю: 0.56UAH без ПДВ
Алфавітна картка (А6, ватман)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м. Мар'їнка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Ціна за одиницю: 3.89UAH без ПДВ
Особова справа призовника (А3, ватман)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м. Мар'їнка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Ціна за одиницю: 1.44UAH без ПДВ
Облікова справа (А3, газетний папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м. Мар'їнка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
250 шт
Ціна за одиницю: 1.19UAH без ПДВ
Адресна картка особи (А5, ватман)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м. Мар'їнка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 шт
Ціна за одиницю: 1.51UAH без ПДВ
Картка реєстрації особи (А5, ватман)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м. Мар'їнка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Друковані бланки Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 липня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Медійний,євроінтеграційний,методичний центр"
#41176476
Переможець 3 866,30
UAH
06 липня 2021 11:21

Документи

06 липня 2021 11:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 11:24
договір _ 9.pdf укладений
06 липня 2021 11:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картка первинного обліку (А5, ватман) 400 шт 1,04
UAH
Облікова картка 250 шт 1,19
UAH
Алфавітна картка (А6, ватман) 200 шт 0,56
UAH
Особова справа призовника (А3, ватман) 500 шт 3,89
UAH
Облікова справа (А3, газетний папір) 500 шт 1,44
UAH
Адресна картка особи (А5, ватман) 250 шт 1,19
UAH
Картка реєстрації особи (А5, ватман) 50 шт 1,51
UAH