Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі та парапету сходів головного фасаду за адресою: м.Хмельницький, вул.Проскурівська, 90
Очікувана вартість
512 000,00 UAH
UA-2021-07-05-010454-c ● e80f45e39ec8410090d9ade226ce043e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 21344146 |
Місцезнаходження: | 29007, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Проскурівська, 90 |
Контактна особа: |
Ольга Зозуля-Савіцька +380506508925 zozulya-op@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 13:36 |
Очікувана вартість: | 512 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до цієї тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику: в паперовому вигляді у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: Замовника: 29007 м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 90; в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана КЕП Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі УО(«Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в цій тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі та парапету сходів головного фасаду за адресою: м.Хмельницький, вул.Проскурівська, 90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29007, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється по факту закінчення виконання робіт. Виконавець надає Замовнику Акти приймання виконаних будівельних робіт за формами КБ-3 та КБ-2в, оформлені належним чином. Оплата за виконані роботи проводиться після виконання усіх робіт за Договором, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Хмельницької дирекції АТ «Укрпошта», місцезнаходження: 29007, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницкий, вул. Проскурівська, 90. Код ЄДРПОУ: 21344146. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2021 20:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2021 20:05 |
ТД_поточний ремонт_адмін.docx | |
05 липня 2021 20:05 |
ТД_поточний ремонт_адмін.docx.p7s |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-05-010454-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гурський Максим Віталійович, Код ЄДРПОУ:3062219036
Дата подання: 31 липня 2021 09:01
Оскарження
№ 8 від «30» липня 2021 р.
Уповноваженій особі
АТ «Укрпошта»
ОСКАРЖЕННЯ
Відповідно до Протокольного рішення № 02 від 29.07.2021 року про розгляд тендерної пропозиції учасника, Вами було визначено переможцем процедури закупівлі Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі та парапету сходів головного фасаду за адресою: м.Хмельницький, вул.Проскурівська, 90; 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-05-010454-c) ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" (ЄДРПОУ/ІПН: 43520108) та прийняти рішення про намір укласти договір, на що я, ФОП Гурський Максим Віталійович, маю заперечення, а саме:
1. Відповідно до додатку 6 тендерної документації:
Проект договору.
ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" було надано проект договору, в якому не заповнені усі пункти, які заповнюються учасником закупівлі (п. 2.1 та п.18.10 договору). Також невід’ємною частиною договору є додаток № 1 договірна ціна, яка також не надана даним учасником.
Тобто, пропозиція
2. Відповідно до державного реєстру та виписки з ЄДР, основним видом економічної діяльності ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" являється 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, тобто даний учасник не в змозі виконувати роботи виставлені на торги. Також в складі тендерної пропозиції було надано довідку вих. № 28 від 19.07.2021р. про те, що учасник буде залучати субпідрядні організації, а саме ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» (41403707) орієнтовною вартістю 144748,90 грн., що становить 30% від ціни пропозиції для виконання таких робіт, як улаштування покриття з рулонних матеріалів. Дана вартість та відсоткове співвідношення доручених субпідрядних робіт в жодному разі не дає змоги виконати повного об’єму покрівельних робіт, а також решти робіт, які передбачені технічним завданням. Таким чином, ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації і не в змозі виконати дані роботи, тому дана пропозиція має бути відхилена.
Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі якщо його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації і Закону та Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію.
Тому, прошу Вас прийняти законне і правильне рішення, та відхилити пропозицію ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» має бути відхилена, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
У випадку відхилення Вами даного оскарження, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, я маю право звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
ФОП М.В.Гурський
Розгорнути
Згорнути
Уповноваженій особі
АТ «Укрпошта»
ОСКАРЖЕННЯ
Відповідно до Протокольного рішення № 02 від 29.07.2021 року про розгляд тендерної пропозиції учасника, Вами було визначено переможцем процедури закупівлі Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі та парапету сходів головного фасаду за адресою: м.Хмельницький, вул.Проскурівська, 90; 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-05-010454-c) ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" (ЄДРПОУ/ІПН: 43520108) та прийняти рішення про намір укласти договір, на що я, ФОП Гурський Максим Віталійович, маю заперечення, а саме:
1. Відповідно до додатку 6 тендерної документації:
Проект договору.
ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" було надано проект договору, в якому не заповнені усі пункти, які заповнюються учасником закупівлі (п. 2.1 та п.18.10 договору). Також невід’ємною частиною договору є додаток № 1 договірна ціна, яка також не надана даним учасником.
Тобто, пропозиція
2. Відповідно до державного реєстру та виписки з ЄДР, основним видом економічної діяльності ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" являється 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, тобто даний учасник не в змозі виконувати роботи виставлені на торги. Також в складі тендерної пропозиції було надано довідку вих. № 28 від 19.07.2021р. про те, що учасник буде залучати субпідрядні організації, а саме ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» (41403707) орієнтовною вартістю 144748,90 грн., що становить 30% від ціни пропозиції для виконання таких робіт, як улаштування покриття з рулонних матеріалів. Дана вартість та відсоткове співвідношення доручених субпідрядних робіт в жодному разі не дає змоги виконати повного об’єму покрівельних робіт, а також решти робіт, які передбачені технічним завданням. Таким чином, ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації і не в змозі виконати дані роботи, тому дана пропозиція має бути відхилена.
Відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі якщо його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації і Закону та Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію.
Тому, прошу Вас прийняти законне і правильне рішення, та відхилити пропозицію ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» має бути відхилена, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
У випадку відхилення Вами даного оскарження, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, я маю право звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
ФОП М.В.Гурський
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2021 19:54
Доброго дня. Шановний, учаснику, ФОП Гурський Максим Віталійович. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює право учасника процедури закупівлі звернутись через електронну систему закупівель з вимогою до замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Отже, Ваша вимога «відхилити тендерну пропозицію учасника та перейти до розгляду наступної» не може бути задоволена Замовником, оскільки Закон не наділяє Замовника правом самостійно скасовувати своє рішення. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. Якщо Ви вважаєте рішення Замовника про відхилення вашої тендернорї пропозиції неаргументованим, у такому разі, можете звернутись з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, кваліфікаційним критеріям.
По суті ваших заперечень повідомляємо наступне:
1) умовами Тендерної документації не вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції заповненого проекту договору, який міститься в Додатку 6 або його додатків.
2) Згідно інформації з ЄДР до видів діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДРЕМСЕРВІС" належать зокрема наступні: Будівництво житлових і нежитлових будівель (КВЕД 41.20); Інші роботи із завершення будівництва (КВЕД 43.39); Діяльність у сфері архітектури (КВЕД 71.11); Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у. (КВЕД 43.99); Інші будівельно-монтажні роботи (КВЕД 43.29), що дає учаснику право виконувати роботи/надавати послуги з поточного ремонту.
3) Вартість остаточної пропозиції учасника за результатами аукціону становить - 482 493,64 грн, учасник вважає таку ціну достатньою для виконання робіт/надання послуг згідно переліку робіт вказаному замовником у технічній специфікації та підтверджує свою готовність до укладення та виконання договору. У складі тендерної пропозиції учасник надав всі необхідні документи, які вимагались від учасника у разі залучення субпідрядника.
Тому, замовник вважає, що тендерна пропозиції учасника ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
По суті ваших заперечень повідомляємо наступне:
1) умовами Тендерної документації не вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції заповненого проекту договору, який міститься в Додатку 6 або його додатків.
2) Згідно інформації з ЄДР до видів діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДРЕМСЕРВІС" належать зокрема наступні: Будівництво житлових і нежитлових будівель (КВЕД 41.20); Інші роботи із завершення будівництва (КВЕД 43.39); Діяльність у сфері архітектури (КВЕД 71.11); Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у. (КВЕД 43.99); Інші будівельно-монтажні роботи (КВЕД 43.29), що дає учаснику право виконувати роботи/надавати послуги з поточного ремонту.
3) Вартість остаточної пропозиції учасника за результатами аукціону становить - 482 493,64 грн, учасник вважає таку ціну достатньою для виконання робіт/надання послуг згідно переліку робіт вказаному замовником у технічній специфікації та підтверджує свою готовність до укладення та виконання договору. У складі тендерної пропозиції учасник надав всі необхідні документи, які вимагались від учасника у разі залучення субпідрядника.
Тому, замовник вважає, що тендерна пропозиції учасника ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" |
482 493,64
UAH з ПДВ
|
482 493,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гурський Максим Віталійович |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛДРЕМСЕРВІС" #43520108 |
Переможець |
482 493,64
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 17:06
|
Dohovir 26-352 vid 18.08.2021.pdf | укладений |
18 серпня 2021 17:02
|
Dohovir 26-352 vid 18.08.2021.zip | укладений |
18 серпня 2021 17:02
|